Pagina 496 van 496 EersteEerste ... 396446486492493494495496
De resultaten 12.376 tot 12.388 van 12388 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #12376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Die van mij staat altijd al aangesloten evenals de PS2 en alle Nintendo's in mijn retro hoek

    Leg uit tosti maken?
    Hij heeft wel wat van een tosti/grill apparaat weg.
    Niet erg hoor want ik ben gek op tosti's.

    In de woonkamer heb ik drie consoles aangesloten en verder heb ik alles wat met gaming te maken heeft op het op het kleine kamertje staan.
    Het is niet zo dat als je bij mij binnen komt dat je dan alleen gaming ziet.Eigenlijk is in de woonkamer alleen m'n tv zichtbaar.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2024 om 09:44

  2. #12377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Met films zijn ze ook gek om ze niet meer in fysieke vorm uit te geven voor ons collectors.
    Het probleem bij Xbox/Microsoft is dat hun abonnementsdienst ook niet top gaat.Als je niets meer hebt dat nog goed verkoopt dan kan je beter gaan stoppen.Microsoft kan zo al die werknemers niet meer aan het werk houden.

    En Microsoft kan zonder gaming prima verder.

    Multiplaftorm gaan of anders de stekker er uit.Sorry dat ik zo negatief ben maar het is niet anders.

  3. #12378

    Standaard

    Zone of the Enders: The 2nd Runner: Zag van de week pas dat deze in 2018 op PS4 is uitgebracht.
    Was op de Konami site naar alle Silent Hill 2 info aan het kijken en daarna kwam ik bij deze terecht.Voor de liefhebber is er zelfs VR ondersteuning.

    Zowel deel 1 als 2 heb ik op PS2 kapot gespeeld.Wel is deel 2 altijd m'n favo geweest.

  4. #12379

    Standaard

    [JorRaptor] The Biggest Gaming News & Leaks Of The Week



    Als Xbox het beter zou doen dan hadden we nu bij de Pro niet zo'n gekke prijs gezien.Xbox & Nintendo komen niet met een high-end console dus Sony kan nu doen wat zij voor ogen hebben.Ben je het er niet mee eens nou dan koop of blijf je bij een standaard PS5.

    Waar ik zelf bang voor ben: Dat is opzich hier niets nieuwsDat is dat veel 2025 games niet meer 60fps gaan draaien op de huidige PS5.
    Games in 30fps vind ik zo stroef spelen dat ik dat niet meer kan.

    Op mijn PS3 die ik gisteren hier weer heb aangesloten ga ik ook alleen maar games spelen die een 60 framerate aan boord hebben.

    En nee ik ben daarom geen grote technerd of een graphics h**r.Dingen als native-4K resolutie & ray tracing boeien mij niet heel veel.
    Deze jongen kan prima een 720/1080p game spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2024 om 16:35

  5. #12380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    [JorRaptor] The Biggest Gaming News & Leaks Of The Week



    Als Xbox het beter zou doen dan hadden we nu bij de Pro niet zo'n gekke prijs gezien.Xbox & Nintendo komen niet met een high-end console dus Sony kan nu doen wat zij voor ogen hebben.Ben je het er niet mee eens nou dan koop of blijf je bij een standaard PS5.

    Waar ik zelf bang voor ben: Dat is opzich hier niets nieuwsDat is dat veel 2025 games niet meer 60fps gaan draaien op de huidige PS5.
    Games in 30fps vind ik zo stroef spelen dat ik dat niet meer kan.

    Op mijn PS3 die ik gisteren hier weer heb aangesloten ga ik ook alleen maar games spelen die een 60 framerate aan boord hebben.

    En nee ik ben daarom geen grote technerd of een graphics h**r.Dingen als native-4K resolutie & ray tracing boeien mij niet heel veel.
    Deze jongen kan prima een 720/1080p game spelen.

    Ik kijk ook niet echt naar al die dingen 1080P is goed voor mij, 4K is leuk natuurlijk bij een aantal spellen.

    Wat ik op de PS3 ook leuk vond was de 3D games die heb ik wel vaak gespeeld.

  6. #12381

    Standaard

    ZONE OF THE ENDERS: The 2nd Runner - MARS [PS4]

    Gisteren binnen van Bol en meteen een check gedaan.Dit is zo'n type game die altijd leuk blijft om te spelen.
    Heel het ontwerp van de game ervaar ik als tijdloos.In wezen is dit de remaster van de HD[PS3] versie.

    Het origineel kwam uit 2003 en was een exclusieve PS2 game.

    ZONE OF THE ENDERS THE 2nd RUNNER : Opening Trailer [dit zijn beelden van de PS4 versie]
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2024 om 13:18

  7. #12382

    Standaard

    Remaster van Horizon Zero Dawn is beoordeeld door de ESRB:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...-door-de-esrb/

    Ahhhh kom op dit is niet nodig
    Deze game draait en ziet er top uit op de PS5.Maar goed hij zal vast wat aan boord hebben dat de huidige PS5 niet kan.

  8. #12383

    Standaard

    Introducing the PlayStation 30th Anniversary Collection.


    Dit ziet er wel heel gaaf uit hoor.

  9. #12384

    Standaard

    Gerucht: Nieuwe State of Play staat gepland voor aanstaande dinsdag:https://playsense.nl/598583/gerucht-...aande-dinsdag/

    Laten we hopen dat er een State of Play komt die mij van me stoel blaast!

  10. #12385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Introducing the PlayStation 30th Anniversary Collection.


    Dit ziet er wel heel gaaf uit hoor.

    Ziet er inderdaad erg mooi uit.
    Ik ben benieuwd naar de prijs.
    En wat is die dualsense controler edge?
    Die kost over de 200 euro.

    Zo te zien aan de spullen gaat deze PS5 pro erg duur zijn en is ook nog een limited edition.

  11. #12386

    Standaard

    @Driekus: Daar kan je wat dingen bij aanpassen.Gamers die heel fanatiek multiplayer-shooters spelen zie je wel eens met zo'n ding.
    Jij en ik hebben er niets aan.

  12. #12387

    Standaard

    Ziet er grappig uit, maar te duur voor de "nice to have". Merk sowieso dat ik steeds minder heb met deze veredelde router / PS5 en meer naar de PS4 Pro en de PS3 neig als ik wat leuke games wil spelen.

  13. #12388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ziet er grappig uit, maar te duur voor de "nice to have". Merk sowieso dat ik steeds minder heb met deze veredelde router / PS5 en meer naar de PS4 Pro en de PS3 neig als ik wat leuke games wil spelen.
    En het gaat ook nog eens beperkt verkrijgbaar zijn.Gewoon leuk om te zien meer niet.

    Ik heb volgens mij nog nooit zoveel op de Playstation gespeeld als dit jaar.De Series X en de Switch staan hiet stof te happen.
    De PS5 bevalt me prima.De komende maanden is er voor mij dan ook geen reden om een Pro te kopen.

Pagina 496 van 496 EersteEerste ... 396446486492493494495496

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •