Pagina 242 van 242 EersteEerste ... 142192232238239240241242
De resultaten 6.026 tot 6.038 van 6038 worden weergegeven.
  1. #6026

    Standaard Singapore

    Tweede film die ik heb gekeken uit de Universal Noir box 2 van Indicator en deze bevalt prima.
    Fred MacMurray is altijd goed en Ava Gardner natuurlijk ook. Verhaal is ook zich niet heel bijzonder en misschien niet altijd even geloofwaardig, maar het is allemaal prima om te kijken. Wel weer lekker om af en toe een film te kijken die onder de 80 minuten is.


    Laatst aangepast door rogue : 13-09-2024 om 07:31

  2. #6027

    Standaard Animal Crackers | Blu-ray | USA-versie



    Vrolijke luchtige animatiefilm met in de stemmencast o.a. Ian McKellen en Danny DeVito
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #6028

    Standaard The Marsh King’s Daughter

    Redelijk sfeervolle film, die helaas wel wat inzakt op het laatst. Ridley speelt wel goed.
    Staat op amazon. Ik plaats 'm weer, maar eigenlijk zou je de trailer niet moeten kijken, want de film heeft best al in het begin een verrassing.


  4. #6029

    Standaard Untill I Kill You

    Gebaseerd op het echte verhaal van John Sweeney. Erg sterke mini-serie op NPO. Echt ongelooflijk dat dit zo gelopen is...ik ga niets verklappen maar je kijkt vol verbazing wat er allemaal fout kan gaan. Sterk aanbevolen. Staat op de NPO dienst. Staat nog meer moois, kost maar €2,99 per maand geloof ik.


  5. #6030

    Standaard Juno | Blu-ray | Franse versie



    Leuk niemedalletje voor tussendoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6031

    Standaard Beyond The Sea | Blu-ray | Franse versie



    Mooi eerbetoon aan de onsterfelijke muziek van Bobby Darin, alleen spijtig dat op deze Franse release de (naar het Frans vertaalde) lyrics van de gezongen stukken ingebakken zitten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #6032

    Standaard A Woman's Vengeance

    3e film uit de Colombia Noir box 2 die ik heb gekeken en deze is zeker de moeite waard. Sterk geacteerd door de cast en een boeiend verhaal.


  8. #6033

    Standaard An Act Of Murder en The Lady Gambles

    A noir a day keeps the doctor away! Daarom maar deze 2 gekeken, ook uit de Colombia Noir box 2. Beide van regisseur Michael Gordon.

    An Act Of Murder
    Sterke film die een voor die tijd best pittig thema aansnijdt. Fredric March speelt de rol van de rechter erg goed. Zijn vrouw speelt ook in deze film mee, iets wat ze vaker deden. Dikke aanrader!




    The Lady Gambles
    Niet te verwarren met Gambling Lady, ook met Barbara Stanwyck maar die is uit 1934, deze uit 1947. Stanwyck speelt een vrouw die gokken steeds leuker begint te vinden, met heel veel consequenties...


  9. #6034

    Standaard The Web

    En zo gaan we vrolijk door naar de Columbia Noir box 1 die ik ook nog moest kijken..

    En het begint meteen met een topfilm: The Web. Oude man komt aan op het station en alleen zijn dochter staat 'm op te wachten terwijl hij nog wel iemand had verwacht. Daarna wordt een advocaat tijdelijk ingehuurd als een bodyguard. Wat is het verband?

    Erg sterk verhaal dat goed wordt uitgewerkt zodat de spanning er lekker op blijft zitten.


  10. #6035

    Standaard Larceny

    Weer een ijzersterke noir, met simpelweg een heel goed verhaal.
    Harde mannen, sigaretten, drank en een femme fatale maken dit een film die je moet zien.


  11. #6036

    Standaard Kiss the Blood Off My Hands

    Als je die prachtige filmtitel ziet en dan ook nog Burt Lancaster en Joan Fontaine in de hoofdrollen, dan zijn de verwachtingen wel hooggespannen.
    Maar helaas viel het mij toch wat tegen. Misschien omdat ik hiervoor 2 hele goede noirs (The Web en Larcerny), maar het pakte mij niet. Het is zeker niet slecht, maar gemiddeld. Verhaal op zich (man op de vlucht komt iemand tegen die hem een beter mens kan maken) is prima, maar ik miste iets speciaals.


  12. #6037

    Standaard

    Toch nog even deze hier ook vermelden (staat ook in de NPO draad), omdat deze echt heel goed was.

    Black Snow (mini-serie)

    Echt een hele goede serie. Een tijdscapsule wordt opgegraven waardoor een oude moord herbekeken moet worden. Meeslepend verhaal, mooie cinematografie, goede acteurs.


  13. #6038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch nog even deze hier ook vermelden (staat ook in de NPO draad), omdat deze echt heel goed was.

    Black Snow (mini-serie)

    Echt een hele goede serie. Een tijdscapsule wordt opgegraven waardoor een oude moord herbekeken moet worden. Meeslepend verhaal, mooie cinematografie, goede acteurs.
    Deze toevallig gisteren (2 afl.) en vandaag (4 afl.) ook gezien. Drie maanden geleden opgenomen tijdens de KRO NCRV Crime Nacht.

    Seizoen 2 zal inmiddels ook al zijn gefilmd (opnames begonnen in april).

Pagina 242 van 242 EersteEerste ... 142192232238239240241242

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •