De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: From

  1. #1

    Standaard From

    Iemand deze serie gezien? We hebben nu seizoen 1 gezien en twijfelen sterk om door te kijken of niet. Het heeft best wat weg van Lost.

    Is er iemand die de seizoenen 2 en 3 heeft gezien en kan zeggen of het wat duidelijker wordt of blijft het redelijk vaag zoals in het eerste seizoen?


  2. #2

    Standaard

    Ik heb de serie (seizoen 1 en 2) op Star Channel gezien (die waren eerder dan Netflix). Seizoen 2 beantwoordt eigenlijk nog geen enkele vraag en er komen alleen maar meer vragen bij. Lijkt me sterk dat iemand seizoen 3 al gezien heeft, want dat is zelfs in de VS nog niet begonnen (29/09)

    Ik vind het op zich wel de moeite waard, maar wat meer onthullingen zou geen kwaad kunnen. Wel lekker creepy af en toe.

    Dat het aan Lost doet denken, is niet gek, want bijvoorbeeld één van de regisseurs, Jack Bender, heeft meer dan 30 afleveringen van Lost geregisseerd en ook de hoofdrolspeler kennen we natuurlijk uit Lost.
    Laatst aangepast door tmvde : 13-09-2024 om 08:03

  3. #3

    Standaard

    Aha, zover had ik niet gekeken met seizoen 3. Inderdaad af en toe lekker creepy. Maar nog meer vragen in seizoen 2 en geen antwoorden? Denk ik dan ga afwachten hoe de serie zich ontwikkelt; ben ook ergens bang dat ze opeens stoppen en er helemaal geen antwoorden komen.

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •