De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Horizon: An American Saga - Chapter 1 (Streaming)

    Horizon: An American Saga - Chapter 1 (Streaming)

    Horizon: An American Saga - Part 1 is een boeiend start van een western epos, gemaakt door Kevin Costner.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 16-09-2024 om 08:54

  2. #2

    Standaard

    Ik wacht op de 4K.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Het is vooral een onevenwichtige film imo. Inderdaad een heel sterk begin, maar dan zakt het weer wat in totdat de verhaallijn met Kevin Costner zelf. Ook wat je aangeeft een opmerkelijke montage, zeker ook het eindstuk. Zeker nog de moeite waard om te kijken want als de film werkt, dan is het ook heel goed, maar een topfilm is het niet voor mij.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is vooral een onevenwichtige film imo. Inderdaad een heel sterk begin, maar dan zakt het weer wat in totdat de verhaallijn met Kevin Costner zelf. Ook wat je aangeeft een opmerkelijke montage, zeker ook het eindstuk. Zeker nog de moeite waard om te kijken want als de film werkt, dan is het ook heel goed, maar een topfilm is het niet voor mij.
    Ben ik met je eens hoor, maar deel van het eindcijfer is ook de waardering voor Costner om deze film te maken en iets tussen de 40-70 miljoen zelf te investeren. Maar ik ben het met je eens dat de film soms erg onevenwichtig is en van de hak op de tak springt. En ook de eindmontage had wat meer uitleg mogen krijgen dat dit beelden zijn uit een vervolg.
    Overigens @Werner: het 4K DV plaatje van HBO Max is ook al erg mooi hoor, mocht je de film a eerder willen bekijken.

  5. #5

    Standaard

    Het is inderdaad te prijzen dat Costner er van alles aan doet om het project te laten slagen. Ik ben wel een beetje bang dat het na de 2e film straks klaar is omdat de financiën opdrogen.

  6. #6

    Standaard

    Gisteren gekeken, maar ben niet echt onder de indruk. Het idee was denk ik beter dan de uitvoering. Het begin belooft veel, en ook de aanval op de nederzetting was aardig. Maar sommige verhaal lijnen zijn niet erg logisch en geven het gevoel van een slechte TV serie. Het zal allemaal wel samen komen in "Horizon". Dances with wolves was van een andere orde. Dit kan daar in de verste verte niet aan tippen.
    Verschillende verhaal lijnen kan heel erg goed (pulp fiction), maar hier is het resultaat onbevredigend. Het einde met alle fragmenten van deel 2, maakt het nog erger, en had beter achterwege gelaten....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •