De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Legends Of Tomorrow 6 en The Flash 9

    Deze beide titels lagen met hopen in de Fnac van Brugge gisteren. Vooral Legends is daarbij misschien interessant voor diegenen die er zich tot nu toe rot achter hebben gezocht. Met The Flash 9 is de reeks ook alweer compleet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Deze beide titels lagen met hopen in de Fnac van Brugge gisteren. Vooral Legends is daarbij misschien interessant voor diegenen die er zich tot nu toe rot achter hebben gezocht. Met The Flash 9 is de reeks ook alweer compleet.
    Jij heb het maar goed he met fnac, ik heb er gewerkt in die van Gent dan. Daar heb ik 6 jaar gewoond.
    Hebben ze nog wel een grote film afdeling of is het ook daar veel minder?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Jij heb het maar goed he met fnac, ik heb er gewerkt in die van Gent dan. Daar heb ik 6 jaar gewoond.
    Hebben ze nog wel een grote film afdeling of is het ook daar veel minder?
    Het is flink geminderd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Het heeft geloof ik twee jaar geduurd sinds de eerste aangekondigde releasedatum van legends seizoen 6 tot nu die echt uit is. Ik had hem al uit Duitsland gehaald. Flash seizoen 9 wel besteld.
    Er is nog wat arrowverse over om uit te brengen. Ik ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren. Geen idee hoe ze besluiten wat ze wanneer uit brengen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •