Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.

Standaard

Als ik heel eerlijk ben dan vind ik de gameplay in deze game nog meer bij Star Wars passen dan wat Fallen Order & Survivor deed.Die games hebben de soulslike fundering maar dan een stuk makkelijker.

Deze game doet dingen op z'n eigen manier en is meer open.Het is ook weer niet zo dat het een open-wereld game zoals Skyrim is.

Bij deze game is het heel duidelijk dat de studio niet de de opzet van hun eigen Avatar of The Division heeft gebruikt.Het is wel met hun eigen Snowdrop engine gemaakt maar ik heb niet het idee dat ik The Division in een Star wars jasje aan het spelen ben.

Verder vind ik de voice acting goed gedaan.

Zeker voor de mensen die van Star Wars houden is er hier veel moois te zien en te beleven.

1x heb ik gehad dat ik bij een stuk geen geluid had.Ja goed dan start je de zaak ff opnieuw op en ga je verder.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-08-2024 om 15:05

Standaard

Morgen is de game dan officieel uit!

De early access reacties:Als ik zo her en der lees dan is men best positief.Ja ik sowieso.

Soort van schoonheidsfoutjes zul je tijdens de release van zo'n grote game altijd tegen blijven komen.

Standaard

Ik ben benieuwd hoe laat ik het spel krijg. Bezorging zou plaatsvinden tussen 12:30 en 16:30 uur, maar in de loop van de dag in de dag kwam er in de app de mededeling te staan dat het erg druk is en het pakket wat langer onderweg is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoe laat ik het spel krijg. Bezorging zou plaatsvinden tussen 12:30 en 16:30 uur, maar in de loop van de dag in de dag kwam er in de app de mededeling te staan dat het erg druk is en het pakket wat langer onderweg is.
    Hoop voor je dat je hem dit weekend nog kan spelen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hoop voor je dat je hem dit weekend nog kan spelen.
    Helaas vandaag niet gekregen, in de loop van de avond kreeg ik in de app wel het bericht dat het in de brievenbus bezorgd was, maar daar lag niets. Hopelijk morgen.

Standaard

Helaas vandaag niet gekregen, in de loop van de avond kreeg ik in de app wel het bericht dat het in de brievenbus bezorgd was, maar daar lag niets. Hopelijk morgen.
    Tja dat is minder.

Standaard

Dit is wat er tijdens de early access gebeurd is:https://playsense.nl/596610/ubisoft-...-wars-outlaws/

Toen ik dinsdag laat in de middag begon was het probleem er al niet meer.Ik zag pas in de avond dat Ubisoft mij wel al netjes een mail had gestuurd over dit foutje.
    Nu zijn er een groepje gamers die dit heel groot aan het maken zijn.Zeker tijdens early access had dit niet moeten gebeuren maar Ubisoft heeft de game met een patch beter willen maken en zag geen andere keuze dan dat men opnieuw moest beginnen.

Stel dat ik er wel last van had gehad:Tja er zijn erger dingen dan een begin stuk opnieuw moeten spelen.Als iemand om 00:00 met de game aan de slag gaat en die heeft er bv al tien uur op zitten dan is die persoon ook niet heel gezond bezig geweest.

Ergens vroeg in de middag was die patch er al!!!

Ubisoft: Ze hebben mij netjes een mail gestuurd + gisteren wat gratis punten gekregen.

Dit is gebeurd en kunnen ze niet meer terugdraaien.Hoop dat ze hier van geleerd hebben.

Probleem:Er zijn mensen die de game niet gekocht hebben of ook niet willen kopen en die lopen nu hard te klagen.Als zij zouden weten hoe vet de game is dan zouden ze er misschien anders mee omgaan.

Dit nog: Sowieso kan je zo'n grote game nooit zonder bugs lanceren.Elke open-wereld achtige game heeft bugs bij release.

Mijn reactie op heel dit gebeuren[maakt niet uit waar] heeft mij jammer genoeg meer vijanden dan vrienden opgeleverd.In mij ogen is dit een vette game en dat is het allerbelangrijkste!

Waarom ik dit niet eerder heb gepost:Toen ik begon was het probleem er al niet meer dus ik zie dan geen reden om mensen dan op andere gedachten te brengen.Dat zou soort van onrust/haat zaaien zijn geweest.

Hoop dat iedereen veel plezier heeft met deze game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-08-2024 om 15:23

Standaard

Hoop dat iedereen veel plezier heeft met deze game.
    Dat hoop ik ook. Ik echter voorlopig niet, want PostNL heeft ook vandaag de game niet bezorgd.

Standaard

Dat hoop ik ook. Ik echter voorlopig niet, want PostNL heeft ook vandaag de game niet bezorgd.
    Ik heb vandaag van PostNL[Bol] een heel ander product niet gekregen.Voor nu staat er dinsdag.

Voor jou vind ik het wel jammer want ik heb met mijn product geen haast.Snap dat je zo'n game in het weekend wil spelen.

Standaard

PostNL heeft het spel zojuist alsnog bezorgd. Ik ben benieuwd. Vandaag en morgen ben ik vrij.

Standaard

Astro Bot uitgespeeld dus ik ga hier weer verder waar ik gebleven was.

Standaard

Ik wil die game ook wel maar ik wacht nog even.

Standaard

Uitgespeeld: Prima Star Wars game die beter was dan verwacht.Dat je tijdens stealth missies heel weinig opties hebt is een klein minpuntje.

Standaard

Uitgespeeld: Prima Star Wars game die beter was dan verwacht.Dat je tijdens stealth missies heel weinig opties hebt is een klein minpuntje.
    Ga je hem weer inruilen op een andere game?
    Wat krijg je er meestal voor terug eigenlijk?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ga je hem weer inruilen op een andere game?
    Wat krijg je er meestal voor terug eigenlijk?
    Deze heb ik digitaal.Het is een game waarvan ik zeker weet dat ik hem nog eens ga spelen.
    Er komt ook nog DLC en misschien een NG+.Ook heb ik nog niet alle trophies.

Cex:
    €43.00Inruilen voor voucher
    €39.00Inruilen voor cash

Dit zou je terug krijgen als je het bij Cex vekoopt[fysiek]
    Wel gaat een Ubisoft game meestal snel in prijs zakken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-09-2024 om 14:21

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten