Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.

Discussie: PlayStation 5 Pro

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sterker nog, er staan al heel wat vergelijkingsfilmpjes online tussen de 5 en de Pro, en dan voor met die "Fidelity" mode, en dan ziet bijna niemand iets van verschil, of op zn meest niet noemenswaardig (en dan ook nog eens vaak van PS4 games, zoals TLOUII -wel de remastered, maar toch-). Je ziet oa op PU al de eerste artikelen verschijnen van zgn "die hard" gamers die nu al de aankoop voor zich goedpraten door te zeggen dat deze Pro niet voor de casual gamers is maar puur voor de "technerds". Tja...
    Ik zie zelf Playstation niet als een platform voor technerds.Zie mezelf gewoon als gamer.

  2. #27

    Standaard

    Mijn broer heeft nu een PS5 slim gekocht leuke kleinere ps5.
    En die draait erg goed op zijn nieuwe samsung tv.
    Volgens mij gewoon even goed als die ik heb, ik vind die kleinere wel leuker om te zien.
    Eigenlijk vind ik gewoon die PS5 pro te duur 800 euro dan nog eens 150 of zo voor die drive.

    De tv die hij heeft is super mooi.


  3. #28

    Standaard

    @Driekus: Dan heeft je broer nu leuk materiaal om op te gamen.

    Ja met die Pro ben je dan een kleine 1000 Euro kwijt.Mijn tip:Bedenk voor jezelf of het nu[nov] nut heeft.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus: Dan heeft je broer nu leuk materiaal om op te gamen.

    Ja met die Pro ben je dan een kleine 1000 Euro kwijt.Mijn tip:Bedenk voor jezelf of het nu[nov] nut heeft.

    Nou hij heeft één game besteld GTA V.
    Ik hoop dat het hem lukt met spelen hij is erg ziek geweest.
    Ik ga vandaag eens kijken bij hem.
    Ik ben gisteren met Astro's playroom begonnen bij hem toen ik op een monteur moest wachten

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nou hij heeft één game besteld GTA V.
    Ik hoop dat het hem lukt met spelen hij is erg ziek geweest.
    Ik ga vandaag eens kijken bij hem.
    Ik ben gisteren met Astro's playroom begonnen bij hem toen ik op een monteur moest wachten
    Hoop dat hij veel plezier heeft met de game

    Mocht jij en je broer vragen hebben over de tv dan kan dat hier ook hé:https://allesoverfilm.nl/forum/forum...en-Projectoren

    Die Samsungs hebben namelijk voor een groot deel hetzelfde menu.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2024 om 11:19

  6. #31

    Standaard

    PS5 Pro GPU is vergelijkbaar met Nvidia GTX 4070:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/p...idia-gtx-4070/

    Daarom is het in mij ogen ook stom om alleen bestaande games te laten zien in hun presentatie.Je wil die 800 Euro[als je voor digitaal gaat] terug zien op je scherm.
    Dat men een losse disc drive moet kopen is in wezen het grote probleem.De groep gamers die nu nog alles fysiek koopt is denk ik nu nog te groot.

    Als ze straks met de PS6 100% digitaal gaan dan hoor je mij niet klagen.Nu kan je iemand die een stapel fysieke PS5 games heeft liggen niet in de kosten jagen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2024 om 14:52

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    PS5 Pro GPU is vergelijkbaar met Nvidia GTX 4070:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/p...idia-gtx-4070/

    Daarom is het in mij ogen ook stom om alleen bestaande games te laten zien in hun presentatie.Je wil die 800 Euro[als je voor digitaal gaat] terug zien op je scherm.
    Dat men een losse disc drive moet kopen is in wezen het grote probleem.De groep gamers die nu nog alles fysiek koopt is denk ik nu nog te groot.

    Als ze straks met de PS6 100% digitaal gaan dan hoor je mij niet klagen.Nu kan je iemand die een stapel fysieke PS5 games heeft liggen niet in de kosten jagen.
    Mogen ze wel aankomen met een grotere SSD want 2 GB is dan niks. COD neemt al bijna een GB aan ruimte in en dat wordt alleen maar meer, ondanks dat ze aangeven de ruimte in te krimpen. Ik moet het nog maar zien.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mogen ze wel aankomen met een grotere SSD want 2 GB is dan niks. COD neemt al bijna een GB aan ruimte in en dat wordt alleen maar meer, ondanks dat ze aangeven de ruimte in te krimpen. Ik moet het nog maar zien.
    De Pro is 2TB.Qua opslag is dat denk netjes.

    Oh wacht je bedoeld PS6.Mocht die 2TB zijn dan is dat voor mij oke.

    Je kan games gewoon verwijderen en de voortgang in je game kan je altijd bewaren.Drie of vier games heb ik altijd maar geïnstalleerd staan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2024 om 15:40

  9. #34

    Standaard

    Hier de PS5 digitaal waar je een Blu ray speler hebt die je eraan kan koppelen.


  10. #35

    Standaard

    Hoi Driekus, die is al een tijdje uit en beschikbaar en het is een 4K UHD speler, niet alleen Blu-ray

  11. #36

    Standaard

    @Rogier: Begrijp ik nou goed dat jij meer oplag zou willen ?

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De Pro is 2TB.Qua opslag is dat denk netjes.

    Oh wacht je bedoeld PS6.Mocht die 2TB zijn dan is dat voor mij oke.

    Je kan games gewoon verwijderen en de voortgang in je game kan je altijd bewaren.Drie of vier games heb ik altijd maar geïnstalleerd staan.
    Klopt, ik bedoel inderdaad dat als de PS6 puur digital zou worden dat ze dan wel met een grotere SSD mogen komen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Rogier: Begrijp ik nou goed dat jij meer oplag zou willen ?
    Nou, ik heb nu al 2 GB SSD (tenminste, bijna: de originele SSD plus een extra), plus een externe SSD plus een USBB 3.0 1 GB schijf (die jammerlijk genoeg niet tegelijkertijd met de externe SSD toegankelijk is) en dan zit ik al vol. Ik heb best veel PS5 en PS4 games erop staan (plus games als COD, Cyberpunk, GTA V, Uncharted en Hogwarth nemen best wat ruimte in) en ik heb niet steeds zin om alles maar te vervangen of te verplaatsen over en weer.

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    @Rogier ik denk dat je bedoelt een 2TB SSD want die heb ik ook extra in mijn PS5.

    Want op 1Gb gaat niet veel spel kunnen staan

  16. #41

    Standaard

    Ik wist niet dat je op de digitale versie ook gewoon een 4K blu ray kon zetten en dat die te koop waren.
    Die dingen worden nu massaal opgekocht las ik op facebook door scalpers.
    Maar of deze versie spelers ook op die Pro kunnen dat weet ik niet.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hoi Driekus, die is al een tijdje uit en beschikbaar en het is een 4K UHD speler, niet alleen Blu-ray

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik wist niet dat je op de digitale versie ook gewoon een 4K blu ray kon zetten en dat die te koop waren.
    Die dingen worden nu massaal opgekocht las ik op facebook door scalpers.
    Maar of deze versie spelers ook op die Pro kunnen dat weet ik niet.
    Ja klopt, zo werd de PS5 Slim in de markt gezet, als alleen digitale met een losse add-on 4K speler die je er direct bij kopen kopen als bundle, of niet en dan had je alleen de digitale. Die losse speler past ook op de Pro, en daarom worden ze veel opgekocht door scalpers zodat ze die als bundle kunnen toevoegen in hun scalper aanbieding van die Pro, of los voor de mensen die ergens anders een Pro hebben gekocht en dan kunnen de scalpers alsnog wat verdienen. Ik hoop eerlijk gezegd dat deze pro een flop wordt, want deze is eigenlijk alleen succesvol voor de verkeerde partijen (Sony en de scalpers) en niet voor de gamers zelf.

  18. #43

    Standaard

    Dan koop je al zo'n dure console en dan moet je ook nog eens veel te veel gaan betalen voor zo'n disc drive.Beetje vervelende situatie zo.

    UPDATE
    Zie dat hij op Direct Playstation voor 119 te koop is.
    Via die weg kopen lijkt me het beste.Bij Bol is hij al uitverkocht.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2024 om 10:27

  19. #44

    Standaard

    Mijn broer heeft een PS5 slim met disc drive.
    445 voor betaald in Mediamarkt.
    Wel korting gekregen omdat hij daar veel in 1 keer heeft gekocht.

  20. #45

    Standaard

    Als ik zo lees en hoor wat voor stress er is om in november een Pro te kunnen scoren dan ben ik blij dat ik dit jaar geen haast heb.Ik wil zoveel mogelijk sress uit me leven laten.

    PS5-pro: Zeker na die State of Play van gisteren staan veel gamers er nu anders in.Gezien het onze hobby is snap ik het ook.

  21. #46

    Standaard

    Resident Evil Village draait 120fps op de Pro:https://www.relyonhorror.com/latest-...ps-on-ps5-pro/
    Die RE games blijf ik altijd spelen dus ik ga ik hier straks blij mee zijn.

    Monster Hunter Wilds: Het lijkt me dat deze nieuwe game op de Pro ook 40/60 gaat draaien.

    Ik kan straks niet nee zeggen tegen de Pro.Dat die grap me straks 800 gaat kosten tja daar ben minder blij mee.
    Het gaat een rib uit me lijf zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : Vandaag om 08:03

  22. #47

    Standaard

    Er staan nu best wat video's online van mensen die de Pro al hebben kunnen testen.Het ding is dat je een betere framerate via Youtube niet goed kan laten zien.
    De Pro is denk echt voor mensen die van een hoge framerate houden.

  23. #48

    Standaard

    Ontwikkelaars vertellen hoe zij hun games verbeteren voor de PS5 Pro:https://playsense.nl/599282/ontwikke...or-de-ps5-pro/

    Stellar Blade[exclusieve Sony game van dit jaar] krijgt hier wel een enorme boost.

    Wat heel die Pro upgrade voor je huidige/nieuwe titels gaat doen moet je voor jezelf checken.Bij de ene game stelt het weinig voor en bij de andere juist heel veel.
    Als die Pro in november uit is dan komen er genoeg video's en geschreven artikelen online.
    Laatst aangepast door jeroeni : Vandaag om 13:03

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •