A Quiet Place Day One voor € 22,99 bij Bol.com.
A Quiet Place Day One voor € 22,99 bij Bol.com.
Gekocht bij Bol.com:
Prey € 26,99
Na aanraden van Rogier is mijn Riddick van Arrow nu ook binnen.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Mediamarkt.
Zoals gezegd staan er geen Nederlandse ondertitels op de 4K en Blu-ray van Prey. Dit staat ook netjes in het Nederlands aangegeven op de achterzijde. De rest van de hoes is in het Frans en Engels.
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
Amazon.co.uk:
World War Z - Limited Collector's Edition [4K Ultra HD] + [Blu-ray]
Incendies [4K UHD & Blu-ray]
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Deze kwam nog binnen van amazon Italië:
Besteld bij Amazon NL:
A13LF6p8rJL._SL1500_.jpg
Mississippi Burning (1988)
Mississippi 1964. Drie mensenrechtenactivisten worden op gruwelijke wijze vermoord. Reden genoeg voor onderzoek. Twee FBI agenten, de jonge Ward (William Dafoe) en de wat oudere, doorgewinterde Anderson (Gene Hackman), merken al snel dat ze niet welkom zijn in het stadje. Hoe meer bewijzen er naar boven komen, hoe meer huizen als waarschuwing in brand worden gestoken.
Limited Collector's Edition
Duitse uitgave (Capelight Pictures)
Digibook ('Mediabook')
3 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray + Blu-ray Bonus Disc
Audio: Engels LPCM 2.0, Duits LPCM 2.0
Ondertitels: Engels, Duits
HDR: HDR10, Dolby Vision
Prijs: € 35,99 (geen verzendkosten)
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Gekocht bij Amazon.com:
Child's Play (2019) $ 30,92
Kingdom of the Planet of the Apes $ 33,06
Twister $ 23,79
Gekocht/Besteld (nog niet binnen) bij Amazon.fr (in de actie € 10 korting met de Code: FD10):
''Civil War (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 35,28
''Prey (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 15,11
''Kingdom of the Planet of the Apes (4K Ultra HD + Blu-ray, 1 Movie: 2 Cuts, Steelbook)'' € 35,28
Totale kosten: € 79,73 (inclusief € 3,35 verzendkosten)
Weet iemand al met zekerheid of er wel/geen Engelse subs op de Franse of Italiaanse versie van Civil War staan?
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Ja, in de samenvatting van de order staat de BTW (TVA/VAT) van de verzendkosten verzameld met de andere BTW, maar die komt er dus nog wel bij
35,28+35,28+15,11-10+4,06=79,73
Deze site is betrouwbaar wat betreft Franse releases: DVDFr - Civil War (Édition Limitée SteelBook 4K Ultra HD + Blu-ray) - 4K UHD, dus nee.
Op Amazon IT staat op het plaatje van de achterkant alleen Italiaans, dus daar waarschijnlijk ook niet:
Civil War - 4K Steelbook (Bd 4K + Bd Hd): Amazon.it: Alex Garland, Nick Offerman, Kirsten Dunst, Wagner Moura: Film e TV
Paris, Texas 4K voor 38,13 GBP
The Sword and the Sorcerer voor 38,24 GBP
Beiden via amazon
En aan het overwegen voor The Terminator 4K, US, zou een nieuwe geremasterde versie moeten zijn. Ik denk niet dat die hier uitgebracht zal worden.
Boekenvoordeel 34,99
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Gekocht/Besteld (nog niet binnen) bij Amazon.it:
''Wonka (4K Ultra HD + Blu-ray, Versie 3, Limited Edition Steelbook)'' € 19,38
''Horizon: An American Saga - Chapter 1 (4K Ultra HD + Digital HD Copy)'' € 25,27
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max