Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.

Standaard Re: The fifth element

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick K.
    Wie schets echter mijn verbazing dat The fifth element niet op de pc is af te spelen. Ik krijg de mededeling dat de regiocode niet juist is. Integenstelling met de ander regio 4 DVD's waarbij het afspelen geen probleem is.

Wie heeft hiervoor een verklaring en hoe is dit eventueel te verhelpen?
    Zelf bezit ik diverse regio 4 DVD's waaronder de Fifth Element. Zoals al eerder in deze thread is aangegeven is de Fifth Element alleen regio 4 dit in tegenstelling tot veel andere regio 4 DVD's zoals b.v. de Gladiator die zowel op regio 2 en 4 draait. De meeste PC DVD-spelers zijn regiovrij of dit relatief eenvoudig te maken maar de software vaak niet. De meeste software kun je een paar keer van regio wisselen alvorens de regio defninitief vast staat. Op het internet zijn diverse programma's te vinden dit dit probleem oplossen. Helaas ben ik de naam van het programma even vergeten maar waarschijnlijk kunnen andere forummers je daarbij helpen.

Standaard Ik heb een hele rare DVD

Ik heb de filmnoir classic Bad Lieutenant van Harvey Keitel op Regio 0.

Deze speelt echter niet af in mijn regio 2 spelers (PS2, Pioneer 525). Wel in mijn regiovrije PC player (Toshiba).

Ik dacht dat alle regio 0 titels overal af te spelen waren! Niet dus...

Heeft iemand hier een verklaring voor?
    Groet,

Ryaco Hendriks.

Standaard Re: Ik heb een hele rare DVD

Citaat Oorspronkelijk gepost door Ryaco
    Deze speelt echter niet af in mijn regio 2 spelers (PS2, Pioneer 525). Wel in mijn regiovrije PC player (Toshiba).
    Ik dacht dat alle regio 0 titels overal af te spelen waren! Niet dus...
    Geeft jouw Pioneer een waarschuwing als wrong region no. of iets dergelijks. Andere gedachtenkronkel, misschien heeft het wel met NTSC te maken, de meeste R0 DVD's zijn namelijk NTSC.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten