Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mijn kat, mijn buddy is overleden.

    Vanmiddag is mijn kat Lambiek, mijn buddy gestikt doordat ie geen lucht meer kreeg tijdens brokjes eten ofzo iets... Ik heb nog geprobeerd te reanimeren maar het mocht niet baten. Lambiek werd slapper en slapper .. tong ging raar uit de mond hangen .. dat was het ..

    Lambiek en ik waren dikke vriendjes ... van morgen had ie me nog gewekt :S .. Hij komt me altijd ff knuffelen als ik thuis kom of beneden kom. Ik kon gewoon met hem communiseren, zo voelde ik dat.

    10 maanden eerder had hij ook z'n stik aanval maar toen kon mijn vader hem nog redden. Vanaf dat moment is de kat levendiger geworden .. geen slechte plekjes meer op zijn rug .. kreeg weer flink haardos op zijn buik .. vacht glansde weer. Voorheen was ie altijd panisch voor vuurwerk maar voor het eerst heeft hij het schouwspel bekeken afgelopen oud en nieuw. Hij ging weer spelen met onze andere poes, Fifi, meestal was hij er niet van gediend maar de laatste tijd was hij diegene die wilde spelen.

    Why is life so unfair :S

  2. #2

    Standaard

    Wij wensen Lambiek een goede reis naar de kattenhemel. En veel sterkte ermee!

  3. #3

    Standaard

    Pak dit a.u.b. niet verkeerd op, maar ik neem aan dat je gewoon naar de dierenarts bent geweest toendertijd, dus na de eerste 'aanval' ? Wat werd er toen verteld/gedaan ?

    Hoe dan ook, ik wens je in ieder geval heel veel succes !
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    Erg jammer voor je. Ik heb zelf twee katten thuis (Joey & Chandler). Gelukkig nog in volle gezondheid (al is Chandler wat 'gezet'), maar ja, ze zijn ook nog maar 3 jaar. Ik weet dus dat een band met een kat sterker kan zijn dan de meeste mensen denken.

    Hoe oud was Lambiek?

    Sterkte ermee!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Pak dit a.u.b. niet verkeerd op, maar ik neem aan dat je gewoon naar de dierenarts bent geweest toendertijd, dus na de eerste 'aanval' ? Wat werd er toen verteld/gedaan ?

    Hoe dan ook, ik wens je in ieder geval heel veel succes !
    Ja zijn naar dierenarts geweest .. volgens de arts zou er een tumor op de Timus of zo zitten. .. maar sinds dus dat voorval ging het fantastisch met de kat ... tot vanmiddag.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SchumiFan
    Ja zijn naar dierenarts geweest .. volgens de arts zou er een tumor op de Timus of zo zitten. .. maar sinds dus dat voorval ging het fantastisch met de kat ... tot vanmiddag.
    Das inderdaad wel erg zielig
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Erg jammer voor je. Ik heb zelf twee katten thuis (Joey & Chandler). Gelukkig nog in volle gezondheid (al is Chandler wat 'gezet'), maar ja, ze zijn ook nog maar 3 jaar. Ik weet dus dat een band met een kat sterker kan zijn dan de meeste mensen denken.

    Hoe oud was Lambiek?

    Sterkte ermee!
    Hij was bijna 13 precies weet ik het niet. .. Lambiek kwam begin mei 1990 bij ons achter als klein, pikzwarte(met een paar witte haartjes op zijn hals) minikatje .. we hadden toen nog een poes van 17 .. een echt rotkat ( hij maaide als je hem aaide enzo) .. hij kwam bij my kijken wat ik aan het doen was, ik was een tuinbankje aan het verven. Vanaf dat moment klikte het dus my en Lambiek. Hij liep naar binnen en zag brokjes .. hé dat lust ik wel .. sinds die tijd is hij bij ons. Het was een echt pracht kat ... met karakter.

  8. #8

    Standaard

    Gecondoleerd . Ik heb al 2 katten verloren 1 ging dood op een mooie leeftijd van 18 jaar, maar die andere hadden we pas net ik denk 0,5 jaar en toen is hij naar buiten gegaan en nooit meer teruggekomen

    Sterkte!
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    ik heb zelf ook een hele lieve kat. die springt ondanks dat hij niet meer zo jong is nog altijd op mijn schoot als ik naar een film zit te kijken. Hij is ongeveer 11 jaar oud. Ik had hem overgenomen van mijn overbuurvrouw die naar een verzorgingstehuis moest omdat ze daar geen kat mocht hebben. Maar sinds twee weken gaat het met de kat ook niet meer zo lekker

  10. #10

    Standaard

    Pfff...'t blijft toch altijd vreselijk he ...zo'n huisdiertje is gewoon een gezinslid geworden in al die jaren...
    Heel veel sterkte.....

  11. #11

    Standaard

    Gecondoleerd jongen, ik weet hoe je je voelt. Ik heb het zelf met 2 kaketoes moeten meemaken en dat was geen pretje. Denk er nu nog af en toe over na. veel geluk met huisdieren verder toegewenst. Ga je een nieuwe kat kopen of weet je dat nog niet?

  12. #12

    Standaard

    2 1/2 jaar geleden is ook een kat van mij gestikt. Vocht in de longen. Toen ik je berichtje las zag ik het weer levendig voor me. Geen pretje.
    Sterkte er mee!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  13. #13

    Standaard

    Gecondoleerd, dat is natuurlijk niet leuk.

    Vorig is onze kat ook overleden, ze was al 18 jaar en ze was er al tijdens mijn geboorte.
    Ze was gewoon te oud en alles raakte op, daarom kreeg ze een prikje.

    We hebben nu wel een jong poesje, maar daar heb ik niet zoveel mee, die krabt en bijt mij altijd

    Gr. Remco

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    jong poesje, maar daar heb ik niet zoveel mee, die krabt en bijt mij altijd
    Daar moet je nou juist mee spelen. Anders worden ze wel heel snel oud en dat is dacht ik niet de bedoeling.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #15

    Standaard

    Spelen met een jong poesje... Dat is gewoon vragen om verkeerde opmerkingen!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Spelen met een jong poesje... Dat is gewoon vragen om verkeerde opmerkingen!
    Haha
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #17

    Standaard

    Heel veel sterkte....

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Van harte gecondoleerd.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  20. #20

    Standaard

    En dan nu

    Overmaatse 1 april graphic verwijderd door de moderator

    Slotje

  21. #21

    Standaard

    Mocht dit inderdaad een 1 april grap zijn, dan voel ik mij enorm beledigd. Iedereen die katten of honden als huidier heeft, weet (of kan zich voorstellen) hoe het voelt om zo'n dier te verliezen.

    Ik hoop dat M. Balje hierboven ongelijk heeft in dit geval...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Ik hoop dat M. Balje hierboven ongelijk heeft in dit geval...
    Hoe dan ook... Wel erg respectloos om een thread als deze te verzieken met dat soort graphics...

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    ff heel wat anders: Schumifan, lees je PM's eens!
    Eric van Ballegoie

  25. #25

    Standaard

    I can relate,
    Ik heb ook twee katten verloren, "gelukkig" wel door ouderdom (houd ik mezelf dan voor), de een was 18 en de ander 17, maargoed. Zo'n beeest wordt toch een lid van de familie en vooral als zo'n beestje karakter heeft, kan je je er bijzonder veel aan hechten. Op het moment even geen kat in huis, maar er gaat zeker wel een andere komen!

    Succes met het verwerken van je verlies!

    Marty
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •