De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard About a boy leuke film?

    is dit een leuke originele film?
    die niet saai is?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik vind 'About a boy' geweldig. Graapig ventje en High Grant zijn samen erg grappig. Eindelijk eens een realistische komedie waarin romantiek niet de boventoon speelt!
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  4. #4

    Standaard

    Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...
    Dat is zo één-dimensionaal denken.. Als je altijd zo denkt zul je veel leuke films mislopen!
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...
    Dit is inderdaad onzin ! Ik ben geen fan van Hugh Grant, maar deze film heeft mij positief verrast. Ik dacht dat het een zoetsappige film zou zijn, maar het tegendeel is waar. Er zit ontzettend veel leuke humor in, ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...
    Nou ja, als je Hugh Grant verschrikkelijk vind is About A Boy inderdaad een strontvervelende film
    Ik heb 'm in de bioscoop gezien en ik vond 'm toch best leuk, om eerlijk te zijn.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...
    heb zelf een hekel aan mr grant nog steeds trouwens, maar in deze film speelt hij de perfecte rol: een irritante man, erg leuke film.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...
    heb zelf een hekel aan mr grant nog steeds trouwens, maar in deze film speelt hij de perfecte de rol een irritante man, erg leuke film.
    Sorry aan iedereen die HG wel kan uitstaan. Ik echter niet, dus ik zou me de hele film maar zitten ergeren... Daarom kan ik zeggen -zonder de film gezien te hebben- dat dit VOOR MIJ een vervelende film zou zijn...

  10. #10

    Standaard

    Ik heb niks tegen Hugh Grant en de films waar hij in speelt, meestal vermaak ik me er best mee. Maar deze film vond ik echt verschrikkelijk saai en vooral niet grappig (op de scene met de eendjes en het brood na).
    Mijn hardware:
    Pioneer VSX-808RDS | Magnat Metric 5.1 | Xbox 360 + HD-DVD | Toshiba HD-EP30 | Toshiba 32C3500P

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phrenetic
    Ik heb niks tegen Hugh Grant en de films waar hij in speelt, meestal vermaak ik me er best mee. Maar deze film vond ik echt verschrikkelijk saai en vooral niet grappig (op de scene met de eendjes en het brood na).
    gheghe, met die eendjes lag ik echt dubbel in de bios
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  12. #12

    Standaard

    hmmm, ik denk dat ik deze wel een keertje ga huren maar zeker niet kopen dan. is volgens mij ook niet echt mijn soort film.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb een poging gedaan om hem te kijken in het vliegtuig, maar vond uiteindelijk het landschap (grotendeels woestijn) van Australie op 10 km hoogte boeiender.
    Ik heb dan ook een gezonde hekel aan HG.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Deze film is gewoon erg grappig, niet slapstick of police academy grappig. Net als het boek gewoon cynisch tenenkrommend grappig.

    Tja en Hugh Grant, ik vindt hem persoonlijk ook een dweil, maar hij speelt zo vaak in gewoonweg goede films: 4 weddings & a Funeral, Sense & Sensability, Nottinghill, Bridget Jones om een paar te noemen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik heb een poging gedaan om hem te kijken in het vliegtuig.
    Dan ben ik dus niet de enige. Wat een chick-flick (with all due respect)!

  16. #16

    Standaard

    Bij 'shake your ass' (?) lag ik plat. Geweldig gewoon! Hele toffe film.

  17. #17

    Standaard

    Ik vond de film bijzonder geslaagd en Hugh presteerde boven verwachting.

  18. #18

    Standaard

    Erg leuke film. Het verhaal ligt een beetje in het verlengde van dat van High Fidelity, wat door dezelfde schrijver is geschreven. Zelfs als je HG niets vindt dan is dit nog wel een aanrader.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •