De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: About A Boy [DVD]

  1. #1

    Standaard About A Boy [DVD]

    About A Boy [DVD]

    Will Freeman (Grant) leeft als een ‘eiland’ totdat hij de bijzondere Marcus ontmoet.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Normaal ben ik niet zo'n fan van Hugh Grant, maar heb deze film in het vliegtuig gezien en is me erg goed bevallen, leuke film! Hij staat op me wishlist!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Normaal ben ik niet zo'n fan van Hugh Grant, maar heb deze film in het vliegtuig gezien en is me erg goed bevallen, leuke film!
    Echt? Ik vond er geen bal aan, maar dat zal wel door HG komen. Ik zag hem ook in het vliegtuig, maar ik vond het landschap van Australie dat onder me door schoof interessanter.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Normaal ben ik niet zo'n fan van Hugh Grant, maar heb deze film in het vliegtuig gezien en is me erg goed bevallen, leuke film!
    Echt? Ik vond er geen bal aan, maar dat zal wel door HG komen. Ik zag hem ook in het vliegtuig, maar ik vond het landschap van Australie dat onder me door schoof interessanter.
    Het is blijkbaar een echte vliegtuigfilm, want ook ik zag em daar. Vond hem zeker wel leuk. Ga hem dan ook kopen voor mn vriendinetje en dan gewoon meekijken.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb gelukkig niets tegen Hugh Grant waardoor ik onbevoordeeld kon kijken naar de film! En ik was zeer aangenaam verrast, erg grappig en ergens af & toe ook wel droevig.. Een realistisch verhaal en ook erg leuk omdat de comedy eens niet about a girl is maar about a boy! Een aanrader!
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Normaal ben ik niet zo'n fan van Hugh Grant, maar heb deze film in het vliegtuig gezien en is me erg goed bevallen, leuke film!
    Echt? Ik vond er geen bal aan, maar dat zal wel door HG komen. Ik zag hem ook in het vliegtuig, maar ik vond het landschap van Australie dat onder me door schoof interessanter.
    Het is blijkbaar een echte vliegtuigfilm, want ook ik zag em daar. Vond hem zeker wel leuk. Ga hem dan ook kopen voor mn vriendinetje en dan gewoon meekijken.
    Krijg nou tieten..... ook ik heb deze film in het vliegtuig gezien

    Was wel aangenaam, zeker voor een Hugh Grant film... lekkere humor...

  7. #7

    Standaard

    Geloof het of niet, maar ook ik heb deze film in het vliegtuig gezien! Normaal ben ik niet zo'n fan van romatische comedy's, maar deze was zeker leuk genoeg om twee van de negen uur saai stilzitten door te komen.

  8. #8

    Standaard

    De DVD heb ik nog niet gezien maar de film was erg leuk. Aanrader als je van dit soort Engelse komedies houdt.

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard ..

    heb hem net gezien. Ik vind het een heerlijke film. Ga hem zeker nog wel vaker bekijken!!!!!!

  10. #10

    Standaard

    Absolute aanrader !! , ook voor Hugh Grant Haters ( zoals ik )
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  11. #11

    Standaard

    Beste Grant die ik tot nu toe gezien heb, met grote voorsprong (ik ben dan ook niet bepaald een fan van die kerel) Heerlijk hoe hij zijn eigen imago doorprikt!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Normaal ben ik niet zo'n fan van Hugh Grant, maar heb deze film in het vliegtuig gezien en is me erg goed bevallen, leuke film!
    Echt? Ik vond er geen bal aan, maar dat zal wel door HG komen. Ik zag hem ook in het vliegtuig, maar ik vond het landschap van Australie dat onder me door schoof interessanter.
    Ik heb hem niet in een vliegtuig gezien, maar wel in Australie in de bios! Zeker een hele leuke film en staat ook op mijn lijstje

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave van Aken
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Normaal ben ik niet zo'n fan van Hugh Grant, maar heb deze film in het vliegtuig gezien en is me erg goed bevallen, leuke film!
    Echt? Ik vond er geen bal aan, maar dat zal wel door HG komen. Ik zag hem ook in het vliegtuig, maar ik vond het landschap van Australie dat onder me door schoof interessanter.
    Ik heb hem niet in een vliegtuig gezien, maar wel in Australie in de bios! Zeker een hele leuke film en staat ook op mijn lijstje
    Waarom ziet iedereen deze film in/boven Australie? Mis ik hier iets bijzonders?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Waarom ziet iedereen deze film in/boven Australie? Mis ik hier iets bijzonders?
    Richard, troost je. Ik heb de film gewoon in de huiskamer bekeken. En nee ik woon niet in Australie!

    Overigens geinig om te zien dat van de reacties alleen Lex zijn bedenkingen heeft.

  15. #15

    Standaard Butfilm

    Volgens mij heeft elke vliegtuigmaatschappij deze film gehad, ook ik heb 'm in t vliegtuig gezien... Maar ondanks dat ik eigenlijk altijd Hugh Grant erg sterk vind vond ik deze film niet echt bijzonder....

    Leuk achtergrondbehangetje was het tijdens de reis, maar na afloop zaten we allemaal zo van "nou, was dit t??"

  16. #16

    Standaard

    zeer geestige film. hugh grant's rol echt op het lijf geschreven.
    absolute aanrader!
    vooral de "dead duck" scene is hilarisch.
    dvd: gewoon huren of kopen.
    is een film die zeker een aantal keren bekeken kan worden.

  17. #17

    Standaard

    Zo slecht vond ik hem niet, had hem destijds in de bios gezien en vond hem best wel vermakelijk. Overigens zal ik hem niet op dvd kopen, gewoon een filmpje om een keer eens te bekijken.

  18. #18

    Standaard

    Redelijke film.. Grant fans kunnen hun lol op maar geen film die je echt MOET hebben gezien
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  19. #19

    Standaard

    Komische film met Hugh Grant.
    Vind dit wel z'n beste film tot nu toe.
    Hoogtepunten voor mij zijn de "muzikale stukjes";
    Shake ya ass en Killin' me softly. :wink:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •