Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard 3xdisney

    Kijk een wat vaker in de spiegel.....bedoel op Ebay....daar staan er in iedergeval 2 van je 3 gevraagde titels.






    Man's best friend

  2. #27

    Standaard Re: 3xdisney

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolvenmeute
    Kijk een wat vaker in de spiegel.....bedoel op Ebay....daar staan er in iedergeval 2 van je 3 gevraagde titels.
    Bedankt voor de tip. De Amerikaanse Ebay mijdt ik vanwege het betalen met creditcard/cheque (wat ik beiden niet heb) maar op de NL-versie is dat natuurlijk ook mogelijk via overschrijving. Ik ga eens kijken.

  3. #28

    Standaard Disney's

    www.marktplaats.nl
    Staan ook een paar Disney's te koop...en zeker ook een paar OOP's...

  4. #29

    Standaard Re: Disney's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    www.marktplaats.nl
    Staan ook een paar Disney's te koop...en zeker ook een paar OOP's...
    Jemig: momenteel wordt Junglebook ter veiling aangeboden waarbij de prijs op 70 euro staat! Ik wist wel dat ie zeldzaam was maar da's wel heel duur. Gelukkig heb ik hem al.

  5. #30

    Standaard

    pinokkio komt toch een special edition van binnenkort?

    ps. in brummen staan 101 dalmatiers en pinokkio nog
    victims... aren't we all

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Ik kreeg vandaag eindelijk een reactie op mijn bestelling van Lady en de Vagebond op de website van Van Leest (zie de postings in deze thread van enige tijd geleden). Zoals al verwacht bleek ie niet leverbaar te zijn.

    Beste Richard,

    Uit de order die je in onze webshop plaatste op 8 maart, bleek één titel (Lady en de Vagebond) niet meer leverbaar. Deze zal je dus niet meer geleverd worden.

    Excuses voor de foutieve informatie over de leverbaarheid van deze titel!

    Met vriendelijke groet,

    Leo Rademakers
    web content manager
    www.vanleest.nl

  8. #33

    Standaard

    toch leuk dat ik Jungle Boek R2/NL vorige week gewoon hier op het forum te pakken heb gekregen..................


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    toch leuk dat ik Jungle Boek R2/NL vorige week gewoon hier op het forum te pakken heb gekregen..................
    Wat heb je er eigenlijk voor betaald? Dit in verband met de waardering van mijn eigen collectie.

  10. #35

    Standaard

    wil je het echt weten..?

    ik denk dat ik mazzel heb gehad, ik heb een dvd ter waarde van 32 euro (inc, verzenden) geruild voor Jungle Boek + Oliver & co.



    Wat voor Jungle Boek nu al geboden is? 80 euro!
    maar ik houd hem lekker zelf!


  11. #36

  12. #37

    Standaard

    over Disney DVD's:
    je hebt nou een aanbieding als je Piratenplaneet reserveert dat je 3 dvds ter keuze krijgt voor 5 €.

    Is er maar 1 versie van deze dvd's? En is het beeldformaat hier correct in of raden jullie me aan om op SE's te wachten? Ik ben niet zo thuis in deze films maar mijn ma is er een grote liefhebster van.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    over Disney DVD's:
    je hebt nou een aanbieding als je Piratenplaneet reserveert dat je 3 dvds ter keuze krijgt voor 5 €.

    Is er maar 1 versie van deze dvd's? En is het beeldformaat hier correct in of raden jullie me aan om op SE's te wachten? Ik ben niet zo thuis in deze films maar mijn ma is er een grote liefhebster van.
    Als je er een nog niet van hebt dan kan ik je zeker aanraden gebruik te maken van die aanbieding. Het is namelijk niet zo waarschijnlijk dat er de eerstkomende paar jaar nog nieuwe versies van deze dvd's uit gaan komen.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    wil je het echt weten..?

    ik denk dat ik mazzel heb gehad, ik heb een dvd ter waarde van 32 euro (inc, verzenden) geruild voor Jungle Boek + Oliver & co.



    Wat voor Jungle Boek nu al geboden is? 80 euro!
    maar ik houd hem lekker zelf!
    Je hebt zeker mazzel gehad :wink:
    Wat moest ik eigenlijk met 2 Jungle boek dvd's.
    Heb ook Kleine zeemeermin 1 2x
    Wat moet ik eigenlijk met 2 dvd's van de Kleine zeemeermin?
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  15. #40

    Standaard

    ja Franklin, echt super bedankt nog!!

    deze film is zo verschrikkelijk moeilijk te vinden (voor een redelijke prijs iig).

    Nu nog op zoek naar:
    Kleine Zeemeermin
    Lady en de Vagebond
    101 Dalmatiers



  16. #41

    Standaard

    Kleine zeemeermin 1 heb ik op regio 2.
    Maar die doe ik echt niet weg
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •