De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard aspect ratio Another Day In Paradise R2 UK

    Op de site waar ik de Engelse versie van Another Day In Paradise heb besteld, staat 'Widescreen 16:9 Anamorphic' vermeld bij de aspect ratio.

    Nu krijg ik net de dvd binnen, en er staat 4:3 op de cover. Misschien dat de dvd widescreen letterboxed is, dat zou niet zo erg zijn. Wat wel erg zou zijn, is een fullscreen versie. Heeft iemand deze dvd en kan die me vertellen of dit een widescreen of fullscreen editie is?
    “That's totally inappropriate. It's lewd, lascivious, salacious, outrageous!" (J. Chiles)

  2. #2

    Standaard

    Ik heb even gesurfd op het internet en kwam tot de ontdekking dat de DVD in fullscreen is.

    Waar heb je 'm gekocht?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb al een tijd geleden een thread hierover gestart.
    Ik heb toch maar de R2-UK-versie gekocht en die is inderdaad fullscreen 4:3 (er bestaat geen R2-16:9-versie, hoewel dat wel op veel sites staat).

    Ik durfde de NL-versie niet te kopen omdat ik bang ben dat de ondertiteling ingebrand is of te laag is geplaatst waardoor je hem niet kunt inzoomen tot 16:9.

    Beeldkwaliteit en geluid overigens wel in orde.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #4

    Standaard

    thanx voor de info.

    Wel klote... fullscreen sucks. Inzoomen doe ik niet aan want mis je beeld, en smart zoom vervormt de boel.
    “That's totally inappropriate. It's lewd, lascivious, salacious, outrageous!" (J. Chiles)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudeless
    Inzoomen doe ik niet aan want mis je beeld, en smart zoom vervormt de boel.
    Bij een echte fullscreen-dvd (let wel, geen pan & scan waar dingen vanaf geknipt zijn) zie je met 16:9-zoom evenveel als in de bioscoop, de fullscreen heeft dus meer beeld boven en onder dan de breedbeeldversie doordat het hele negatief is gebruikt. En volgens mij is Another day een echte fullscreen-release.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •