De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: red dragon

  1. #1

    Standaard red dragon

    weet iemand wanneer de R2 dvd van red dragon in de winkels ligt??

  2. #2

    Standaard

    De release van Red Dragon in Engeland (R2) is op 15 mei 2003.
    Of deze versie nederlandse ondertiteling heeft is niet bekend.
    Het lijkt mij dat de nederlandse versie ook om en nabij dat tijdstip uitkomt.

  3. #3

    Standaard

    ik zag net bij videoland.nl dat hij op 15 april te huur is... betekent dit niet dat hij dan automatisch ook overal te koop is, normaal gesproken namelijk wel?!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroendelaat
    ik zag net bij videoland.nl dat hij op 15 april te huur is... betekent dit niet dat hij dan automatisch ook overal te koop is, normaal gesproken namelijk wel?!
    Dat verschilt per release. Soms komt de huurversie gelijk uit met de koopversie. In de meeste gevallen is de huurversie er eerder. Ik verwacht bij Red Dragon dat de koopversie een paar weken na de huurversie verkrijgbaar is.
    We zullen het even af moeten wachten.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    De release van Red Dragon in Engeland (R2) is op 15 mei 2003.
    Of deze versie nederlandse ondertiteling heeft is niet bekend.
    Het lijkt mij dat de nederlandse versie ook om en nabij dat tijdstip uitkomt.
    Play heeft 'm pas op 19 mei.

  6. #6

    Standaard

    oke mensen, harstikke bedankt voor jullie info!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroendelaat
    ik zag net bij videoland.nl dat hij op 15 april te huur is... betekent dit niet dat hij dan automatisch ook overal te koop is, normaal gesproken namelijk wel?!
    Dat verschilt per release. Soms komt de huurversie gelijk uit met de koopversie. In de meeste gevallen is de huurversie er eerder. Ik verwacht bij Red Dragon dat de koopversie een paar weken na de huurversie verkrijgbaar is.
    We zullen het even af moeten wachten.
    één maand om precies te zijn...

  8. #8

    Standaard

    Zag op de site van Free Record Shop dat de release datum van deze film is op 5-6-2003. Er komen 2 versies uit, de 1 Disc versie en de 2 Disc versie. Beide bevatten DTS. De 1 Disc versie gaat daar 29,99 euro kosten en de 2 Disc versie gaat 34,99 euro kosten. Belachelijke prijzen,maar zullen best wel stukken goedkoper verschijnen tegen die tijd.

  9. #9

    Standaard

    Maar waarschijnlijk komt er ook wel een box uit met de drie titels in.......

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •