De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Reign of Fire

  1. #1

    Standaard Reign of Fire

    Hi,

    Iemand Reign of Fire al gezien? Gisteren bij MM in Rijswijk zag ik die nog niet liggen.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  2. #2
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard

    Deze film viel mij erg tegen. Erg matig allemaal. Echt zo'n film om eens te huren of te lenen. Maar kopen? Nooit.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb hem net gezien! Ik vond hem erg boeiend. Jammer dat ze voor de hoes niet de originele cover hadden genomen, ik heb nu de inlay er maar ingedaan, maar ff een origineel zien te vinden en op formaat uitprinten.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  5. #5

    Standaard Re: Reign of Fire

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Hi,

    Iemand Reign of Fire al gezien? Gisteren bij MM in Rijswijk zag ik die nog niet liggen.

    Marco
    Maar gisteren wel. :P , voor 17,99
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #6

    Standaard

    Had hem gezien ja, jammer van die hoes, echt een missertje.

    Wat ze bij Bond gedaan hadden is wel leuk, dubbbedzijdige hoes bij de DVD, kun je zelf kiezen. Ikzelf vond de filmposters oftewel de voorkant van de inlay van deze DVD VEEL en VEEEEEEEEEEL mooier.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  7. #7

    Standaard

    Heb hem afgelopen donderdag gezien.
    Vond het een onderhoudende actiefilm, de special effects waren erg goed. Het verhaal is misschien wel wat vergezocht maar op zn minst origineel te noemen
    Heb er absoluut geen spijt van en hoop stiekem op een tweede deel
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SLASH
    Heb hem afgelopen donderdag gezien.
    Vond het een onderhoudende actiefilm, de special effects waren erg goed. Het verhaal is misschien wel wat vergezocht maar op zn minst origineel te noemen
    Heb er absoluut geen spijt van en hoop stiekem op een tweede deel

    Ik vond het ook zeer mooie film, alleen er komen iets minder draken in voor als dat je zou verwachten.

  9. #9

    Standaard

    van veraf zag je er genoeg
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soldier2000
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SLASH
    Heb hem afgelopen donderdag gezien.
    Vond het een onderhoudende actiefilm, de special effects waren erg goed. Het verhaal is misschien wel wat vergezocht maar op zn minst origineel te noemen
    Heb er absoluut geen spijt van en hoop stiekem op een tweede deel

    Ik vond het ook zeer mooie film, alleen er komen iets minder draken in voor als dat je zou verwachten.
    Ik vond dat het gegeven veel beter uitgewerkt had kunnen worden. Ook rammelde het verhaal een beetje.
    Na wat slechte recensies te hebben gehoord, viel ie me toch mee.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •