Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 118 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Ik doe gewoon een keer mee, win ik niks dan heb ik pech en ben ik €1,10 kwijt..... Lekker belangrijk !!!
    Moet je eens s'morgens naar RTL4 kijken is wel wat voor jou als ik dit zo lees.

    Het gaat dus niet om die €1,10 maar om het lage niveau van die SMS-prijsvraag.

    Het bewijs dat deze prijsvraag alleen maar om het SMS geld gaat zijn toch de debiele antwoorden op de vraag.

    A. Albert Hein
    B. Etos
    C. Media Markt
    D. Bruna

    Als er nou echt een moeilijke vraag was maar iedereen weet toch dat het de Etos is (ze staan tussen en maandverband en de shampoo).

    Als wij als DVD.NL gebruikers zulke debiele prijsvragen krijgen voorgeschoteld dan vind ik dat onze geestelijke vermogens niet echt hoog ingeschat worden
    StarTrader

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Ik doe gewoon een keer mee, win ik niks dan heb ik pech en ben ik €1,10 kwijt..... Lekker belangrijk !!!
    Moet je eens s'morgens naar RTL4 kijken is wel wat voor jou als ik dit zo lees.

    Het gaat dus niet om die €1,10 maar om het lage niveau van die SMS-prijsvraag.

    Het bewijs dat deze prijsvraag alleen maar om het SMS geld gaat zijn toch de debiele antwoorden op de vraag.

    A. Albert Hein
    B. Etos
    C. Media Markt
    D. Bruna

    Als er nou echt een moeilijke vraag was maar iedereen weet toch dat het de Etos is (ze staan tussen en maandverband en de shampoo).

    Als wij als DVD.NL gebruikers zulke debiele prijsvragen krijgen voorgeschoteld dan vind ik dat onze geestelijke vermogens niet echt hoog ingeschat worden
    het is antwoord c hoor

    maar het gaat hier natuurlijk niet om de spanning van het goed antwoorden. wel om geld voor dvd.nl. Mogen ze doen, maar ik vind het bedenkelijk en zit er niet op de wachten

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    Als wij als DVD.NL gebruikers zulke debiele prijsvragen krijgen voorgeschoteld dan vind ik dat onze geestelijke vermogens niet echt hoog ingeschat worden
    Moeilijke vragen = minder SMS-jes = minder inkomsten = I rest my case...

  4. #79

    Standaard

    Het gaat dus niet om die €1,10 maar om het lage niveau van die SMS-prijsvraag.
    Wat 'n onzin... een gratis DVD weggeven aan geregistreerde leden is dan zeker wél van een denderend hoog niveau? Ik denk 't niet... denk nou 'ns na: een prijsvraag ís een prijsvraag, en dient ter vermaak... het is geen basis voor diepdravende discussies.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Het gaat dus niet om die €1,10 maar om het lage niveau van die SMS-prijsvraag.
    ... denk nou 'ns na: een prijsvraag ís een prijsvraag, en dient ter vermaak... .

    precies, ter vermaak. Niet als geldklopperij

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Ik doe gewoon een keer mee, win ik niks dan heb ik pech en ben ik €1,10 kwijt..... Lekker belangrijk !!!
    Moet je eens s'morgens naar RTL4 kijken is wel wat voor jou als ik dit zo lees.
    Nee dat is totaal niets voor mij, dat is zeker geldklopperij.
    De dvd.nl prijsvraag vind ik anders, ok het antwoord spreek natuurlijk voor zich maar omdat ik hier zeer regelmatig aanwezig ben (en niet bij RTL4) is er niets mis mee dat ik 1 keertje met zo'n prijsvraagje mee doe en wat ze met die €1,10 doen moeten ze helemaal zelf weten, misschien gaat een gedeelte wel naar een goed doel of misschien zuipen ze het allemaal op (is het dit geval, doe ik graag mee :wink: ).
    Maar zoals hierboven al aangegeven was:
    Vind je dit geldklopperij doe je toch niet mee, wil je een gokje wagen dan doe je gewoon een keertje mee, is niks mis mee volgens mij.

  7. #82

    Standaard

    zoals ik al eerder geschreven heb: iedereen heeft een eigen mening als het goed is.
    En met die eigen mening zou je zelf heel goed moeten kunnen bepalen of je wel of niet wilt meedoen.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    ...wat ze met die €1,10 doen moeten ze helemaal zelf weten...
    In ieder geval de rekening van de SMS-service betalen... Weleens over nagedacht wat dat kost? De opbrengst voor DVD.nl is erg klein...

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    ...wat ze met die €1,10 doen moeten ze helemaal zelf weten...
    In ieder geval de rekening van de SMS-service betalen... Weleens over nagedacht wat dat kost? De opbrengst voor DVD.nl is erg klein...
    Dat je er géén miljonair mee kan worden oké, maar dat de opbrengst klein is....

    Ik vind het trouwens wel een keer wat anders een prijsvraag via de SMS. Het zou leuker zijn als naast de SMS actie ook een andere prijsvraag of een andere actie via internet werd gehouden voor de bezoekers uit België bijvoorbeeld of mensen die absoluut tegen de prijsvragen via de SMS zijn...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Het gaat dus niet om die €1,10 maar om het lage niveau van die SMS-prijsvraag.
    ... denk nou 'ns na: een prijsvraag ís een prijsvraag, en dient ter vermaak... .

    precies, ter vermaak. Niet als geldklopperij
    In mijn ogen is er pas sprake van geldklopperij als je daadwerkelijk opgelicht wordt. Is dat bij deze prijsvraag het geval? Nee - je wordt duidelijk uitgenodigd om deel te nemen aan de actie, en je wordt op geen enkele manier gedwongen. Er is tevens een reëele kans om te winnen.
    Daarbij komt ook dat DVD.nl duidelijk vermeldt dat je niet kosteloos aan de prijsvraag mee kunt doen, maar dat het je EUR. 1,10 kost. Nog een punt waarom er geen sprake is van geldklopperij. Ten slotte is het ook een alleszins redelijke prijs (naar maatschappelijke context, uiteraard) - er wordt geen buitenproportioneel hoog bedrag gevraagd.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    ...wat ze met die €1,10 doen moeten ze helemaal zelf weten...
    In ieder geval de rekening van de SMS-service betalen... Weleens over nagedacht wat dat kost? De opbrengst voor DVD.nl is erg klein...
    Dat je er géén miljonair mee kan worden oké, maar dat de opbrengst klein is....

    Ik vind het trouwens wel een keer wat anders een prijsvraag via de SMS. Het zou leuker zijn als naast de SMS actie ook een andere prijsvraag of een andere actie via internet werd gehouden voor de bezoekers uit België bijvoorbeeld of mensen die absoluut tegen de prijsvragen via de SMS zijn...
    Ja, doe dan gelijk een prijsvraag voor mensen die geen internet hebben. Als ze via het tijdschrift een prijsvraag organiseren gaat niemand toch lopen zeuren dat ze het tijdschrift moeten kopen om deel te nemen?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    In mijn ogen is er pas sprake van geldklopperij als je daadwerkelijk opgelicht wordt. Is dat bij deze prijsvraag het geval? Nee - je wordt duidelijk uitgenodigd om deel te nemen aan de actie, en je wordt op geen enkele manier gedwongen. Er is tevens een reëele kans om te winnen.
    Om daar even op in te haken: Wat wij hier doen is echt heel wat anders als die belspelletjes bij de bekende call-TV programma's. Daar wordt honderden keren gebeld en dan nog roept de presentatrice dat er niemand met het goede antwoord is, pure manipulatie dus. Daarvan is bij DVD.nl totaal geen sprake, en ik kan de potentiele SMSers met mijn hand op het hart vertellen dat de kans om bij ons te winnen veel en veel groter is dan de kans om bij zo'n TV-spelletje iets te winnen.
    Eric van Ballegoie

  13. #88

    Standaard

    En dat wil ik heel graag geloven
    Bij die bel-spellen manipuleren ze zoals je al schreef ALLES. En als je van die spelletjes hebt waarbij je een getal moet kiezen om te kijken of de jackpot erachter zit: als ze niet willen dat je wint, nou heel simpel: dan wil je niet. Bij sms'en zal iedereen een gelijke kans maken. En dat maakt ook dat het geen geldklopperij is.
    De kans bij belspelletjes is gewoon bijzonder klein. En hier al weer (wat) groter.

  14. #89

    Standaard

    Ik vind het iig geval leuk dat jullie deze actie hebben, is weer eens wat anders.
    Elke dag een boterham met pindakaas gaat ook vervelen :wink:

  15. #90
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ook niet wanneer je je SMS-je naar 0031 4004 stuurt?
    Ik heb een vriend naar dat telefoonnummer laten sturen en het bericht is wel gewoon doorgegaan.


    Benieuwd of het aankomt.

  16. #91

    Standaard

    En dat is het irritante. Dat heb ik ook als ik met een nederlandse telefoopn in Duitsland een sms'je wil verzenden. Dan geeft die aan dat het verzonden is en blijkt de "ontvanger" later van niets te weten.
    Maar goed, dat is met Nederlandse providers in Duitsland. We hebben het nu over belgische providers naar nederland. Met een beetje geluk doet die het inderdaad.
    Succes in ieder geval allemaal!

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ook niet wanneer je je SMS-je naar 0031 4004 stuurt?
    Ik heb een vriend naar dat telefoonnummer laten sturen en het bericht is wel gewoon doorgegaan.


    Benieuwd of het aankomt.
    Nee, helaas, dat is niet aangekomen. Het is ook helaas gewoon niet mogelijk om vanuit het buitenland te SMS'en naar verkorte nummers. (En het is voor ons niet mogelijk om de SMS'jes terug te sturen.)

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    een prijsvraag via internet kost je niets extra (in het geval van breedband, in het geval van dial-up misschien een paar cent) terwijl deze prijsvraag je wel 1.10 extra kost
    ook voor de massa mensen die een GSM van het bedrijf heeft ???
    Voor die mensen kan de prijs nog wat hoger zijn.... Wat denk je dat je baas doet als ie ziet dat jij met de mobiel van de zaak aan SMS-spelletjes meedoed? Dan heb je voor dat je het door hebt overdag weer zeeën van tijd om op de commerciële zenders naar de belspelletjes te kijken
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #94

    Standaard

    Na de afgelopen vijf weken door Spanje te zijn getrokken is het heerlijk weer terug op het forum te zijn en een flink aantal discussies eens goed terug te lezen. Vaak haal ik er nuttige info uit, soms lach ik me slap en soms irriteer ik me mateloos aan de nutteloosheid van een discussie.

    Deze is er daar een van, of DVD.nl wel of niet een SMS-actie mag houden. Hou toch eens op allemaal. We kunnen elkaar hier allemaal wel mooi helpen met het zoeken naar de goedkoopste dvd-winkel of het onderling ruilen van dvd's, het bedrijf die dit allemaal mogelijk maaks is gewoon een commercieel bedrijf. En die hebben uiteindelijk allemaal het doel om aan het einde van het jaar winst te maken.

    Eric wil immers toch ook wel eens lui kunnen uitrusten op een tropisch eiland??? :wink:

    Dus logisch dat zij inkomsten proberen te genereren en dat ze daar telkens nieuwe manieren voor vinden. Irriteer je je daar aan? Dan doe je toch gewoon niet mee! Heb je er geen moeite mee, stuur een sms'je, wellicht win je de dvd-speler en je helpt Eric aan zijn eerste cocktail.

    Kom op, laten we ons druk maken over belangrijkere onderwerpen!

  20. #95

    Standaard

    En daar heb je helemaal gelijk mee. Het probleem is echter: er zijn altijd weer mensen die dit niet willen/kunne begrijpen voor mijn gevoel. Die altijd weer redenene zoeken om een discussie te starten. En er over door blijve gaan, ook al zijn er genoeg argumenten aangedragen om gewoon op te houden met zo'n discussie (nu niet perse deze dus).
    Maar goed: leuke vakantie gehad? Hoop van wel
    5 weken is lekker

  21. #96

    Standaard

    Sjors dit zijn wijze woorden, sluit me erbij aan.
    Dat gemierenneuk af en toe op het forum komt ook m'n strot uit.

  22. #97

    Standaard

    Heren, 'n discussie op z'n tijd is toch leuk

    ...zolang de 'nou ja, dat vind ik gewoon'-argumenten maar achterwege blijven!

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    We stoppen de prijsvraag aan het eind van de middag, waarna we contact opnemen met de winnaars!
    Eric van Ballegoie

  25. #100

    Standaard

    Dus dat betekend dat je nu nog een smsje kunt sturen....??

    Ik vind dit trouwens wel een leuke aktie...
    Je kan tenslotte een dvd speler winnen...

    Mensen het DVD.nl forum is gratis...

    Dan is er iets waar je aan mee KAN doen dat geld kost en er is meteen gezeik.....

    Ik snap dit niet...

    Van mij mogen er meer van dit soort prijsvragen komen...met wel wat moeilijkere vragen de volgende keer....

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •