De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Test mailing per abuis door iedereen ontvangen

    Beste forummers,

    Zoals jullie misschien al hadden gezien is er zojuist een mailing de deur uitgegaan die eigenlijk alleen naar mij toe moest om wat extra's te testen in de nieuwsbrief, maar dit ging dus niet helemaal juist en de mail ging naar iedereen. Ik hoop dat dit niet teveel overlast verzorgt, maar de volgende mailings zullen dus een extraatje bevatten, namelijk de laatste topics op het forum (zoals die ook op de frontpage staan).

  2. #2

    Standaard

    Ik heb geen mailtje gehad hoor Is dat goed? :wink:

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Ik heb geen mailtje gehad hoor Is dat goed? :wink:
    ik ook niet dussssssszzzzzzzzz...

  4. #4

    Standaard

    Ik kreeg dit mailtje inderdaad vanmiddag; vond het al zo vreemd, maar verder geen probleem hoor!

  5. #5

    Standaard

    Is de test nu geslaagd? :P :wink:

  6. #6

    Standaard

    Ik heb idd geprobeerd de mailing te stoppen dus ik denk dat het dan gedeeltelijk gelukt is. Maar inmiddels zijn alle testjes gelukt en zullen jullie bij de volgende nieuwbrief het resultaat wel zien.

  7. #7

    Standaard

    Bij mij is het testje ook 'gelukt' :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Helaas is er vanmorgen bij de mailing weer iets misgegaan, iedereen heeft een mailing zonder onderwerp en zonder inhoud opgave van de nieuwe recensies gekregen. Wij zullen dit probleem zo snel mogelijk oplossen, onze excuses voor de overlast.
    Eric van Ballegoie

  9. #9

    Standaard

    Ach, kan gebeuren toch? Iedereen maakt wel eens foutjes. Menselijk
    Plus: wat boeit het nou. Als ik dat specifieke adres 2 weken niet check heb ik toch tegen de 300 spam mailtjes. Dus eentje van dvd.nl kan er ook wel bij 8)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •