De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bankroet DVD Concurrent verkoopt gewoon door.

    Bankroet DVD Concurrent verkoopt gewoon door.



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard



    :S
    Yesterday is history. Tomorrow is the future. Today is a gift, that's why we call it the present.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolon


    :S
    Mooi zo. Hebben ze het eindelijk ook zelf door. Gelukkig had ik er geen bestellingen lopen.

    Off Topic: overigens een heel slecht geschreven persbericht van Planet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Mmm, vandaar...
    Ik zit al 3 weken te wachten op een accept giro van hun.
    Ik krijg dus niks, maar gelukkig ook nog niet betaald...

  5. #5

    Standaard

    hmmmm, op zich jammer. ik heb nog net op tijd x-files seizoen 6 voor heel weinig binnen. maar de acceptgiro krijg je gewoon direkt bij de levering, dus je betaald nadat je je zending hebt. ze zijn niet met alles goedkoop, maar af en toe...

  6. #6

    Standaard

    Wel heel vreemd, en anders brutaal dat ze gewoon door bleven gaan met registreren van klanten en het opnemen van bestellingen terwijl ze weten dat ze failliet zijn. Dat is in mijn ogen pure oplichting.
    Maarja, het gebeurd helaas nogal eens :S.
    Mvg,

    Christiaan

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Wel heel vreemd, en anders brutaal dat ze gewoon door bleven gaan met registreren van klanten en het opnemen van bestellingen terwijl ze weten dat ze failliet zijn. Dat is in mijn ogen pure oplichting.
    Maarja, het gebeurd helaas nogal eens :S.
    Mvg,

    Christiaan
    Helaas, is geen oplichting. ze proberen op die manier nog van alles te verkopen om zoveel mogelijk schulden nog te kunnen betalen. niets mis mee opzich, maar de consument is de dupe, want die kunnen gewoon fluiten naar hun centen. de grote schuldeisers krijgen als eerste hun centen, daarna pas de consument, maar helaas, meestal is er dan niets meer over.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •