Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,!Oorspronkelijk gepost door Bahamut
Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,!Oorspronkelijk gepost door Bahamut
Three-Star Trader
Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".
Gaat Wendy niet mee? :wink: :wink: Hangt natuurlijk een beetje van Gabe afOorspronkelijk gepost door Bahamut
Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!
Slijijijijijijmbaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
We doen het gewoon net als in Den Bosch.Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
We spreken ergens op een terras af, kijken wie er op komen dagen en van daaruit welke voorstelling we nemen.
En er is altijd wel een Chinees restaurant (of iets dergelijks) in de buurt die een groep kan herbergen .
Tenzij iemand een ander idee heeft natuurlijk....ehh....Henk? :wink:
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als je kwam Charley
Very funny Scotty, now beam up my clothes!
"Stop blowing holes in my ship!!"
Tommy, gooi je mailbox leeg, alle foto's komen terug.Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
Shit die van Niels ook al.
Hola, nou Wendy ook nog.
Ik ruil mijn digicamera maar in
Wat ben je toch een schatje :wink:Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
Restaurant Sluijter Wendy Direct ertegenover een bruin café. In de Utrechtsestraat, 2 minuten lopen van het oude Tuschinski. Vervoerproblemen hebben we dan niet. :wink:Oorspronkelijk gepost door Bahamut
Oke, oke...ik zal ons erbij zetten :wink:Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
Hmmm, da's een goeie...mijnes is nog steeds stuk...ga ook maar een andere kopen....Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
Nee...alleen parkeerproblemenOorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
Daar moet ik nog even over nadenken hoor, overal in Amsterdam is het betaald parkeren, en parkeergarages zijn bijna niet te betalen als je er de hele dag staat.
Oorspronkelijk gepost door Bahamut
Maar het lijkt me nog steeds handig om een ongeveer vanaf tijd af te spreken... Zo van : "Rond ongeveer plusminus 14.53 zullen wij gaan samen komen op het terras van Cafe zusofzo... etc. etc."
Echt waar? en de inbox is practisch leegOorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
Volgens mij doe je iets verkeerd Henk
Jij bent een schat Wen om mij op numero uno te zetten.Oorspronkelijk gepost door Bahamut
Ja he?Oorspronkelijk gepost door Peefie
Ik ben je aan het promoten :wink:
Dat is nou precies waarom het in Tilburg een goeie mix was Charley (zie PM ).Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
Iedere keer als ik een foto van je krijg sla ik 'm op en verwijder 'm gelijk uit me mailbox, sneller kan ik niet!Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
Three-Star Trader
Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".
Omgeving Arena!!!!! En dan met de metro Amsterdam in....of zo!!!!Oorspronkelijk gepost door Bahamut
Amsterdam doe je niet per auto, pak de trein en de metro. Goedkoper en sneller! :P :P
Van jou krijg ik nu inderdeaad niks meer retour!!!! 8)Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
Het is nog veel te vroeg om te kunnen zeggen hoe laat, Charley :wink:Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
Waarschijnlijk veranderen we nog drie keer van lokatie voordat we het zeker weten
Ik durf de pc niet te verlaten, bang dat ik een foto te lang in me mailbox laat staan!Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
Three-Star Trader
Ik moet sluiten, ze gooien hier om 18.00uur de boel plat. kan geen foto's meer zenden. Morgen de rest.
Oh, eh, 't zijn er een stuk of 60.
[Dat is nou precies waarom het in Tilburg een goeie mix was Charley (zie PM )
Ik doe me best,!Oorspronkelijk gepost door Bahamut
Three-Star Trader
Gesnopen. Ik zie het tegen die tijd wel.Oorspronkelijk gepost door Bahamut
Kan ik je al op de lijst zetten?Oorspronkelijk gepost door Charley Baak