De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Dragonfly

  1. #1

    Standaard Dragonfly

    Heeft iemand de film Dragonfly met Kevin Costner gezien?

    Ben erg benieuw nl. naar deze fil en ik wil graag jullie positieve en negatieve reacties horen.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb hem onlangs gehuurd en vond het een onverwacht genoegen. Over het algemeen zijn films met Kevin Costner niet echt geweldig, en zeker niet als ze het in de bios slecht hebben gedaan. Deze is een uitzondering wat mij betreft. Mooi verhaaltje over liefde en het hiernamaals. Verwacht geen bloedstollende 'Sixth Sense'-toestanden, maar een beetje kippenvel behoort tot de mogelijkheden. Kopen zou ik niet meteen doen, maar een keertje huren kan geen kwaad.

    Groeten,

    BasH

  3. #3

    Standaard Thnx

    [QUOTE]Originally posted by BasH
    [B]Ik heb het onlangs gehuurd en vond het een onverwacht genoegen. Over het algemeen zijn films met Kevin Costner niet echt geweldig, en zeker niet als ze het in de bios slecht hebben gedaan. Deze is een uitzondering wat mij betreft. Mooi verhaaltje over liefde en het hiernamaals. Verwacht geen bloedstollende 'Sixth Sense'-toestanden, maar een beetje kippenvel behoort tot de mogelijkheden. Kopen zou ik niet meteen doen, maar een keertje huren kan geen kwaad.

    Bedankt, ik zag nl. hier daar verschillende reacties en commentaar.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  4. #4

    Standaard

    Heb de film ook pasgeleden gehuurd. En vond het ook geen slechte film. Verhaal was leuk. Ik ga de film wel aanschaffen. Zker een aanrader om te huren
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de film van het weekend gehuurd maar vond m niet echt super... Leuk om een keer te kijken maar niet de moeite waard om aan te schaffen....
    wat vond ik er nou zo minder aan? Nou, de scenes die schrikwekkend moesten zijn waren (naar mijn inzicht) nogal voorspelbaar. De THRILLER zoals ik erover gehoord had vond ik het niet waard.... Leuke film om samen met je vriendin te kijken (worden ze emotioneel van denk ik ) maar niets voor mij om aan te schaffen....

    Groetjes Frank

  6. #6

    Standaard Bedankt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Jansen
    Ik heb de film van het weekend gehuurd maar vond m niet echt super... Leuk om een keer te kijken maar niet de moeite waard om aan te schaffen....
    wat vond ik er nou zo minder aan? Nou, de scenes die schrikwekkend moesten zijn waren (naar mijn inzicht) nogal voorspelbaar. De THRILLER zoals ik erover gehoord had vond ik het niet waard.... Leuke film om samen met je vriendin te kijken (worden ze emotioneel van denk ik ) maar niets voor mij om aan te schaffen....

    Groetjes Frank
    Bedankt voor jullie reacties!!!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #7

    Standaard

    Ik wil de film zekerrrrrr hebben. Ik vind hem goed.

  8. #8

    Standaard

    Wat een ***film, ik heb hem weggegeven aan mijn broertje

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de film ook een maand of 3 geleden gehuurd!

    Vond hem op zich wel meevallen dan wat ik ervan had verwacht! Dus een redelijk verhaal!

    Maar....1 keer gezien was dan ook genoeg!

    Ik zou hem in ieder geval nooit kopen
    Women are meant to be loved, not to be understood.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •