De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Standaard PM forwarden naar extern E-Mail adres

Hoi,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de tekst van de PM's die men ontvangt (het bericht) te forwarden naar een extern email adres ..? Dus niet alleen de melding dat je een PM hebt ontvangen.

Op deze manier is het mogelijk om de grootte van de PM box beter te managen, ik ga nu over het limiet heen, maar ik wil de berichten die ik in mijn PM heb staan niet verwijderen ...

Als ik een kopie van het bericht ergens anders heb dan ben ik meer geneigd om de berichten in mijn PM te verwijderen.
    :: The trouble with the rat race is that even if you win, you're still a rat ::
    :: MegaStarTrader ::

Standaard

Ik weet niet of je Outlook hebt, maar dan maak je daar toch een mapje in waarin je alle oude PM´s opslaat?
    Simpel copy-paste werk lijkt me.

Standaard

Het idee is "auto"-matisering ... 8) ik zou graag willen dat er een mailtje komt met de tekst van het PM bericht. En dan ik een rule aanmaken die het binnen Outlook in het daarvoor bestemde mapje deponeert.

Copy - Outlook - Starten - Nieuw bericht - Kopje intikken - Paste - Bericht sluiten - Naar Mapje moven - Done .... eehm graag automatisch als het kan :wink:
    :: The trouble with the rat race is that even if you win, you're still a rat ::
    :: MegaStarTrader ::

Standaard

Er is geloof ik wel een mod/hack beschikbaar die het mogelijk maakt dat de volledige inhoud van een PB gelijk wordt doorgemaild naar de ontvanger.. Maar of dit de moeite waard is om te installeren... Denk het niet.

Standaard

lijkt mij een zeer welkome aanvulling op het forum eigenlijk. Het versneld mijns inziens de communicatie.

Ideetje?? Is het haalbaar?

Standaard

In de komende versie van phpBB (versie 2.2) zal dit standaard mogelijk zijn. Zodra phpBB 2.2 uit is, zullen we uiteraard meteen overstappen. De huidige phpBB versie breiden we liever niet te veel uit met hacks.

Standaard

Het zou wel mooi zijn inderdaad. Ik weet nog van toen ik een stuk of 15 dvd's te ruil had dat ik om de haverklap moest legen, en dan raak je gegevens kwijt etc. Nu gebruik ik momenteel mijn pm niet zo veel, maar over paar weken komen er weer aantal dvd's te ruil. En dan is zo'n optie wel erg handig idd.
    Mvg,

Christiaan

Instellingen bij het plaatsen van berichten