Pagina 6 van 21 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 521 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    pas geleden is op de cinemarathonsite een link gezet naar het cinemarathongedeelte van dit forum. Komt hier misschien ook extra dataverkeer door? (ik probeer alleen maar mee te denken)

    Edit: na het posten kreeg ik deze foutmelding:

    Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 368640 bytes) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 385
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Beste mensen. Zoals gezegd zijn we aan het proberen om te achterhalen waar de pijn precies zit. Mocht blijken dat het GC-forum er helemaal niets mee te maken heeft dan kan de OH-thread uiteraard ook gewoon weer terugkomen. Maar gun ons aub even de tijd om dit probleem goed te evalueren.
    ok we wachten de resultaten af.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #128

    Standaard

    Even een opmerking richting de crew. Deze opmerking is trouwens helemaal te verwaarlozen als het volgende wel is gebeurd:

    Voordat jullie ingrijpen in threads zoals jullie de laatste dagen massaal en naar mijn mening ook terecht mee bezig zijn geweest, kunnen jullie niet beter eerst een verklaring geven met daarom daarom zijn wij genoodzaakt om sommige threads te sluiten, excuses voor het ongemak, we houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Dat soort tekst. Ik heb soms het idee dat de communicatie naar de gebruikers wat beter kan. Hierdoor zul je ook meer begrip krijgen van een aantal mensen. Eerst thread sluiten of een forum vernieuwen en dan pas de gebruikers informeren is soms een beetje te laat en zal verwarring wekken. Dit is maar een tip en hoeft zeker niet gezien te worden als negatieve kritiek naar jullie kant.

    Nogmaals, ik heb het zelf niet kunnen ontdekken, maar als dit wel is gebeurd, dan sorry voor de opmerking.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #129

    Standaard

    Voordat er allerlei threads gesloten gaan worden (zoals de game-thread, misschien zelfs de F1 thread, de N-Gage thread etc.) moet je wel bedenken dat er blijkbaar mensen zijn die dat soort threads leuk vinden. Een forum moet wat mij betreft altijd wel een plek hebben waar je het eens kunt hebben over zaken die niets met DVD te maken hebben (zoals games). Zoals een leraar van mij het laatst zei (detailhandel opleiding): Je kunt wel iets niet verkopen, maar als de klanten er blijkbaar behoefte aan hebben, verkoop je het dan nog steeds niet?

    Het forum kan een stuk minder gezellig worden zonder die Off Topic threads en dat lijkt me geen goede zaak...

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Zoals een leraar van mij het laatst zei (detailhandel opleiding): Je kunt wel iets niet verkopen, maar als de klanten er blijkbaar behoefte aan hebben, verkoop je het dan nog steeds niet?
    Heeft die leraar je ook al uitgelegd wat zaken als 'business scope', 'mission statement' e.d. zijn ("you can't be everything to all people")? Of moet de lokale platenzaak ook maar shoarma gaan verkopen omdat daar behoefte aan is?
    Een beperkte General Chat past misschien nog wel op dit dvd-forum, maar 9 van de 10 threads kunnen zo de prullenbak in. Als het forum daardoor sneller wordt voor de zaken waarvoor het is opgezet (dvd- en filmgerelateerde onderwerpen): graag.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #131
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Of moet de lokale platenzaak ook maar shoarma gaan verkopen omdat daar behoefte aan is?
    .
    Dat zal niet verkeerd zijn.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Zoals een leraar van mij het laatst zei (detailhandel opleiding): Je kunt wel iets niet verkopen, maar als de klanten er blijkbaar behoefte aan hebben, verkoop je het dan nog steeds niet?
    Heeft die leraar je ook al uitgelegd wat zaken als 'business scope', 'mission statement' e.d. zijn ("you can't be everything to all people")? Of moet de lokale platenzaak ook maar shoarma gaan verkopen omdat daar behoefte aan is?
    Een beperkte General Chat past misschien nog wel op dit dvd-forum, maar 9 van de 10 threads kunnen zo de prullenbak in. Als het forum daardoor sneller wordt voor de zaken waarvoor het is opgezet (dvd- en filmgerelateerde onderwerpen): graag.
    Ten eerste weet ik wel wat daarmee bedoeld wordt ja. Maar een forum is iets heel anders dan een platenzaak. En ik heb nog geen verschil gemerkt in de snelheid van het forum dus wat mij betreft helpen de dingen die nu gedaan zijn helemaal niets.

    [EDIT]
    En een goede ondernemer zou inderdaad moeten kijken of de mogelijkheid tot shoarma verkopen er is indien er genoeg vraag naar is... Meestal is dit echter niet haalbaar maar dat betekent niet dat het een slecht idee zou zijn.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    maar 9 van de 10 threads kunnen zo de prullenbak in.
    Daarom was de OH thread juist zo handig. 1 draadje om te voorkomen dat er vele onzin threads bestaan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #134

    Standaard

    Heb hier niet veel over te zeggen.

    Maar een forum word gemaakt door leden. Zonder leden heb je wel een forum wat dus geen nut heeft.

    Het oht topic bied die mensen juist een plaats aan om elkaar te leren kennen en dat word nu afgepakt. Logisch dat sommige mensen daar vrij kwaad over reageren.

    Wat heb je aan een forum wat lijkt op een gevangenis van je mag alleen dit en dit en dit en dat is per definitie verboden. Dat schikt mensen af.

    Verder iig succes met het vinden van de oplossing

    Naar mijn idee is het ook niet sneller probeerde gister ergens te kijken en te posten en dat lukte ook niet dus heb ik het maar weer opgegeven

  10. #135
    skin
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Beste mensen. Zoals gezegd zijn we aan het proberen om te achterhalen waar de pijn precies zit. Mocht blijken dat het GC-forum er helemaal niets mee te maken heeft dan kan de OH-thread uiteraard ook gewoon weer terugkomen. Maar gun ons aub even de tijd om dit probleem goed te evalueren.
    Misschien heeft het er niets mee te maken, maar ook bij moviefreakz is het forum de laatste 10 / 12 dagen niet vooruit te branden, de plaatjes bij de 'raad de film' spelletjes laden niet en soms is het ook niet mogelijk om te posten, de database is schoongemaakt en het is daar lang niet zo druk als hier, en ook daar is de oorzaak niet/moeilijk te achterhalen, grimmige zaak

  11. #136

    Standaard

    Ik zie dat er weer 2 nieuwe resencie´s bij zijn gemaakt,maar dit lijkt me niet handig.
    Beter vanaf aanstaade vrijdag kunnen doen zodat Eric ruim een week heeft om op een oplossing tekomen.

  12. #137

    Standaard

    Dank voor deze bijdrage. Maar wij zijn van mening dat dit het belangrijkste onderdeel van de site is en daarom gaan we hier dus in normaal tempo mee door.
    Eric van Ballegoie

  13. #138

    Standaard

    Ik heb het gevoel dat op dit moment het forum het traagst ooit is! Als ik wat post moet ik 5 minuten wachten voordat ik het 'bedankt voor het posten' scherm krijg. Hij gaat bij mij niet meer automatisch terug naar het forum wat ie voorheen wel deed. Nu moet ik persé op 'bekijk je geplaatste bericht' klikken om weer op het forum terug te komen. Maar net kreeg ik het 'bedankt voor het posten' scherm niet eens meer. Alleen een wit scherm en na 5 minuten krijg ik het volgende te zien:

    HTTP error 504
    504 No response from server

    No response from server.

    Als ik vernieuwen doe dan gebeurd er ook niks. Het enige wat ik kan doen is een nieuw browserscherm openen en terug naar het forum gaan en opnieuw inloggen. En kijken of je niet dubbel hebt gepost zodat je je dubbele post eventueel nog kunt verwijderen. Hopelijk komt er snel een oplossing voor dit probleem want zo is het echt niet fijn forum browsen.
    Four-Star Trader (236)

  14. #139

    Standaard

    het kan aan mij liggen, maar het forum is bijzonder langzaam. Niet gewoon langzaam, maar gewoon BIJZONDER langzaam. Niet alleen bij het posten.
    Het is nu 20.22.30 ik laat het weten als ik klaar ben met posten
    mvg,

    christiaan

  15. #140

    Standaard

    23.50 voor ik mijn posts op mijn scherm zag.
    mvg,

    christiaan

  16. #141

    Standaard

    Ik heb op dit moment geen enkel probleem met het surfen over het forum, alleen na het posten duurt het lang voordat je wordt teruggestuurd naar de thread. De belasting van de server is zeker niet overdreven op dit moment.
    Eric van Ballegoie

  17. #142
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ook ik heb weinig last van traagheid.
    Duur wel iets langer dan zoals het hoor maar het is goed te doen

  18. #143

    Standaard

    Dat is wel grappig . Ik zit momenteel ook niet achter mijn eigen pc. Als ik straks eens thuis ben zal ik eens kijken hoe het dan loopt .
    De post van hoelang het duurde deed er overigens 5 minuten over voor ik hem kon lezen .
    Nu hebben we overigens wel een stevige stroomstoring gehad hier in Vlissingen. Misschien heeft dat op de een of andere reden verband met de snelheid? (aangezien ook mijn kabelmodem op het stroomnet zit?)
    Mvg,

    Christiaan

  19. #144

    Standaard

    Het duurde zojuist 25 seconden totdat deze pagina kwam. Daarnet zocht ik ook naar DVD titels in de pricewatch (om te voorkomen dat ik dubbel zou plaatsen). Dat duurde zo lang dat ik maar een ander window heb geopend om verder te surfen.
    Ik heb een ADSL verbinding (256kbit/s of inmiddels door de PTT verhoogd naar 348kbit/s)

    p.s.: Het plaatsen van dit bericht kostte ongeveer 1 minuut.

    p.p.s.: Het weghalen van een spelfout meer dan twee minuten. Daarna maar een nieuw window geopend en de pagina geopend hetgeen nu in 4 seconden ging.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #145

    Standaard

    ...Ah, ik ben in beeld Heerlijk, die updates

    Inloggen duurde langer dan normaal (nu:+- 10 sec ipv 3)
    Posten: ga we NU ontdekken

    Edit: het plaatsen duurde 150 sec

  21. #146

    Standaard

    Tja, ik durf het bijna niet te zeggen, maar...

    Het is toch bij vlagen weer erg traag
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #147

    Standaard

    Beste crew en leden,

    Het wordt een gebed zonder einde: de een roept dat het forum (nog) zo traag is en de ander (vooral crew) zegt dat het beter gaat nu. Ik ben niet de enige die e.e.a. oppikt maar zoals IK het zie staat de situatie er zo voor momenteel:

    - er heerst een soort van zelfcensuur die ikzelf bemerk: ik denk er niet eens meer over om een draad te openen in GC en bij het posten lees ik mijn berichtje tig keer na of het toch niet (teveel) off-topic is uit 'angst' voor een (tijdelijke) ban;
    - leden gaan desondanks tóch (een beetje) zitten uitproberen, waaronder ikzelf. Dat is heel goed te vergelijken met ouders en pubers (inderdaad, PUBERS), en ook niet zo gek gezien de Big Brother figuren die boven ons hoofd hangen met dreigementen;
    - mensen die interesse lijken te hebben in het DVD.nl forum worden bij voorbaat al afgeschrikt door de heibel tussen (een groep) leden en crew en als ik toevallig al surfend langs zou komen denk ik NIET dat ik veel animo zou hebben om me aan te melden....

    Hoe langer dit m.i. zal duren, des te verziekter de sfeer. Als ik Christiaan Sauer zijn sig mag citeren/parafraseren: 'Ik wil de gezelligheid terug!'. IK denk dat het heropenen van OHT dé oplossing is, omdat daar de vaste kliek (waaronder ik mezelf inmiddels ook schaar) zijn ei kwijt kan, en het dan niet nodig zal vinden om in andere draadjes off-topic te gaan posten. Het punt is duidelijk Eric en crew, het OHen liep uit de hand maar als je het forum wilt 'redden' laat je deze situatie niet langer doorsudderen en open je een nieuwe OHT (of heropen je de oude), zeker omdat de chatbox geen surrogaat maar een slap aftreksel is. Leden blij omdat ze weer kunnen babbelen over wat hen bezighoudt, jullie blij dat je je machtspositie weer hebt kunnen doen gelden en het forum weer in goede banen geleid is.

    Groetjes,

    Davy

    EDIT: het posten van bovenstaande duurde ontiegelijk lang. Het lijkt mij dat het (de traagheid) niet ligt aan plaatjes linken of hoeveelheid woorden en dus zeker niet aan OHT.... Alle draden die gesloten zijn eruit, dan alle antieke draden eruit en spits alles toe op een PAAR GC draden met strengere regels (die er al waren maar waar de crew ook naar willekeur naar handelde: consequent zijn is gewenst).

  23. #148

    Standaard

    Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten (mijn sig zal ook wel voor zich spreken).
    Ook ik kijk 10 keer of ik niet teveel off-topic ga. Forums zijn er toch ook voor de gezelligheid? En als ik heel eerlijk ben: die gezelligheid is gewoon volslagen weg momenteel.
    Persoonlijk heb ik liever een traag maar gewoon echt als vanouds gezellig forum, dan een wat minder traag, maar vrij ongezellig forum. Kwam ik hier om gewoon eens lekker te OH'en over wat dan ook (hoefde niet eens off-topic te zijn) dan kom ik hier nu alleen voor "zakelijke" dingen als dat zo genoemd mag worden. Dat is toch gewoon eeuwig zonde?
    Persoonlijk denk ik dat het voor het forum een enorme vooruitgang is als de OHT weer terugkomt, of dat we een nieuwe mogen openen. Het zou de gezelligheid teruggeven aan een tot voor kort gezellig forum.
    Voor de rest denk ik ook dat de gezelligheid weg is omdat er gewoon bijzonder streng gemod wordt opeens. Van de ene op de andere dag .

    Zijn we hier nu echt zo langzaam van begrip, of hebben jullie een plank voor je kop?!

    EINDE OFF-TOPIC!!

  24. #149

    Standaard

    dat was overigens afkomstig van een crewlid uit de meetingthread. Dat is een meeting die voor de gezelligheid is, en dan is het in mijn ogen ook normaal dat je van te voren al gezelligheid gaat creeëren dmv een beetje OH'en op het forum. Logisch toch? Of niet?
    Mvg,

    Christiaan

    ps: posten gaat bij vlagen bijzonder langzaam, en dan weer eens lekker snel. Ik hoop dat men kan achterhalen hoeveel berichten er ongeveer gepost worden tijdens deze verschillende fases. Dan kun je al beter uitsluiten of het aan de OH lag of niet. Is het forum ook bij weinig posts nog langzaam ligt het dus niet aan de OH in mijn ogen

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Beste crew en leden,

    Het wordt een gebed zonder einde: de een roept dat het forum (nog) zo traag is en de ander (vooral crew) zegt dat het beter gaat nu. Ik ben niet de enige die e.e.a. oppikt maar zoals IK het zie staat de situatie er zo voor momenteel:

    - er heerst een soort van zelfcensuur die ikzelf bemerk: ik denk er niet eens meer over om een draad te openen in GC en bij het posten lees ik mijn berichtje tig keer na of het toch niet (teveel) off-topic is uit 'angst' voor een (tijdelijke) ban;
    - leden gaan desondanks tóch (een beetje) zitten uitproberen, waaronder ikzelf. Dat is heel goed te vergelijken met ouders en pubers (inderdaad, PUBERS), en ook niet zo gek gezien de Big Brother figuren die boven ons hoofd hangen met dreigementen;
    - mensen die interesse lijken te hebben in het DVD.nl forum worden bij voorbaat al afgeschrikt door de heibel tussen (een groep) leden en crew en als ik toevallig al surfend langs zou komen denk ik NIET dat ik veel animo zou hebben om me aan te melden....

    Hoe langer dit m.i. zal duren, des te verziekter de sfeer. Als ik Christiaan Sauer zijn sig mag citeren/parafraseren: 'Ik wil de gezelligheid terug!'. IK denk dat het heropenen van OHT dé oplossing is, omdat daar de vaste kliek (waaronder ik mezelf inmiddels ook schaar) zijn ei kwijt kan, en het dan niet nodig zal vinden om in andere draadjes off-topic te gaan posten. Het punt is duidelijk Eric en crew, het OHen liep uit de hand maar als je het forum wilt 'redden' laat je deze situatie niet langer doorsudderen en open je een nieuwe OHT (of heropen je de oude), zeker omdat de chatbox geen surrogaat maar een slap aftreksel is. Leden blij omdat ze weer kunnen babbelen over wat hen bezighoudt, jullie blij dat je je machtspositie weer hebt doen gelden en duidelijk is wie de baas is.

    Groetjes,

    Davy

    EDIT: het posten van bovenstaande duurde ontiegelijk lang. Het lijkt mij dat het (de traagheid) niet ligt aan plaatjes linken of hoeveelheid woorden en dus zeker niet aan OHT...
    Laat ik hier eens proberen mijn mening over te geven, alhoewel dit weinig invloed zal hebben op crew zowel leden.
    Het posten vind ik persoonlijk ook heel traag gaan, nog steeds. Alhoewel het plaatsen van posts in andere subfora dan de GC toch wat sneller gaat. Hier duurt het inderdaad ontiegelijk lang, terwijl het posten in de andere fora stukken sneller gaat.
    Alhoewel ik er dus de ballen verstand van heb, zou ik inderdaad ook zeggen dat het wellicht niet met de OH thread te maken heeft, maar misschien wel dat er zo ontiegelijk veel andere posts op de GC staan.....dus misschien dat daar is wat opgeschoond moet worden. Maar zoals ik al zeg, mijn mening zal weinig invloed hebben, dat moet de crew zelf beslissen natuurlijk. Tja, je hebt altijd baas boven baas

    Wat betreft nieuwe leden, die afgeschrikt zouden worden tussen woordenwisselingen tussen de crew en de leden, dat zou kunnen, maar persoonlijk denk ik dat nieuwe leden zich niet hebben aangemeld om eens even te kijken wat er in de GC staat, maar relevante informatie willen hebben.

    Om te zeggen, dat in de OH de vaste kliek zit van dvd.nl......daar ben ik het totaal niet mee eens. Oke......hoeveel het er precies zijn weet ik niet, maar laten we zeggen een stuk of twintig.
    dvd.nl telt op het moment 6080 leden. Natuurlijk is niet iedereen zo vaak op het forum te vinden (gelukkig maar, anders zou het posten nog langer duren
    Op dit moment zijn er 65 mensen online.......dus de bewering van sommigen, en zoals ik uit jouw tekst begrijp reken je jezelf daar ook onder, staat of valt het forum met de aanwezigheid/afwezigheid van jullie, zoals je zelf omschrijft als de "vaste kliek"

    Er zijn mensen genoeg die dus niet de meeste tijd op de OH thread te vinden zijn, maar ook in threads zoals HT om maar wat te noemen.

    Maar om terug te komen op de HT, van mij zou hij wel terug mogen, maar volgens mij moet er flink gesneden worden in diverse andere threads binnen de GC.

    Maar net zoals jullie, wacht ik rustig af, en ben zeker benieuwd wat er gaat gebeuren met de OH.

    Over het feit dat je geen nieuw onderwerp meer zou durven openen in de GC.....waarom niet? Oke......het lijkt me natuurlijk niet verstandig om bijvoorbeeld een nieuwe thread te openen met als onderwerp: "OHT-het vervolg"
    Ik denk meer, dat wat er met off-topic bedoelt wordt, zoals je in de LOTR-meeting ging merken, dat er daar verder, met opzet, een soort vervolg van het OH werd gedaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    Van mij zou de OHT terug mogen, maar ik persoonlijk vind niet dat dvd.nl valt of staat met de aanwezigheid of afwezigheid daarvan.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

Pagina 6 van 21 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •