De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iemand een mening over de Sony HT-BE DD5.1 Speakerset?

    Dag beste forum-leden (eerste posting)!

    Ik heb een zeer klein budget voor HT en denk erover om de Sony HT-BE1 set te kopen: 5 micro-speakers en een subwoofer met geïntegreerde 5.1 en DTS decoder. (Voor bij mijn Sony NS-305 DVD-speler.)

    Deze set is namelijk nu voor 200 eurootjes te koop bij BCC.

    Ik verwacht geen topkwaliteit, en snap dat ik de set ook niet aan de andere kant van de straat zal kunnen horen, maar heeft iemand een mening over dit setje waar ik wat mee kan?

    Wel of niet doen? Trouwens, veel meer dan die 200 euro ga ik (nu... :wink: ) echt niet uitgeven!

    Bedankt!
    Martijn

  2. #2

    Standaard

    Even doorsparen is geen optie?

  3. #3

    Standaard

    Doorsparen is wel een optie, maar dan echt: dus voor een hele nieuwe audio-set met DTS-receiver etc.
    Alleen, dat past niet in mijn huidige huis, en kost wel erg veel.
    Eigenlijk wil ik nu iets simpels, en op de lange termijn iets heel goeds.
    Ik heb alleen geen zin om te wachten!

    Dus als er acceptabel geluid uit de sony komt, ben ik voorlopig blij.
    Ken je de set?




    En nog bedankt voor je reply!

  4. #4

    Standaard

    Bij gebrek aan adviezen heb ik hem maar op de gok gekocht.

    Het resultaat is zoals ik verwachtte:

    Prima instapper voor de niet audiofiel: komt te kort bij de middentonen en is niet geschikt voor het luisteren van Cd's / mp3, maar ik heb net genoten van de Matrix! Super !

    Dus: prima voor een kleine (huis)kamer (ik woon op een nogal gehorige etage uit 1900 in Amsterdam), alleen geschikt voor films.

    Bij films met een heel belangrijke rol voor de soundtrack (bv Romeo and Juliet) heb ik een tussenoplossing : mijn stereotoren sluit ik aan op de 2.0 uitgang van de DVD-speler en laat ik zachtjes mee spelen: gaat iets ten koste van de 5.1 plaatsing, maar vult wel mooi de middentonen aan.

    Dat bewijst maar weer dat de Sony HT-BE1 een oplossing is voor de zuinigen onder ons , maar wel een plezierige!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •