De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard FOX: Drie zeer uiteenlopende kersttitels op DVD

    FOX: Drie zeer uiteenlopende kersttitels op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Home alone 4
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    zag bij play dat er ook een dubbel disc editie komt van de simpsons christams special, met bart wars dan!
    "Hey, Finch, what's the capital of Thailand?"
    "Bang-Cock"
    mijn DVD collectie

  4. #4

    Standaard

    Home Alone 4? Dit meen je toch zeker niet?!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  5. #5

    Standaard

    Home Alone 4 krijgt op imdb.com een 2.1/10 dat zegt genoeg
    Enkel home alone 1 was vroeger eens origineel en redelijk om te kijken, maar de 3 flauwe sequels zijn er teveel aan.

  6. #6

    Standaard

    Home Alone 4? WTF? Bestaat dat? Buhh...

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Inderdaad, Home Alone 4 bestaat. Deze film is speciaal voor de televisie gemaakt. Deel een vond ik erg goed en deel twee vond ik ook best goed, maar deel drie vond ik slecht en ik verwacht dat Home Alone 4 waardeloos is. Zo waardeloos dat ik 'm niet eens wil zien.

    De Muppets zal ik zeker aanschaffen. Deze schijnt zeker de moeite waard te zijn.

  9. #9

    Standaard

    Home Alone 2 was een logisch vervolg, maar bij Home Alone 3 werd het al weird, maar een 4e...

  10. #10

    Standaard

    Misschien dat ik die Muppet kerstfilm wel ga kopen. Ik heb de Muppet Christmas Carol dvd al en dat is een erg leuke kerstfilm.

    En idd, Home Alone 4. Wie zit daar in hemelsnaam op te wachten??? Ik niet in ieder geval

  11. #11

    Standaard

    Het zuigt natuurlijk wel zwaar dat Christmas With The Simpsons de derde release is met de aflevering Simpsons Roasting On An Open Fire op!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Home Alone 4
    Wat ga je me straks vertellen dat er nog een deel 5 komt? Dat Beethoven deel 6 komt? Dat er nog een Free Willy komt?

    Kappen met dat uitmelken van films, waarvan alleen het eerste (soms tweede) deel redelijk was.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Home Alone 4
    Dat Beethoven deel 6 komt?
    Dat zal me eigenlijk helemaal niets verbazen...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Home Alone 4
    Dat Beethoven deel 6 komt?
    Dat zal me eigenlijk helemaal niets verbazen...
    Deel 5 is al uit, volgens IMDB, dus deel 6 zou inderdaad wel kunnen volgen. Deel 5 heeft een voldoende , namelijk een 5,6.

    Voor hoelang het duurt, want er zijn nog maar 10 mensen die gestemt hebben, de rest kon het niet aanzien

  15. #15

    Standaard

    Niks mis met vervolgen,maar dan moet je natuurlijk wel wat veranderen aan het script en het ook nog goed uitvoeren. Bij Home alone en beethoven is dat duidelijk niet het geval.


    Alien,the godfather,star wars,batman[behalve deel 4],max max,lethal weapon,scream,etc hebben het bewezen dat sequels het orgineel zelfs kunnen overtreffen,

    Maar kom dan in godsnaam met iets orgineels of iets wat het orgineel niet heeft,

    home alone 4,nou nee
    ik zit er ook niet op te wachten

  16. #16

    Standaard

    Muppets wil ik zeker wel hebben
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  17. #17

    Standaard Re:

    De scene in Home Alone 2 waarin Kevin de boeven aanpakt in dat oude huis vond/vind ik hilarischer dan 1.

  18. #18

    Standaard

    Ik snap het niet. Hij komt nu pas uit maar simpsons christmas special is al wel een review van; http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1365

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •