De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ik heb even snel jullie hulp nodig! (betreft Proline)

    Hallo,

    Ik kan een Proline DVD home cinema set kopen met afstandbediening, 5 kleine boxen, 1 grote kleur grijs met dolby 5.1 Ik moet 75 euro geven maar moet wel voor half 6 beslissen. maar ik kende proline nog niet (huismerk bcc) maar nu is mijn vraag aan jullie: hoe is de kwaliteit? is het een beetje goede kwaliteit? Vooral het geluid vind ik er belangrijk. hoe klinken de boxen?

    Alvast bedankt!!!

    Arnoud.

  2. #2

    Standaard

    Wat verwacht je voor dit geld?

  3. #3

    Standaard

    ja maar dit is een 2e handse he nieuwe kost ie meer. en t gaat niet om prijs kwaliteit verhoudingen, gewoon de kwaliteit in vergelijking met andere merken. Ik kan ook wel een JVC betalen maar als deze niet zo heel veel slechter is, althans als dit ook mooi geluid geeft dan koop ik liever deze.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ben ik ook benieuwd naar. En vooral of je hem al uitgeprobeerd hebt...

  6. #6

    Standaard

    voor 75 euro is de geboden hardware qua functionaliteit niet duur.. Verwacht er geen wonderen van maar een setje dat doet wat de specs zeggen.. Of het mooi klinkt is een kwestie van smaak.. In de meeste gevallen zijn de erg kleine satteliet luidsprekers bij de kleinere sets niet zo geschikt voor muziek. Het ligt er dus een beetje aan wat je wilt.. het zal geen high-end set zijn..
    "Hoe is de kwaliteit?" Tja.. dat weet ik niet.. is een kwestie van mazzel hebben maar dat geld voor een heleboel merken..
    Upgrading is a neverending story...

  7. #7

    Standaard

    Nee ik heb hem dus nog niet aangeschaft. Ik heb de mogelijkheid hem te kopen voor die 75 euro, maar ik wil soieso een home cinema set kopen. In de winkel of op marktplaats maak nie uit. Liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk maar wel topkwaliteit. Ik kon deze voor 75 euro kopen van een paar maandjes oud, maar volgens mij is deze niet goed genoeg voor wat ik er mee wil. Maar in de winkel kost een nieuw set 400/500 euro. Het liefst koop ik er een van de volgende merken:

    - Sony
    - Philips
    - LG
    - JVC
    - Thomson
    - Pioneer
    - Thomson
    - Samsung
    - Panasonic

    Het liefst dus eentje die maximaal 1 jaar oud is. Want in de winkel zijn ze allemaal minimaal 400 euro. Ik hoop zo iets te vinden want die Proline lijkt me eigenlijk nix. En het liefst heb ik er FM Tuner op, zodat ik mijn oude stereo helemaal weg kan doen. Iemand zoiets in de aanbieding???

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •