De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer D2011 THX select receiver met DV 656A dvd speler???

    Omdat na het vervangen van de gehele dsp processor a 220 euro in mijn Pioneer 908rds ik weer problemen met het geluid heb ben ik op zoek naar een andere receiver.

    Ik zelf denk dat ik mijn 908 / 717 regiovrij combi ga vervangen voor de Pioneer D2011 en DV656.

    Wie heeft deze combi en wat zijn de plussen en minnen...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #2

    Standaard

    Een grote plus: de 2011 wordt zeer binnenkort (zoniet al gedaan) vervangen door de AX5. De prijs zal dus al beter worden dan hij al was .
    het nadeel is: hij schijnt heel moeilijkte vinden te zijn. Echo Audio middelburg heeft er wellicht nog eentje over.
    Succes. Het is overigens een hele mooie combi.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Een grote plus: de 2011 wordt zeer binnenkort (zoniet al gedaan) vervangen door de AX5. De prijs zal dus al beter worden dan hij al was .
    het nadeel is: hij schijnt heel moeilijkte vinden te zijn. Echo Audio middelburg heeft er wellicht nog eentje over.
    Succes. Het is overigens een hele mooie combi.
    Ja dat weet ik. De AX5 is ook mooi maar aan de prijs vind ik....Zal eens hier en daar checken naar de 2011. Wel balen dat die dingen zo moeilijk leverbaar zijn...Had ik ook al met mijn 908 (duurde toen zo'n twee maanden)....misschien heb ik geluk en valt het dit keer mee....bedankt.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook 2 maanden moeten wachten op m'n 2011, maar het was het wel waard.
    Ik zat zelf ook te denken aan de 656, maar nu ik naar een CRT ga, ga ik ook een HTPC bouwen, en heb voorlopig geen stand-alone dvd-speler nodig.

    mijn mening over de 2011:

    1. neutrale klank
    2. handige AB
    3. genoeg aansluitingen
    4. goede DAC's
    5. USB is handig voor je mp3-tjes en 3d gamen.
    6. de auto calibratie werkt!
    7. goed uiterlijk
    8. tuner klinkt ook goed. (beter dan mijn standalone)

    Ik heb geen tekort komingen gevonden.
    Of het moet de niet aanwezige Firewire aansluiting zijn voor SACD-speler later, maar die heb ik toch niet.

    Gebruik niet de Video doorlus functie van de 2011.
    HT: Horen, Zien en Beleven

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InSomNiaC
    Ik heb ook 2 maanden moeten wachten op m'n 2011, maar het was het wel waard.
    Ik zat zelf ook te denken aan de 656, maar nu ik naar een CRT ga, ga ik ook een HTPC bouwen, en heb voorlopig geen stand-alone dvd-speler nodig..
    Zucht....twee maanden wachten is weer eerrruuggg lang hoor!!!! Tegen beter in ga ik er toch maar weer voor.....dit weekend maar even rondkijken en bestellen met 656. Bedankt voor de info!!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #6

    Standaard

    in duitsland is de ax5 te krijgen voor dezelfde prijs als de 2011 in NL

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Topgunn
    in duitsland is de ax5 te krijgen voor dezelfde prijs als de 2011 in NL
    Ik heb de Ax5 nog niet voor onder de 1000 gezien anders.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    en de 2011 is al gezien voor prijzen van 900 euro . Hele mooie prijs trouwens voor deze top receiver. Hou er rekening mee dat het de 1na beste receiver van Pioneer is, en dat de beste van ze als een gigantische awardwinnaar gezien wordt . De 2011/AX5 heb je dus bijzonder waarschijnlijk een hele goede aan

  9. #9

    Standaard

    Het enige minpuntje wat ik zelf gehoord heb is de stereo weergave, ik vond het niet bepaald een muzikale reciever. Verder top voor films!

  10. #10

    Standaard

    Ook ik heb deze receiver, en ben er heel tevreden over. Muziek draai ik niet al teveel, dus voor mij maakt de kwaliteit daar niet veel in uit, maar voor de rest vind ik het een prima apparaat.

    Laatst was hij nog in de aanbieding bij www.abetterprice.nl
    (daar heb ik hem vorig jaar overigens ook gekocht)

    edit: helaas zie ik net dat hij ook dáár tijdelijk is uitverkocht :sad:
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  11. #11

    Standaard

    Pick2pay levert de AX3 voor €933,00. Lijkt me geen verkeerde prijs, tevens een 'betrouwbare' on-line shop. Gaaf apparaat trouwens!
    Sony STR-DB 840 QS ......... Sony DVP-NS 930V QS ......... Sony CDP-XB 740 QS ......... B&W VM-1 (5x) ......... REL Q150E ......... Philips 24 PW 9553 ......... One For All Kameleon

  12. #12

    Standaard

    maar dat was dan ook de 1011 ipv de 2011 . Of er grote verschillen inzitten weet ik overigens niet .
    Ik kijk nu overigens op de abetterprice.nl en ik moet zeggen dat 715 voor de AX3 echt geen verkeerde prijs is hoor . Daar zou je ook al een hele goede koop aan hebben waarschijnlijk. Het beste is toch gewoon een winkel zoeken waar ze zowel de 1011 als de 2011 hebben staan, en liever nog ook de AX3 en AX5 . Dan kun je heel mooi vergelijken

  13. #13

    Standaard

    Je hebt inderdaad gelijk Christiaan. De aanbieding was voor de 1011, en niet voor de 2011.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Het enige minpuntje wat ik zelf gehoord heb is de stereo weergave, ik vond het niet bepaald een muzikale reciever. Verder top voor films!
    Daar heb ik niet zo'n last van. (oftewel ik merk het niet)
    Vondt wel dat er heel veel geluidsverschil inzat tussen bepaalde luidsprekers. Sommige klonken op een Nad gewoon top maar op de pio minder, en andersom ook trouwens.

    Heb mijn keuze overigens bepaald aan de hand van stereo weergave.

    Succes met je speur tocht Albert
    HT: Horen, Zien en Beleven

  15. #15

    Standaard

    Hmmm het blijkt dat mijn Kef Q95c center kapot is en niet mijn Pioneer 908rds.....Ik was echt in de veronderstelling dat mijn 908 weer de geest had gegeven. Maar niets is minder waar....nog nooit meegemaakt dat een speaker bij mij stuk is gegaan. Maar ja dat HT geweld kan wel eens te veel worden voor een speaker blijkbaar........

    Ik ga de KEF Q9c bestellen..... en ik neem hem lekker in dark appel want dat grijs zwarte heb ik nu wel gehad. Zag dat hij bij hifiklapper.nl € 290 kost inc. btw Heb hem nergens goedkoper gezien, zelfs niet in good old germany..

    Zet nu de aanschaf van de 2011 even in de ijskast en koop eerst een nieuwe center (heb geen zin om nu twee maanden te wachten in deze mooie donkere maanden). :wink

    Kijk zelf maar eens op www.hifiklapper.nl lekker goedkoop daar.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik ga de KEF Q9c bestellen..... en ik neem hem lekker in dark appel want dat grijs zwarte heb ik nu wel gehad. Zag dat hij bij hifiklapper.nl € 290 kost inc. btw Heb hem nergens goedkoper gezien, zelfs niet in good old germany..
    Echt een belachelijk lage prijs, je zou bijna zeggen dat er iets niet klopt. In veel winkels ligt ie voor €450! Mocht je je bedenken, ik heb ook nog een Q95c.2 voor je

    Groeten,
    Raskel

  17. #17

    Standaard

    Hifiklapper is inderdaad een speciale zaak.
    Je zou bijn denken dat ze de btw zijn vergeten Heb je de martin logan prijzen gezien?
    Maar de prijzen kloppen gewoon, jammer dat ze geen B&W subs hebben of fatsoenlijke kabels.
    HT: Horen, Zien en Beleven

  18. #18

    Standaard

    Dat ze niet onder rembours verzenden, vooraf betalen en alleen telefonisch bereikbaar zijn is toch wel minder. Ben wel benieuwd naar ervaringen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik ga de KEF Q9c bestellen..... en ik neem hem lekker in dark appel want dat grijs zwarte heb ik nu wel gehad. Zag dat hij bij hifiklapper.nl € 290 kost inc. btw Heb hem nergens goedkoper gezien, zelfs niet in good old germany..
    Echt een belachelijk lage prijs, je zou bijna zeggen dat er iets niet klopt. In veel winkels ligt ie voor €450! Mocht je je bedenken, ik heb ook nog een Q95c.2 voor je

    Groeten,
    Raskel
    Kreeg net een mailtje van Stassen en daar kost ie € 329.-- incl. btw
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik ga de KEF Q9c bestellen..... en ik neem hem lekker in dark appel want dat grijs zwarte heb ik nu wel gehad. Zag dat hij bij hifiklapper.nl € 290 kost inc. btw Heb hem nergens goedkoper gezien, zelfs niet in good old germany..
    Echt een belachelijk lage prijs, je zou bijna zeggen dat er iets niet klopt. In veel winkels ligt ie voor €450! Mocht je je bedenken, ik heb ook nog een Q95c.2 voor je

    Groeten,
    Raskel
    Kreeg net een mailtje van Stassen en daar kost ie € 329.-- incl. btw
    Hmmm..dat klinkt al interessanter. Vooral gezien het feit dat je bij een "echte" winkel terecht kunt bij problemen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik ga de KEF Q9c bestellen..... en ik neem hem lekker in dark appel want dat grijs zwarte heb ik nu wel gehad. Zag dat hij bij hifiklapper.nl € 290 kost inc. btw Heb hem nergens goedkoper gezien, zelfs niet in good old germany..
    Echt een belachelijk lage prijs, je zou bijna zeggen dat er iets niet klopt. In veel winkels ligt ie voor €450! Mocht je je bedenken, ik heb ook nog een Q95c.2 voor je

    Groeten,
    Raskel
    Kreeg net een mailtje van Stassen en daar kost ie € 329.-- incl. btw
    Hmmm..dat klinkt al interessanter. Vooral gezien het feit dat je bij een "echte" winkel terecht kunt bij problemen.
    Ga vanmiddag of morgenochtend even langs bij twee high-end zaken bij mij in de stad. Als ze hem mij voor dezelfde prijs verkopen bestel ik er gelijk een.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #22

    Standaard Re: Pioneer D2011 THX select receiver met DV 656A dvd speler

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Omdat na het vervangen van de gehele dsp processor a 220 euro in mijn Pioneer 908rds ik weer problemen met het geluid heb ben ik op zoek naar een andere receiver.

    Ik zelf denk dat ik mijn 908 / 717 regiovrij combi ga vervangen voor de Pioneer D2011 en DV656.

    Wie heeft deze combi en wat zijn de plussen en minnen...
    ik heb ook zo'n pioneer vsx-908rds. Bij mijn versterker heb ik ook al de nodige problemen gehad . Maar wat ik wou vragen is hoe jij weet dat de dsp 220 euro is, want ik heb namelijk gehoord dat deze 1000 gulden is. Bij een reparatie die natuurlijk weer net 1 maand buiten garantie viel hoefde ik "maar" een gedeelte van de reparatie zelf betalen. Dit was zo'n 150 euro als ik me niet vergis. Heeft het (officieel door pioneer erkende) reparatie bedrijf mij afgezet, en was de dsp helemaal geen 1000 gulden??

  23. #23

    Standaard Re: Pioneer D2011 THX select receiver met DV 656A dvd speler

    Citaat Oorspronkelijk gepost door J-man
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Omdat na het vervangen van de gehele dsp processor a 220 euro in mijn Pioneer 908rds ik weer problemen met het geluid heb ben ik op zoek naar een andere receiver.

    Ik zelf denk dat ik mijn 908 / 717 regiovrij combi ga vervangen voor de Pioneer D2011 en DV656.

    Wie heeft deze combi en wat zijn de plussen en minnen...
    ik heb ook zo'n pioneer vsx-908rds. Bij mijn versterker heb ik ook al de nodige problemen gehad . Maar wat ik wou vragen is hoe jij weet dat de dsp 220 euro is, want ik heb namelijk gehoord dat deze 1000 gulden is. Bij een reparatie die natuurlijk weer net 1 maand buiten garantie viel hoefde ik "maar" een gedeelte van de reparatie zelf betalen. Dit was zo'n 150 euro als ik me niet vergis. Heeft het (officieel door pioneer erkende) reparatie bedrijf mij afgezet, en was de dsp helemaal geen 1000 gulden??
    Ik heb de bon even opgezocht:

    Dsp processor vervangen € 556.25
    Coulance van Pioneer en
    mijn hifi zaak - 336.25
    Te betalen € 220.--

    Dit viel ook buiten de garantie maar dan geldt nog altijd de wettelijke bepaling waarmee de verwachte levensduur meeberekend wordt. De verkoopprijs van een dsp processor weet ik niet. Ik was destijds het na meer dan twee maanden zo beu dat ik heb betaald zodat ik weer geluid thuis had...achteraf stom want bij Stassen kun je hem nu voor 299 kopen!! (je leest het goed...heb ik ooit f 3000.-- voor betaald Ik heb zelfs de neiging gehad hem er bij te kopen want het is nog steeds een dijk van een versterker) Je begrijpt het al dat ik niet weer een nieuwe av receiver koop of het moet bij een erkende goede high end shop met eigen td zijn.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #24

    Standaard

    thx dat je de bon even hebt opgezocht
    wat je zegt over de verwachte levensduur klopt wel. Mijn hifizaak heeft ook een duit in het zakje gedaan, maar dit was pas nadat ik zei dat ik niet tevreden was met de tegemoetkoming van pioneer alleen en nadat ik de winkel er op wees op deze regeling die je zojuist noemde.

    Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo'n geweldige versterker, want de pioneer uit de winkel ging na een jaar stuk..... na 2 maanden reparatie na reparatie kreeg ik een nieuwe. Jawel ook deze ging na een jaar stuk Dt was dus 2 maanden na de garantie. Oh ja ik zei ook tegen de winkel dat ik niet onder de indruk was van zo'n "elite" vertsterker en dat ik voor zo'n bedrag toch mag verwachten dat ie langer dan 1 zielig jaartje mee kan gaan. antwoord:" och dat valt geloof ik wel mee, we hebben maar 10% terug gekregen voor reparatie ."
    Ik weet niet meer zeker of het 10% was, maar het was echt heel veel en ik vind dat gewoon belachelijk voor zo'n dure versterker. Persoonlijk denk ik trouwens dat dit komt omdat die versterker veeeeeeeeeel te veel warmte produceert en dit is geen geweldige combinatie met halfgeleiders e.d.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •