De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Encore XP-2102 5.1 home theater speaker systeem???

    Heb interesse in dit setje speakers maar kan nergens achterhalen hoe het met de kwaliteit gesteld is. Kent iemand dit setje mischien en wat zijn de ervaringen zoal?



    Specificaties:

    RMS: Woofer:100W, Satellite:25W*5
    5.1 CH, AUX stereo input
    Infrared remote control
    Power output:100 Watts subwoofer + 5 * 25 Watts
    S/N ratio: 80dB
    Total harmonic distortion: 1%
    Dimension:
    Subwoofer: (W)250X(D)330X(H)560 mm Front/Surrond Speakers: (W)90X(D)110X(H)1020mm Center Speaker: (W)410 X (D)120 X (H)90mm
    Driver size: Subwoofer:6.5", Front:3"x4, Rear:3"x2, Center:3"X2+1"
    Selectable 2CH / 6CH / 5.1 CH effects
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  2. #2

    Standaard

    Helemaal niemand die dit setje kent en er iets meer over kan vertellen???
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #3

    Standaard

    Hmm, is dit setje soms zó nieuw ofzo omdat hier niemand info over kan geven en ik ook nauwelijks iets vind op het net?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #4

    Standaard

    Ten eerste zie ik geen plaatje en ten tweede vraag ik me af waarom je niet zelf gaat luisteren? Wij kunnen wel zeggen dat ie goed of slecht is, maar dat blijven altijd persoonlijke meningen. Belangrijkste is dat jij hem goed vind. Mijn lijfspreuk is: iets is goed als ik het goed vind, niet als een ander het goed vindt!

    P.S. Afgaand op de specificaties zou ik er niet te veel van verwachten... 25W satelietjes en 80dB Sound/Noise ratio? Hmm....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Ten eerste zie ik geen plaatje en ten tweede vraag ik me af waarom je niet zelf gaat luisteren? Wij kunnen wel zeggen dat ie goed of slecht is, maar dat blijven altijd persoonlijke meningen. Belangrijkste is dat jij hem goed vind. Mijn lijfspreuk is: iets is goed als ik het goed vind, niet als een ander het goed vindt!

    P.S. Afgaand op de specificaties zou ik er niet te veel van verwachten... 25W satelietjes en 80dB Sound/Noise ratio? Hmm....
    Ten eerste: heb de link gefixed. 8)

    Ten tweede: Ik heb dit setje nog nergens in de winkel gezien dus wordt luisteren al erg moeilijk.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Ten tweede: Ik heb dit setje nog nergens in de winkel gezien dus wordt luisteren al erg moeilijk.
    Mijn advies: nooit kopen zonder te luisteren!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •