Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.

Discussie: Grapjas.....

  1. #51

    Standaard

    breezerchicks zijn dus te duur en ook nog es veel te jong...
    waarom gaan die ook alweer uit?

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  2. #52

    Standaard

    Wat denk je? Niet alleen om een (veeeeeel te dure) breezer te drinken in een tent waar ze nog niet binnen mogen komen .
    Heb me de voorgaande 2 jaar (afgelopen zomer lekker cultureel gedaan in Rome ) op Kreta me helemaal klemgezopen met Fanta, uuuuuh, hoe heten die mierzoetje groene en oranje drankjes nou? Passoa en.......
    Dat doe ik ook niet meer. Bier over het algemeen, en zoals vanavond gewoon een leker wijntje. Een stuk rustiger en lekkerder.

  3. #53

    Standaard

    door de week drink ik niet...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Breezer is ook niet mijn drank (en ook mn taal niet); een goeie wijn, wodka of whisky of zn tijd...
    met een dikke sigaar (cuban) erbij!

    l337 of l33t, 'leet': laid-back / elite / relaxed / cool
    n00b: newbie / nieuweling
    Zo is er ook een band: 13 0 777 13
    oftewel: Bomb
    (Hey! zo'n ouwe -PIEP- ben ik nou ook niet!
    sigaar is goed!!wodka is niks voor mij en whisky nog maar een keer op(smiddags na bier,BAH!!)wijn vind ik ook al niks...

    ik ben echt meer van de belgische bieren...alhoewel ik zo ongeveer elk bier wel te drinken vindt...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #55

    Standaard

    Breezah-Begrippen

    ANTI BREEZAH SLETJES

    Ik lach me werkelijk rot .

    H3ReN

    oM En eN AnDeR W4T DuIdElIjKeR Te mAkEn hEb iK HiEr eN VoLeDiG3 zIn iN Br3zAh-tAl gEsGr3vEn mAr dIt tErZiJdE

    iK1!!!!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* h3b eR Z3Lf oK En 3NoRmE HeKeL An aLs iK PoStInGs zIe vOl mEt sPeLfOuT3N!!1!!111 LoL DuZz *OnE LuV* iK LeT Er bIj mEzElF Op dAt iK ZoNdEr sPeLfOuT3N SgRiJf eN Ik vInD HeT Ok nIeT ErG Om 3R Op aNgEsPrOk3n tE WoRd3n
    $oMiGe1!!11 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* M3NsEn kUnEn nU EnMaL Ni3t zOnDeR SpElFoUt3n sGrIjV3N MaR DaT NeM Ik zE Ok nIeT KwAlIjK (bIjVoRbElD Of jE Nu eN D Of eN T An hEt eInDe vAn eN VoLtOiD DeLwOrD Mo3t sGrIjVeN)!1!1 hIhI DuZz 3R ZiT3N Er oK TuSeN DiE H3T GeWoN UiT LuIhEiD DoEn 3N D4T KaN Ik eGt nIeT WaRdErEn

    GrOeT1!1!!!1! LoL DuZz *OnE LuV* jOrIs
    Ik dEnK DaT DiT ToG WeL D3 mE$Te m4fE SiTe iS DiE Ik oIt hEb gEvOnDeN :P
    Voorzover mijn nuttige bijdrage :P

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Breezah-Begrippen

    ANTI BREEZAH SLETJES

    Ik lach me werkelijk rot .

    H3ReN

    oM En eN AnDeR W4T DuIdElIjKeR Te mAkEn hEb iK HiEr eN VoLeDiG3 zIn iN Br3zAh-tAl gEsGr3vEn mAr dIt tErZiJdE

    iK1!!!!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* h3b eR Z3Lf oK En 3NoRmE HeKeL An aLs iK PoStInGs zIe vOl mEt sPeLfOuT3N!!1!!111 LoL DuZz *OnE LuV* iK LeT Er bIj mEzElF Op dAt iK ZoNdEr sPeLfOuT3N SgRiJf eN Ik vInD HeT Ok nIeT ErG Om 3R Op aNgEsPrOk3n tE WoRd3n
    $oMiGe1!!11 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* M3NsEn kUnEn nU EnMaL Ni3t zOnDeR SpElFoUt3n sGrIjV3N MaR DaT NeM Ik zE Ok nIeT KwAlIjK (bIjVoRbElD Of jE Nu eN D Of eN T An hEt eInDe vAn eN VoLtOiD DeLwOrD Mo3t sGrIjVeN)!1!1 hIhI DuZz 3R ZiT3N Er oK TuSeN DiE H3T GeWoN UiT LuIhEiD DoEn 3N D4T KaN Ik eGt nIeT WaRdErEn

    GrOeT1!1!!!1! LoL DuZz *OnE LuV* jOrIs
    Ik dEnK DaT DiT ToG WeL D3 mE$Te m4fE SiTe iS DiE Ik oIt hEb gEvOnDeN :P
    Voorzover mijn nuttige bijdrage :P
    die fotos zijn toch wel verdomd lache...

    damn,krijg gewoon weer es zin in breezer lime,nie goed!snel aan de coke(a cola)

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  7. #57

    Standaard

    Wat was het oorspronkelijke onderwerp ook alweer?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Wat was het oorspronkelijke onderwerp ook alweer?
    Haal al je toetsen van je toetsenbord en zet ze zonder te kijken weer terug. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #59

    Standaard

    Christiaan Sauer Geplaatst: 08-12-2003 21:06 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Breezah-Begrippen

    ANTI BREEZAH SLETJES

    Ik lach me werkelijk rot .
    Dit is erg.............stilte....................
    Zeg me dat dit trucage foto's zijn.............


    Richard Boon Geplaatst: 08-12-2003 21:17 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Wat was het oorspronkelijke onderwerp ook alweer?
    Was Claus, Morpheus of Crea Bea geen betere naam voor het kind van Maxima en Alex? :wink:

  10. #60

    Standaard

    ruud de wild had een goeie:noem t meisje kimberley,heeft t iig nog een geile naam!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ruud de wild had een goeie:noem t meisje kimberley,heeft t iig nog een geile naam!
    LOL!

    Ok, misschien maar beter wat meer on-topic voordat deze thread wordt gesloten. We hebben een pestkop onder ons remember?

  12. #62

    Standaard

    Damn, had die foto's nog niet gezien .
    Zitten toch een paar heftige foto's tussen :P.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Damn, had die foto's nog niet gezien .
    Zitten toch een paar heftige foto's tussen :P.
    Ik zie ze nu ook pas. Ok, dat zijn dus ECHTE 'breezah-chicks' ja.

  14. #64

    Standaard

    Leuk shirtje had die ene trouwens aan . Als je het nog een shirtje kan noemen. Eerder een lap stof over je bovenlichaam .
    Van mij mogen ze hoor, maar vindt ze persoonlijk toch wel enigzins triest...

  15. #65

    Standaard

    vond die persoonlijk echt aartslelijk...trouwens over t algemeen veeeeeeels te jong,moet ik nie eens naar kijken...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  16. #66

    Standaard

    Dat nog terzijde inderdaad.
    Iemand hier heeft een mooie sig die hie wel toepasselijk is:
    Ik ben zo geboren. Wat is jou excuus .
    Vind ik erg toepasselijk voor sommie breezerchickes op die site

  17. #67

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •