Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb 'm vanmiddag gehaald bij Hollywood Factory. Nu weet ik hoe bezopen dat klinkt maar ik weet niet meer wat die daar kost.....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Het is dus een box? Of zijn de delen ook los verkrijgbaar? Ik heb namelijk al wat DVD's van Youp en zou 't zonde vinden die weer te verkopen...
    Het zijn andere DVD's dan die reeds verschenen zijn. Misschien dat er enkele stukjes op staan die je al hebt, maar de DVD's in de box zijn op zich geheel nieuwe uitgaves. Elke DVD bevat een periode uit z'n, jawel, oeuvre.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Het is dus een box? Of zijn de delen ook los verkrijgbaar? Ik heb namelijk al wat DVD's van Youp en zou 't zonde vinden die weer te verkopen...
    Het zijn andere DVD's dan die reeds verschenen zijn. Misschien dat er enkele stukjes op staan die je al hebt, maar de DVD's in de box zijn op zich geheel nieuwe uitgaves. Elke DVD bevat een periode uit z'n, jawel, oeuvre.
    De DVD´s die op dit moment van hem uit zijn, zitten ook in de box. Als je dus al DVD´s van Youp hebt, dan zul je die bij aanschaf van de box dubbel hebben.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •