Pagina 11 van 277 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 6911 worden weergegeven.

Discussie: Update HT

  1. #251

    Standaard

    Nee. Daarvoor maakt het niet uit je stereo luisterd of in MC. Dat doet niets af aan het feit of je fullrange geluid hebt of niet.
    Echter, als je speakers als small zijn ingesteld en je draait zonder subwoofer, dan ga je inderdaad wel frequenties missen . Maar dat heeft dus niets te maken met stereo zijnde of niet.

  2. #252

    Standaard

    Stereo is toch zonder Sub. ? Alleen de front, links en rechts.

  3. #253

    Standaard

    Waarschijnlijk is de echte pure stereo inderdaad zonder subwoofer, echter, als je het nu over stereo hebt, heb je het in principe gewoon over het gebruik van je 2 speakers. En aangezien de meeste mensen hun speakers als small hebben ingesteld draaien heel veel mensen (ik incl) stereo met een sub erbij.
    Maar, of het dan nog echt officieel stereo te noemen valt? Volgens mij gewoon wel, maar zeker weten doe ik het dus niet .

  4. #254

    Standaard

    Ik heb net mijn Kef cresta (bookshelf)frontspeakers vervangen door vloerstaande Driade's (D54). De Kef's konden mijn volumes bij stereo muziek luisteren niet goed aan. De Kef's zijn nu in gebruik als surround speakers. Voor heb ik nu de twee Driade's en een Kef cresta center speaker. De Driade speakers zijn samengesteld in Nederland en ik ben er erg tevreden over. Vooral bij filmkijken ook een mooie, heldere lage basweergave.
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  5. #255
    Robbert D.
    Guest

    Standaard

    Ik heb recent een nieuwe subwoofer gekocht , de JBL Northridge E250P, en een nieuwe receiver, de Pioneer VSX-D812K.

    Ben over beiden zeer tevreden en de combinatie met mijn Tannoy Mercury speaker set is erg goed te noemen. Ik houd voorlopig gewoon 5.1 denk ik ... een 6e (en 7e) speaker heb ik momenteel geen ruimte voor en ik betwijfel eigenlijk ook of ik het echt nodig heb .. heb zo ook al een hele mooi ruimtelijk geluidsbeeld om mij heen.

    Het is in ieder geval wel weer echt genieten ... vandaag bijv. nog LOTR 1 gekeken erop in DTS en dat was

    Groeten,
    Robbert

  6. #256

    Standaard

    En eindelijk dan heb ik mijn nieuwe surrounds in ontvangst mogen nemen. En die staan momenteel in te spelen doordat ik ze als front gebruik.
    Mijn fronts (mx2) is surround geworden, en mijn nieuwe mx2m's zijn mijn fronts geworden.
    Fronts en center zijn nu identieke serie, en de surrounds zijn van de vorige serie.
    Tot nu toe lijkt het alsof de Mx2m's een wat bredere frontstage hebben. Dat zou wel kunnen, want het afstraalgedrag van de tweeter is ietsjes anders tov de vorige gewone Mx serie.
    Maar ik ben ze momenteel tijdens het sloopwerk in mijn badkamer/slaapkamer aan het inspelen, en heb nog niet echt de tijd gehad om er aandachtig naar te luisteren .
    Dat komt straks of morgen wel .

  7. #257

    Standaard

    Congrats Christiaan 8)

    Zelf ook alweer een nieuwe aanwinst



    De HTM1 center van B&W

    Mvrgr

    Patrick

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Congrats Christiaan 8)

    Zelf ook alweer een nieuwe aanwinst

    knip

    De HTM1 center van B&W

    Mvrgr

    Patrick
    Thanx, al val ik zelf in het niet bij jou upgrade :O :O
    Congrats terug 8)

  9. #259
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB

    Zelf ook alweer een nieuwe aanwinst

    En wederom een heerlijke upgrade Patrick. :wink:
    Wat is de volgende stap, een paar 804,s als front ??

  10. #260

  11. #261
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    803 toch?
    Heeft ie de lotto gewonnen dan ?? :wink:

    Als Patrick zijn principe aanhoud dan zouden het gewoon 805-jes moeten worden.
    Maar met de center gaat ie al enigzins afwijken en dus zal ie zijn huidige 805-jes ook kunnen verruilen voor 804 en dan 4x.
    Kortom alles is mogelijk..................en wie zien het vanzelf wel toch.

  12. #262

    Standaard

    Hi,

    Nee heb helaas de lotto niet gewonnen, was het maar zo

    Ik ga idd nog steeds mijn principe aanhouden maar de upgrade naar de HTM1 maakt wel duidelijk dat het plan wat bijgesteld is. Oorspronkelijke gedachte was om 4x de N805 te nemen maar nu gaan we toch richting 4x N803 denken :wink:

    Mvrgr

    Patrick

  13. #263
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB

    Ik ga idd nog steeds mijn principe aanhouden maar de upgrade naar de HTM1 maakt wel duidelijk dat het plan wat bijgesteld is.
    En dus zat ik zeker in de goede richting te denken dat het niet bij de 805 zou blijven.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Hi,

    Nee heb helaas de lotto niet gewonnen, was het maar zo

    Ik ga idd nog steeds mijn principe aanhouden maar de upgrade naar de HTM1 maakt wel duidelijk dat het plan wat bijgesteld is. Oorspronkelijke gedachte was om 4x de N805 te nemen maar nu gaan we toch richting 4x N803 denken :wink:

    Mvrgr

    Patrick
    Je mag aan mij denken als je je 805jes weg doet. Kan ik eens van achter naar voren gaan upraden :wink:

    Mooie upgrade overigens!

  15. #265

    Standaard

    Hi,

    @Johan,

    Ja, ik heb zo vaak een identieke set-up gepreekt zodat het eigenlijk al niet meer moeilijk kan zijn om te raden waar het naar toe zou moeten gaan

    @Joris,

    Zonder vooruit te lopen op bepaalde dingen zal ik zeker aan je denken wanneer er straks 4 N803's staan :wink: Enne, ze kunnen best als fronts ingezet worden hoor...

    Mvrgr

    Patrick

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Hi,

    @Johan,

    Ja, ik heb zo vaak een identieke set-up gepreekt zodat het eigenlijk al niet meer moeilijk kan zijn om te raden waar het naar toe zou moeten gaan

    @Joris,

    Zonder vooruit te lopen op bepaalde dingen zal ik zeker aan je denken wanneer er straks 4 N803's staan :wink: Enne, ze kunnen best als fronts ingezet worden hoor...

    Mvrgr

    Patrick
    Ik werk naar de 800 toe

  17. #267

    Standaard

    Heb je leuke versterker voor nodig .
    Jij had " toch maar een thetaahtje" ? Patser .
    Ik doe juist een beetje laconiek...."wat heb jij dan voor een pre/pro?" .."ah, een Thetaatje"
    .
    Sorry, moest ff

  18. #268
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Heb je leuke versterker voor nodig .
    Jij had " toch maar een thetaahtje" ? Patser .

    Sorry, moest ff
    Jij maakt vrienden

  19. #269

    Standaard

    is ook maar als geintje bedoeld . Kweet overigens niet of je de betreffende thread kent?(htforum algemene deel)

  20. #270
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    is ook maar als geintje bedoeld . Kweet overigens niet of je de betreffende thread kent?(htforum algemene deel)
    Ik weet het ik weet het :wink:

  21. #271

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Congrats Christiaan 8)

    Zelf ook alweer een nieuwe aanwinst



    De HTM1 center van B&W

    Mvrgr

    Patrick
    Denk dat je dit wel kunt waarderen? http://www.audioforum.be/inhoudmenu/...mmy/thommy.htm
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #273

    Standaard

    Hi,

    @Chris,

    Ik denk dat de 2205 de N803 wel gaat trekken hoor :wink: En het is idd maar een thetaatje

    @Joris,

    Als je naar de 800 toewerkt wat moet je dan met een 805? Plaats gewoon 4 van die 800's want je wilt het toch ook een beetje homogeen houden nietwaar? :wink:

    @Albert,

    De link is geen onbekende, de HT en de persoon erachter voor mij overigens ook niet :wink: Heb er al een paar uurtjes in mogen doorbrengen en Yves heeft het zeker goed voor elkaar 8)

    Mvrgr

    Patrick

  24. #274

    Standaard

    Gisteravond mijn eenvoudige Profigold coax interlink vervangen door een AudioQuest met WBT's. Soms zijn het de kleine dingen die het 'em doen :wink:

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Gisteravond mijn eenvoudige Profigold coax interlink vervangen door een AudioQuest met WBT's. Soms zijn het de kleine dingen die het 'em doen :wink:
    Was het een grote verbetering? (het geld waard?)
    Upgrading is a neverending story...

Pagina 11 van 277 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •