De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Genept door Warner Bros.

    Na maanden wachten zijn van de week eindelijk de nieuwe Bogart DVD's uitgekomen.

    Op zich fantastisch natuurlijk, ware het niet dat wij Regio 2 mensen weer eens
    achtergesteld worden!

    De eerste DVD die ik kocht was "To have and have not", 1 van mijn favoriete Bogart films.
    Prima DVD op zich, tot ik ontdekte dat de 1 uur durende radio versie van de film (hoorspel)
    er niet op stond.
    Die staat wel op de Regio 1 versie.

    Een andere DVD die ik nog niet gekocht heb "The treasure of the Sierra Madre" blijkt
    gewoon een enkele DVD te zijn terwijl de Regio 1 een dubbele special edition is!

    "Casablanca" was hier wel dubbel en miste volgens mijn geen enkele extra t.o.v. Regio 1.
    "The adventures of Robin Hood" was ook dubbel, maar miste de special met trailers
    van Errol Flynn, maar daar kan ik mee leven want die komen mischien wel op een
    toekomstige Flynn DVD te staan.

    Al met al ben ik niet gelukkig met deze ontwikkeling bij Warner, terwijl ik dacht dat
    ze juist op de goede weg waren.

    Ik zal wel de Regio 1 versie van "The treasure of the Sierra Madre" kopen voor de
    extra's, maar ook de Regio 2 versie.
    Ik krijg namelijk altijd een beetje koppijn van NTSC DVD's van films door het lichte
    gestotter.

  2. #2

    Standaard

    Je ervaringen kloppen en zijn zeker teleurstellend. Een dezer dagen gaat de recensie van The Treasure of Sierra Madre online, waarin we al hadden geconstateerd dat deze release qua extra's ver achterblijft bij regio 1 en om onbegrijpelijke redenen niet het niveau heeft van Casablance of Adventures of Robin Hood. En dat is heel erg jammer!

  3. #3

    Standaard Re: Genept door Warner Bros.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    "The adventures of Robin Hood" was ook dubbel, maar miste de special met trailers van Errol Flynn, maar daar kan ik mee leven want die komen mischien wel op een toekomstige Flynn DVD te staan.
    The Adventures of Robin Hood mist ook twee audioprogramma's: The Robin Hood Radio Show uit 1938 en Korngold Piano Session.

    En Robin Hood: Prince of Thieves mist ook flink wat extra's tegenover de regio 1-release.

    Waar zijn de studio's mee bezig? Universal brengt alleen nog maar DVD's uit met DTS in het Frans, Warner Bros. snijdt in de extra's. Waar gaat dit naartoe?

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik vind de term genept nogal groot, er was vantevoren aangekondigt dat the treasure of Sierra Madre een gewone uitgave zou zijn. Daar is al genoeg over geklaagd. ja ik hoop dat de SE snel uitkomt.
    Je moet je ook afvragen hoe groot de markt in Europa is voor deze films, de massa vind dit ouwe leem en koopt het niet. DE STUDIOS willen stom van hun ook graag winst maken. Tuurlijk maken zij winst genoeg maar ik snap de denkwijze wel erachter, baal ervan, maar er komt een moment dan ben ik zo overtuigd dat ik een regiovrije speler koop. Nog niet want als hobby is ie zo al duur genoeg.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #5

    Standaard

    Mijn beide DVD spelers zijn Regio vrij, maar NTSC vind ik niks voor films.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •