Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 93 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard WISKE in De Duistere Diamant...

    In deze thread gaf ik al aan dat ik de cast van WISKE in De Duistere Diamand nogal dubieus vond, maar die thread werd door beheer dichtgemikt. Waarschijnlijk door de suggestieve titel DE BORSTEN VAN WISKE...

    Wel, hierbij een nieuwe poging tot aanzwengeling van de discussie "is deze actrice goed gecast voor de rol van WISKE" nu met afbeelding.

    Lees de orginele thread even door en reageer!


  2. #2

    Standaard Re: WISKE in De Duistere Diamant...

    Het duurt even, maar dan heb je ook wat... Het plaatje werkt nu... Althans bij mij... Nu de discussie nog...

  3. #3

    Standaard Re: WISKE in De Duistere Diamant...

    We zien ook Professor Barabas, Suske en Lambik als ik me niet vergis...

    Bij de weg: die Barabas, is dat ook niet de actueur die Kabouter Plop speelt?!?

  4. #4

    Standaard

    Hoe had je dat dan gezien?
    Een actrice van een jaar of 15 die wiske moet spelen, maar geen borsten mag hebben.....we niet of je nog jongere zusjes hebt, maar dit is bijna onmogelijk.

    PS.
    Niet persoonlijk, maar waar maak je je druk om...2 topics voor dit onderwerp is wel een beetje te veel van het goede..

  5. #5

    Standaard

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de achterliggende gedachte bij het openen van deze thread. Ik wacht nog even met een slotje want misschien zie ik echt iets essentieels over het hoofd....

    Uitleg?

  6. #6

    Standaard

    maar ... waar kijkt Suske naar ....

  7. #7

    Standaard

    Help een meisje met borsten speelt Wiske!!! Waar zijn toch de pubermeisjes zonder borsten gebleven? het wordt steeds gekker in deze wereld.

    En nu even serieus... Waar maak je je in hemelsnaam druk om !
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  8. #8

    Standaard

    Totaal foute casting...
    StarTrader

  9. #9

    Standaard Re: WISKE in De Duistere Diamant...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    We zien ook Professor Barabas, Suske en Lambik als ik me niet vergis...

    Bij de weg: die Barabas, is dat ook niet de actueur die Kabouter Plop speelt?!?
    Nee, dat is absoluut niet de acteur die kabouter Plop speelt. Dat zou je zelf ook kunnen zien, maar ja, Wiske's boezem leidt je natuurlijk te erg af.

    Sorry ben in een sarcastische bui vandaag.

    Deze acteur zijn naam is bij de weg Tuur de Weert. De acteur die kabouter Plop speelt heet Walter de Donder en ja die speelt ook de burgemeester in Samson & Gert.
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjan Veenstra
    Help een meisje met borsten speelt Wiske!!! Waar zijn toch de pubermeisjes zonder borsten gebleven? het wordt steeds gekker in deze wereld. En nu even serieus... Waar maak je je in hemelsnaam druk om !
    Ik was 16 toen het allemaal een beetje begon. Maar bovenstaand meisje past beter in de Vlaamse uitvoering van Tomb Raider hoor...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicole
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjan Veenstra
    Help een meisje met borsten speelt Wiske!!! Waar zijn toch de pubermeisjes zonder borsten gebleven? het wordt steeds gekker in deze wereld. En nu even serieus... Waar maak je je in hemelsnaam druk om !
    Ik was 16 toen het allemaal een beetje begon. Maar bovenstaand meisje past beter in de Vlaamse uitvoering van Tomb Raider hoor...
    Dan hadden ze jou moeten casten toen je 16 was ! En een Angelina Jolie is deze Wiske zeker nog lang niet, moet ze nog wat in omvang groeien, of ze gaat gewoon naar de plastieken chirurg.
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de achterliggende gedachte bij het openen van deze thread. Ik wacht nog even met een slotje want misschien zie ik echt iets essentieels over het hoofd....
    Slotje ? Gaat de censuur hier op DVD.NL nu al zover ?
    Ik vind het onderwerp wel geestig. (Het viel mij ook direct op dat Wiske die een jongensachtig meisje behoort te zijn aardige borsten had en dat Jerom juist de borstomvang van een mietje heeft).
    Vinden jullie die uitgemolken threads over alle in en outs van de Matrix of wie je de meest sensuele actrice vind minder ziekelijk ? :x

  13. #13

    Standaard

    Ik had die foto van Jerom gezien en die had niet echt een borstomvang die bij zijn personage past. Als je die strip bekijkt heeft hij een ontzettend brede borstomvang en valt erg tegen.
    Wiske heeft inderdaad een erg grote bortsomvang als je die weer vergelijkt met de strip. Hadden ze een jonger meisje moeten casten.

  14. #14

    Standaard

    Het valt mij op dat Lambik niet drie haartjes achter elk oor heeft.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door "Alphawolf
    Slotje ? Gaat de censuur hier op DVD.NL nu al zover ?
    Lijkt me toch niet? Het is wel zo dat dit topic is geplaatst in Fim Discussies en volgens mij zou het dan toch meer in overige thuis horen... toch? :P

  16. #16

    Standaard

    Wiske is wel goed gecast hoor
    Co-StarTrader

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Het valt mij op dat Lambik niet drie haartjes achter elk oor heeft.
    De strip-Lambik heeft by the way ook een snor! En wat de buste van Wiske betreft - die zullen in omvang alleen maar toenemen voor de volgende 500 filmdelen...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grant
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Het valt mij op dat Lambik niet drie haartjes achter elk oor heeft.
    De strip-Lambik heeft by the way ook een snor! En wat de buste van Wiske betreft - die zullen in omvang alleen maar toenemen voor de volgende 500 filmdelen...
    Ja, maar die haartjes waren mij meer opgevallen dan de buste. Ik weet het niet hoor, maar volgens mij hebben vrouwen hier wel meer 'last' van.

  19. #19

    Standaard

    Nou ja 'last'...........
    Ik heb wel eens een ander screenshot gezien en daar leek het erop dat Lambik wel van die haartjes had.

  20. #20

    Standaard

    Enigzins begrip is er wel. Alhoewel ik qua uiterlijk wiske goed gecast vind, blijft de borstenkwestie in mijn geheugen gegrifd staan, wiske heft altijd iets jonegnsachtig in de stripboeken, waarom hadden ze die borsten niet een betje kunnen verstoppen. Jerom is een kleerkast en dat hoort hij dus ook in de film te zijn, helaas is dit niet zo.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuri
    Enigzins begrip is er wel. Alhoewel ik qua uiterlijk wiske goed gecast vind, blijft de borstenkwestie in mijn geheugen gegrifd staan, wiske heft altijd iets jonegnsachtig in de stripboeken, waarom hadden ze die borsten niet een betje kunnen verstoppen. Jerom is een kleerkast en dat hoort hij dus ook in de film te zijn, helaas is dit niet zo.
    Je bedoelt een soort CGI loslaten op dat arme meisje d'r borsten?

    Denk dat dingen toevoegen niet zo'n probleem is (protheses enz.) Dingen weg halen lijkt me iets moeilijker....Ze zouden een wijdere jurk kunnen geven, of een soort "strak trek" pak om alles glad te duwen, maar of de actrice in kwestie daar nou blij mee zou moeten wezen vraag ik me af.

    Het is gewoon zo, dat bij het verfilmen van een strip verhaal er bepaalde concessies moeten worden gedaan. Daar kan je tegen protesteren of je er gewoon bij neerleggen, en er op vertrouwen dat de regisseur zijn best heeft gedaan om het orgineel zo veel mogelijk in tact te laten.

  22. #22

    Standaard

    Dan had de regiseur wel iets beter zijn best kunnen doen met het casten van Sidonia!!!!
    Deze wordt gespeeld door een vent!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuri
    Enigzins begrip is er wel. Alhoewel ik qua uiterlijk wiske goed gecast vind, blijft de borstenkwestie in mijn geheugen gegrifd staan, wiske heft altijd iets jonegnsachtig in de stripboeken, waarom hadden ze die borsten niet een betje kunnen verstoppen. Jerom is een kleerkast en dat hoort hij dus ook in de film te zijn, helaas is dit niet zo.
    Het is gewoon zo, dat bij het verfilmen van een strip verhaal er bepaalde concessies moeten worden gedaan. Daar kan je tegen protesteren of je er gewoon bij neerleggen, en er op vertrouwen dat de regisseur zijn best heeft gedaan om het orgineel zo veel mogelijk in tact te laten.
    Idd concessies moeten er altijd gedaan worden. Maar niet iedereen begrijpt dat. Het is net als wanneer een boek verfilmt wordt, 9 van de 10 keer zijn mensen helemaal teleurgesteld wanneer ze de film zien, het is anders als het boek... Dat komt omdat een film een film is en een boek een boek, als je je daar bij neerlegt kun je van beide genieten.
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Dan had de regiseur wel iets beter zijn best kunnen doen met het casten van Sidonia!!!!
    Deze wordt gespeeld door een vent!!!!!
    Als dat nou de beste acteur is voor de rol, ik denk juist dat de regisseur heel erg zijn best heeft gedaan. Net of een man juist niet heel goed een vrouw kan spelen Misschien voelde Wiske zich wel bedreigd in haar vrouwlijkheid en stond ze er op dat er niet een tegenspeelster was met grotere borsten, dan maar een man casten he
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  25. #25

    Standaard

    Ze zouden een wijdere jurk kunnen geven, of een soort "strak trek" pak om alles glad te duwen, maar of de actrice in kwestie daar nou blij mee zou moeten wezen vraag ik me af.
    Zoiets bedoelde ik inderdaad.

    En begrijp me niet verkeerd, het kan mij niet heel veel schelen zolang de film maar onderhoudend is. Maar ik heb wel enig begrip voor de draad starter dat het beter is om de personages ook fysiek een beetje te doen laten kloppen met de stripboeken.
    Maar inderdaad consessies zullen altijd gedaan moeten worden.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •