Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Zoals velen hierboven al zeggen is Marantz echt top kwa audio, ik zelf heb sinds een paar weken de DV6200 en speelt DVD's en CD's voortreffelijk af. Geluidskwaliteit van Audio CD's is echt superbe!

  2. #27

    Standaard

    ja maar ik snap niet dat iedereen zegt dat sony en pioneer meteen minder is want ik heb een aantal sony's gehoort en pioneers die minstens zo goed waren als de marantz dus om meteen te zeggen dat marantz of HK beter is vind ik een beetje overdreven
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    ja maar ik snap niet dat iedereen zegt dat sony en pioneer meteen minder is want ik heb een aantal sony's gehoort en pioneers die minstens zo goed waren als de marantz dus om meteen te zeggen dat marantz of HK beter is vind ik een beetje overdreven
    Ik heb zelf een pioneer dvd-speler gehoord en direct daarna een pioneer cd-speler. Het verschil was dag en nacht! De cd-speler kostte even veel als de dvd-speler (Pioneer 454) maar de cd-speler klonk echt stukken beter. Ik spreek dus uit eigen ervaring en uit een persoonlijke test. Ik heb overigens een losse sony cd-speler getest naast mijn eigen Marantz, en mijn Marantz klonk echt beter.

    Ga luisteren en overtuig jezelf zou ik zeggen.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    ja maar ik snap niet dat iedereen zegt dat sony en pioneer meteen minder is want ik heb een aantal sony's gehoort en pioneers die minstens zo goed waren als de marantz dus om meteen te zeggen dat marantz of HK beter is vind ik een beetje overdreven
    Of Marantz en HK beter ZIJN kan ik niet zeggen, maar ik VIND ze beter klinken. Klank is erg persoonlijk en vind Sony erg "schreeuwerig". Pioneer klinkt over het algemeen best wel goed, maar ik vind HK en Marantz net ff fijner klinken. Sony is niet mijn SMAAK, te schreeuwerig en te agressief.

  5. #30

    Standaard

    ik heb zelf een pioneer cd speler en die klinkt beter als mijn dvd speler maar hier wordt meteen gezegt dat marantz of HK meteen betere klinken als dvd speler en daar ben ik et niet mee eens
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    ik heb zelf een pioneer cd speler en die klinkt beter als mijn dvd speler maar hier wordt meteen gezegt dat marantz of HK meteen betere klinken als dvd speler en daar ben ik et niet mee eens
    Dit ben ik ook zeker met je eens dat een goede cd-speler beter kan klinken dan een dvd-speler. alleen een dvd-speler sluit goede cd-weergave niet uit.

    de beste cd-spelers zijn nog steeds beter dan welk formaat dan ook, ook beter dan sacd en dvd-audio.

  7. #32

    Standaard

    daar ben ik het helemaal mee eens met goeie stereo speaker en een goeie versterker heb je nog steeds het beste geluid
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  8. #33

    Standaard

    Als iedereen even naar het begin van de thread scrollt kan men zien dat al meteen werd aangegeven dat losse cd-spelers in dezelfde prijsklasse stukken beter zijn.

    Als alternatief om GEEN cd-speler EN dvd-speler te pakken werden merken als Marantz, Denon en HK genoemnd --> dus als dvd-speler. Dit betekent dus niet dat deze ook beter presteren als een losse cd-speler in dezelfde prijsklasse maar wel een goed alternatief zijn voor mensen die ook houden van stereo weergave.

  9. #34

    Standaard

    Noem dan ook maar de 963SA in je rijtje ... een Philips die zowel op video-als audiogebied goed presteert.
    Co-StarTrader

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Noem dan ook maar de 963SA in je rijtje ... een Philips die zowel op video-als audiogebied goed presteert.
    Staat al genoemd in de thread

  11. #36

    Standaard

    DAYWALKER al wat wijzer geworden van deze thread en weet je zelf al watje wil gaan aanschaffen?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Noem dan ook maar de 963SA in je rijtje ... een Philips die zowel op video-als audiogebied goed presteert.
    Staat al genoemd in de thread
    Ja, maar voor de rest wordt Philips afgedaan als ... ach, laat maar
    Co-StarTrader

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Noem dan ook maar de 963SA in je rijtje ... een Philips die zowel op video-als audiogebied goed presteert.
    Staat al genoemd in de thread
    Ja, maar voor de rest wordt Philips afgedaan als ... ach, laat maar
    Ja ok, maar laten we eerlijk zijn, de 963A is wel een uitschieter. Het is een speler die eigenlijk te goed is voor het geld

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Ik ben er nog niet uit welke ik ga kopen en jullie maken het er ook niet makkelijker op al zeg ik 't zelf
    Zo heeft iedereen wel zijn/haar voorkeur.
    En nou was ik toevallig :wink: net in een winkel waar een verkoper mij attendeerde op een NAD T512 voor 189,- eurootjes.
    Hij vertelde mij dat die beter was dan de MARANTZ DV4400.
    Ik moet nog even wel googlen om het een en ander uit te zoeken van die speler

    Maar nou nog even iets
    Waarom wordt hier die PHILIPS 963 als enigste speler aanbevolen?
    Is de rest dan zo belabberd van flips
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  16. #41

    Standaard

    NAD is volgens mij geen slecht merk. Ik heb er persoonlijk te weinig naar geluisterd om er een goede mening over te kunnen vormen. 189 Euro voor een goede DVD speler valt eigenlijk ook best wel mee.
    Philips vond ik over het algemeen op DVD en audio kwaliteit erg tegenvallen. Sony vind ik persoonlijk beter, alleen een beetje TE agressief. Philips heeft volgens mij de komst van Home Cinema een beetje onderschat. Jaren geleden maakte ze ook nog wel kwalitatief goede audio, maar ook die zie ik weinig/niet meer van Philips. Lijkt erop dat ze zich meer richten op Plasma/Beeldbuis en LCD. Kijk en daar zijn ze dus wel weer erg goed in, althans vind ik.

  17. #42

    Standaard

    Na eens gezocht te hebben zie ik dat de NAD T512 opgevolgd wordt door de 513, vandaar dus die aanbieding 8)
    En ik zie dat de 513 meer features heeft en progressive scan.
    Kijk, en dat is nou wat ik zie bij die goedkope spelertjes van 50 euro.
    Die spelen alles af, je moet niet vragen hoe en in welke kwaliteit, maar ze doen 't toch maar voor die 50 euro

    Van philips vind ik ook dat ze alleen goede tv's maken en ze zijn de uitvinders van de compact disc, dus daar zou je toch ook wel iets van mogen verwachten.
    Maar voor audio moet je naar mijn mening echt niet bij hun zijn.

    O ja, en die senseo apparaatjes
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DAYWALKER
    O ja, en die senseo apparaatjes
    Leve de Senseo, voor de luie koffie zetter.
    Maar het nieuwe model van NAD, wat zal je dat gaan kosten. Oja heb je een Beamer en/of plasma? Alleen dan heb je wat aan progressive scan.

  19. #44

    Standaard

    Die 513 kost bij HOBO hifi 399,-.Tegen de 189,- voor die 512.
    Dat progressive scan zou leuk voor later zijn want mochten die plasma's en die LCD's beter betaalbaar zijn dan wil ik die wel een gaan aanschaffen
    Nou moet ik het nog doen met mijn oude 70cm (jawel) flips breedbeeldje.
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  20. #45
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Philips en Sony zou ik ook maar effe ontwijken qua hifi audio stuff.
    Vroeger was NAD vrij "puur" qua componenten en klank.

    Heb inmiddels op mijn Pioneer DV-565 al meerdere films bekeken, audio cd's beluisterd, zelfs MP3 in hoge bitrate, foto cd's ... allemaal even goed. Of ik nou via digitale coax luister of via analoge 5.1 interlinks, allemaal even voortreffelijk. Of komt dat mede door mijn andere goede componenten ?

    Ik heb ook tijden internet afgezocht naar juiste prijs/verhouding van dvd spelers, en deze Pioneer is echt een goede allround speler die ook DVD-Audio en SACD goed kan afspelen in hoogste kwaliteit. Voor rond 300 euro een toppertje. Menig ander duurder model kan hier moeilijk aan tippen, denk ik.

    Menig muziekgroep of band brengt tegenwoordig DVD-A en SACD uit.

    Mijn HT
    http://www.mijnhometheater.nl/Charl.htm

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charl
    Philips en Sony zou ik ook maar effe ontwijken qua hifi audio stuff.
    Vroeger was NAD vrij "puur" qua componenten en klank.

    Heb inmiddels op mijn Pioneer DV-565 al meerdere films bekeken, audio cd's beluisterd, zelfs MP3 in hoge bitrate, foto cd's ... allemaal even goed. Of ik nou via digitale coax luister of via analoge 5.1 interlinks, allemaal even voortreffelijk. Of komt dat mede door mijn andere goede componenten ?

    Ik heb ook tijden internet afgezocht naar juiste prijs/verhouding van dvd spelers, en deze Pioneer is echt een goede allround speler die ook DVD-Audio en SACD goed kan afspelen in hoogste kwaliteit. Voor rond 300 euro een toppertje. Menig ander duurder model kan hier moeilijk aan tippen, denk ik.

    Menig muziekgroep of band brengt tegenwoordig DVD-A en SACD uit.

    Mijn HT
    http://www.mijnhometheater.nl/Charl.htm
    Ik vind het DVD-A en SACD aanbod nog erg tegenvallen.
    Pioneer is zeker een goeie spelen en voor 300 Euro zeker niet al teveel. Heeft die Pioneer Progressive Scan???
    De HK25 wel en die is nu ook voor rond de 300 Euro te koop, alleen geen SACD en DVD-A.

  22. #47
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Heeft die Pioneer Progressive Scan?
    Ja.

  23. #48

    Standaard

    Nad vind ik een prima merk. Heb er zelf een receiver van (T762).

  24. #49
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Pioneer's DV-668AV beschikt denk ik over nog hogere kwaliteits componenten,
    waaronder HDMI (High Definition Multimedia Interface).
    Pure Audio: on/off
    Video signal D/A converter: 216 MHz/12-bit t.o.v. 27 MHz/10-bit voor de DV-565A
    Horizontale resolutie: 540 lijnen t.o.v. 500 lijnen DV-565A
    model DV-565A is de opvolger van de DV-656A
    DV-668AV kost al gauw 700 a 800 euro, das ruim 2x zoveel als de DV-565A

    Onkyo DV-SP1000 heeft ook HDMI
    Onkyo TX-NR1000 compatible met HDMI
    Pioneer PDP-434 plasmascherm 42 inch met HDMI

    Meer info hierover
    http://hiddenwires.co.uk/resourcesne...040116-08.html
    en hier ...
    http://www.elvic.nl/nl/pg_40.html

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charl
    Heeft die Pioneer Progressive Scan?
    Ja.
    Of alleen NTSC progressive?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •