Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 726 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    klopt ja, begint nu wel irritant te worden
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  2. #452

    Standaard

    zou bijna denken dat een hoop mensen betaald hebben en het nu over-en-sluiten is
    Ben zelf sinds een jaar of 1,5 (geloof ik) gebruiker: is een dergelijk lange storing vaker geweest?

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hemiparo
    zou bijna denken dat een hoop mensen betaald hebben en het nu over-en-sluiten is
    Ben zelf sinds een jaar of 1,5 (geloof ik) gebruiker: is een dergelijk lange storing vaker geweest?
    Het is een keer voorgekomen. Loop nou niet te hard van stapel. Gewoon effe doorbijten. Zo erg is het toch ook weer niet. Moet je gewoon een weekje (misschien 2) wachten tot de boel weer overeind staat.

    It ain't over 'till it's over...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #454

    Standaard

    bedoelde het ook niet zo zwaar... had misschien moeten kiezen. Ging me vooral om het tweede gedeelte van mijn vraag!

  5. #455

    Standaard

    Weer wat info van de mensen van IVS

    "Hi, yes I'm the Jesse Slicer of InterVocative Software. I'll cut right to the chase. Our server got hit hard with some strange network resource-consuming something or another. The web is not functioning, our email is not functioning, FTP is not functioning and our remote administration is not functioning.

    We are working closely with the very helpful folks at SkyNetWEB and they determined that we need to reinstall the operating system. The good news is that it is on a completely different physical drive than all of our data and you can rest assured that none of the web or collection data is affected.

    With response to John St, our server is not co-located with them yet. We have a dedicated server with them but within a month will have a much better co-located server designed from the ground-up to scale very well with respect to the future of DVD Profiler and other products we have plans for.

    Apologies to everyone for any downtime and we hope to have everything smooth again in the next day or two. We'll be playing catch-up on a bunch of stuff this weekend, so I thank you in advance for your patience. "

  6. #456

    Standaard

    Ah, dat is goed nieuws. Hooguit een paar dagen nog dus.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  7. #457

    Standaard

    Goed nieuws ja, gelukkig doet hij het weer binnenkort

  8. #458

    Standaard

    Weer nieuwe ontwikkelingen:
    Een user van HTF heeft het volgende bericht geplaatst, wat (als het waar is) wel eens het einde van de populariteit van DVD Profiler kan betekenen...

    Hello all, I imagine this post may be deleted, but I cannot bear to keep my silence any longer. Let me just say for the record that I do not work for Intervocative Software nor do they have any knowledge or control of my actions here.

    The IDSA has issued them a demand for all copyrighted images to be taken offline. Since this is a major part of their program, and the major reason individuals have been paying money for the "premium" version of their program, they have hired legal representation and are currently trying to figure out a way to bring their site and program back, and keep the value there for "premium" customers. If and when it does come back however, it will likely be without the "cover scans."

    They have been keeping this under wraps but at this point it looks grim for users of the program who like to download the cover images. They will probably make this public very shortly anyway.

    I apologize to Intervocative Software about my posting, but I do believe you have been doing your loyal customers an injustice with the misleading message that you currently have posted on your site, and they deserve to know what is happening.

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    Weer nieuwe ontwikkelingen:
    Een user van HTF heeft het volgende bericht geplaatst, wat (als het waar is) wel eens het einde van de populariteit van DVD Profiler kan betekenen...

    Hello all, I imagine this post may be deleted, but I cannot bear to keep my silence any longer. Let me just say for the record that I do not work for Intervocative Software nor do they have any knowledge or control of my actions here.

    The IDSA has issued them a demand for all copyrighted images to be taken offline. Since this is a major part of their program, and the major reason individuals have been paying money for the "premium" version of their program, they have hired legal representation and are currently trying to figure out a way to bring their site and program back, and keep the value there for "premium" customers. If and when it does come back however, it will likely be without the "cover scans."

    They have been keeping this under wraps but at this point it looks grim for users of the program who like to download the cover images. They will probably make this public very shortly anyway.

    I apologize to Intervocative Software about my posting, but I do believe you have been doing your loyal customers an injustice with the misleading message that you currently have posted on your site, and they deserve to know what is happening.

    Zou me straf lijken daar Amazon.com, imdb.com en zelfs play.com e.a. al deze afbeeldingen gebruikt. Men zou dan niet meer de hoes mogen tonen als men iets wil publiceren. Zal wel een probleem met hun hardware zijn, laat ons hopen.

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dewallef
    Zou me straf lijken daar Amazon.com, imdb.com en zelfs play.com e.a. al deze afbeeldingen gebruikt.
    Maar zij betalen er waarschijnlijk voor en DVD Profiler niet (???). DVD Profiler heeft voor een groot deel niet betalende gebruikers en het is voor de filmmaatschappijen ook niet echt interessant deze afbeelding aan hen "gratis" vrij te geven gezien het voor hun niets oplevert. Online winkels proberen op zijn minst de DVD die bij de afbeeldingen horen nog te verkopen.

  11. #461

    Standaard

    Hello all, I imagine this post may be deleted, but I cannot bear to keep my silence any longer. Let me just say for the record that I do not work for Intervocative Software nor do they have any knowledge or control of my actions here.

    The IDSA has issued them a demand for all copyrighted images to be taken offline. Since this is a major part of their program, and the major reason individuals have been paying money for the "premium" version of their program, they have hired legal representation and are currently trying to figure out a way to bring their site and program back, and keep the value there for "premium" customers. If and when it does come back however, it will likely be without the "cover scans."

    They have been keeping this under wraps but at this point it looks grim for users of the program who like to download the cover images. They will probably make this public very shortly anyway.

    I apologize to Intervocative Software about my posting, but I do believe you have been doing your loyal customers an injustice with the misleading message that you currently have posted on your site, and they deserve to know what is happening.
    Het is te hopen dat de coverscans wel in het programma blijven zitten. Het is niet zo dat ik het van wezenlijk belang vind dat ze er bij zitten, maar het is wel een aangename aanvulling op het programma.

    Het punt wat al eerder hier ter sprake is gebracht, dat andere website's zoals Amazon.com, Play.com, etc. wel de covers mogen publiceren en DVD Profiler is wel een sterk punt. Ik zou de beweegredenen wel willen weten waarom diverse websites dit wel mogen en DVD profiler niet. Zou het misschien er in zitten dat DVD Profiler ze gebruikt voor commerciële doeleinden??

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dewallef
    Zou me straf lijken daar Amazon.com, imdb.com en zelfs play.com e.a. al deze afbeeldingen gebruikt.
    Maar zij betalen er waarschijnlijk voor en DVD Profiler niet (???). DVD Profiler heeft voor een groot deel niet betalende gebruikers en het is voor de filmmaatschappijen ook niet echt interessant deze afbeelding aan hen "gratis" vrij te geven gezien het voor hun niets oplevert. Online winkels proberen op zijn minst de DVD die bij de afbeeldingen horen nog te verkopen.
    Amazon en anderen betalen ook niets voor die covers op hun site te zetten. De producenten vragen dit zelfs aan de winkels en andere sites te doen om hun producten beter te promoten.

    Volgens mij is dit bericht dan ook een storm in een glas water!

  13. #463

    Standaard

    Ik weet het niet. Feit is wel dat DVD Profiler er geld aan verdient (de vrijwillige bijdragevan USD25), maar niet betaald voor (de auteursrechten op) de covers. Dat er covers staan op verkoopsites is natuurlijk in het belang van de producenten zelf.

    Zoals ik al bij het bericht aangaf is het de vraag of het waar is... Ik denk dat we voor het antwoord daarop nog een paar dagen geduld moeten hebben

  14. #464

    Standaard

    we wachten maar rustig af.....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #465

    Standaard

    Ach, ik kan ermee leven als ze de boel weer opstarten zonder cover scans.
    Wie heeft er tegenwoordig nou niet een scanner thuis???
    Zolang de rest maar gewoon ingevuld is.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  16. #466

    Standaard

    Hoax?!? Mocht het waar zijn dan kunnen ze gewoon de tekst 'copyrighted material' door de scans heen zetten en is er niks aan de hand.

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla
    Wie heeft er tegenwoordig nou niet een scanner thuis???
    Me.

  18. #468

    Standaard

    Komt nooit meer terug!

    Dat is zo mijn vermoeden...
    StarTrader

  19. #469

    Standaard

    Een alternatief is ook bijna geen optie voor het geval het echt het einde is, of het zou guzzlefish moeten zijn, maar dat is nog lang niet op het niveau van profiler, sterker nog het is volgens mij aleen online te bekijken.

    Nog andere opties voor het geval een profiler-doomscenario zich ontvouwt.??
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  20. #470

    Standaard

    Ik was bezig met DVD Profile toen de site opeens wegviel. De eerste tijd kwam er geen respons van het Internet-adres. Dat had dus alle kenmerken van een server-crash.

    Het kan overigens best zijn dat het copyright-probleem ook speelt en dat ze de crash gebruiken om ook aan de bezwaren van de rechthebbenden tegemoet te komen. Er zit hoe-dan-ook nou eenmaal auteursrecht op het coverwerk...

    Ik kan mij die bezwaren wel voorstellen. Internet-winkels tonen alleen de front-cover als miniatuur (hooguit 200x300 pixels, of iets vergroot). De high-resolution-stand van DVD-p van zowel front- als back-cover (gewenst 120 dpi) is natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid van fraudeurs om een "net echte" cover over een illegale copie te maken die bijvoorbeeld via een p2p-netwerk verkregen is.
    Als dit werkelijk het probleem is zou DVD-p zich kunnen beperken tot een front-cover en lage resolutie. Hopelijk laten ze dan de zelfscan-optie en ruimte voor de back-cover wel voor het privé aankleden in stand. Maar de site moet eerst weer draaien voordat ik dat ei in een van hun fora kwijt kan.

    Maar het blijft speculeren totdat de site weer draait.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    Komt nooit meer terug!

    Dat is zo mijn vermoeden...
    Gebassseerd op...niets. Gewoon even afwachten en pas met doem komen als het zover is. En dan niet zeggen 'ik wist het...'. :wink:

    Ik ben niet zo iemand die meteen achter de geruchtenmachine aanloopt. Je hoort veel te vaak uitspraken van mensen die zogenaamd dicht bij het vuur zitten. Later blijkt het gewoon interessant-doenerij te zijn. En op internet is het helemaal makkelijk iets te beweren, eventueel onder een andere naam. Lekker onrust stoken en genieten van alle paniek.

    Just sit back and relax. Kijk effe een fillempie ofzo...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  22. #472

    Standaard

    Right on Mike
    Marc Castermans - Mijn collectie

  23. #473

    Standaard

    Mike.
    Denk je nou echt dat DVDProfiler zonder hoesscans nog bestaansrecht heeft???
    Er staat trouwens duidelijk bij dat het mijn vermoeden is, dus eerst goed lezen en nadenken voor dat je iemand beschuldigd van interessant-doenerij.
    StarTrader

  24. #474

    Standaard

    Nieuw bericht op www.dvdprofiler.com:

    Temporarily Unavailable
    --------------------------------------------------------------------------------

    DVDProfiler.com is temporarily unavailable. We experienced a serious hardware failure and are working to resolve the issue.

    Our new servers are in place and in the process of configuration and restore. As portions are reinstated and tested, they will become available.

    Restore of full functionality is expected by end of day Monday.

    Thank you for your patience and concern. Please be assured we are taking the necessary steps to prevent future interruptions.
    Dinsdag kunnen we er weer op dus. Gelukkig.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla
    Wie heeft er tegenwoordig nou niet een scanner thuis???
    Me.

    met je een vel papier en kleurpotloden kom je ook een eind :wink:
    keira knightley fan 4-ever

Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •