Pagina 21 van 30 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 726 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Dat kon gisteren ook al
    Alleen staan er helaas nog geen nieuwe DVD's bij volgens mij.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #502

    Standaard

    Toch vrij oude DVD's geprobeerd.
    Snap ik er niks meer van.
    StarTrader

  3. #503
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Weet iemand wat ik hier mee aanmoet? In mijn wishlist heb ik volgens Profiler een totaal van 146 dvd's staan. Maar er staat daarnaast dat er 147 zijn gefilterd. Het lijkt er op dat ik een spookdvd heb die wel door de filtering komt, maar niet bij het totaal wordt opgeteld. Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik er aan kan veranderen?
    Misschien heb je een DVD er tussen staan die voor 'Adults' zijn.
    Dan filtert ie hem niet door.
    Ik heb alle adultfilters uitstaan, dus daar ligt het niet aan. Het probleem is dus ook dat hij van de totale 146 titels er niet minder, maar juist meer door filtert dan er eigenlijk zijn.
    Met adultfilter aan laat hij 88 zien van de 146, met adultfilter uit laat hij 147 zien van de 146. Op zich maakt het verder niets uit, het programma werkt prima verder, maar ik vraag me af wat die spookdvd toch is. Dus als iemand de oplossing weet...
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  4. #504

    Standaard

    Probeer eens een export naar xml of csv en dan daar te controleren.
    Marc Castermans - Mijn collectie

  5. #505

  6. #506

    Standaard

    Uploaden lukt nu eindelijk wel weer, maar ik zie nog steeds:

    Online Collections Unavailable
    The online collection system is temporarily unavailable. Please check back in a few minutes.

    Ik hoop dat het deze keer echt "a few Minutes" is.

  7. #507

    Standaard

    Alles werkt terug perfect, behalve ..... ik kan mijn collectie niet uploaden. Ik krijg telkens de volgende foutmelding:



    Zijn er nog die deze melding krijgen?

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Alles werkt terug perfect, behalve ..... ik kan mijn collectie niet uploaden. Ik krijg telkens de volgende foutmelding:



    Zijn er nog die deze melding krijgen?
    ja, ik....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Alles werkt terug perfect, behalve ..... ik kan mijn collectie niet uploaden. Ik krijg telkens de volgende foutmelding:



    Zijn er nog die deze melding krijgen?
    Ik krijg deze melding niet, maar zo te zien werkt het nog steeds niet goed.

  10. #510

    Standaard

    uploaden werkte wel goed alleen ik krijg melding als ik naar de url van me dvd collectie vraag.

    Online Collections Unavailable
    The online collection system is temporarily unavailable. Please check back in a few minutes.

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Alles werkt terug perfect, behalve ..... ik kan mijn collectie niet uploaden. Ik krijg telkens de volgende foutmelding:



    Zijn er nog die deze melding krijgen?
    Nee... Maar ik ben de afgelopen dagen zo erg op de veiling gefixeerd, dat ik van dit soort plaatjes meteen een hartverzakking krijg...

    Sorry voor de off-topic

  12. #512

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    The few minutes are gone!! en dat werd tijd ook
    Yep... de offline applicatie heeft weer prima communicatie met de database. Maar de user-sites.... Tja....

    The online collection system is temporarily unavailable.
    Please check back in a few minutes.

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    The few minutes are gone!! en dat werd tijd ook
    Nou bij mij duren de 'few minutes' nog steeds eeuwen!

  15. #515

    Standaard

    Alles werk nu helemaal maal goed op dit moment

    edit: niet dus, ik was er iets te vroeg bij

  16. #516

    Standaard

    Het werkt hier nu wel, ik kan er weer inkomen en ook op de online site van mijn profiler. Het gaat echter niet echt snel...
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  17. #517

    Standaard

    Inderdaad lukt het nu, maar wel heel langzaam ... 8)

  18. #518

  19. #519

    Standaard

    Heb net gekeken en alles doet t wir

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Heb net gekeken en alles doet t wir
    Ik blijf nog steeds het volgende krijgen:

    Online Collection Unavailable
    The online collection system for this collection is temporarily unavailable. Please check back in a few minutes.

    While we're experiencing unusually high loads, user collections will be disabled in groups temporarily.

    Please note: Premium registrants are not affected by this. If you are a premium registrant and see this message while accessing your collection, please verify that your premium registration key and user alias match, under My Profiler->my collection at www.dvdprofiler.com

    For details on premium registration, please visit our premium registration page.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Heb net gekeken en alles doet t wir
    Ik blijf nog steeds het volgende krijgen:

    Online Collection Unavailable
    The online collection system for this collection is temporarily unavailable. Please check back in a few minutes.

    While we're experiencing unusually high loads, user collections will be disabled in groups temporarily.

    Please note: Premium registrants are not affected by this. If you are a premium registrant and see this message while accessing your collection, please verify that your premium registration key and user alias match, under My Profiler->my collection at www.dvdprofiler.com

    For details on premium registration, please visit our premium registration page.
    Bij mij doet hij het ook weer, maar het wordt al aangegeven in bovenstaande post. Alle premium users hebben toegang tot hun online collection :wink:

  22. #522

    Standaard

    Klopt. Heb ik ook nu. Maar een kwartier geleden deed ie 't nog, dus ik verwacht dat dit ook maar heel tijdelijk is.

    Heb gelukkig wel al m'n nieuwe aanwinsten toe kunnen voegen (en ook even geupgrade naar 2.2).

  23. #523

    Standaard

    Kunnen jullie de site www.dvdprofiler.com bereiken? Ik heb nog steeds de foutmelding.
    Marc Castermans - Mijn collectie

  24. #524

    Standaard

    Heel vreemd, ik zie wel de collecties van Alex van den Berg en M@drox en ook die van mezelf, maar van de meeste anderen hier zie ik 'm niet?

  25. #525

    Standaard

    Dat zijn premiumgebruikers. Die hebben (zoals in paar posts erboven wordt aangegeven) wel hun profiler terug
    De rest komt nog

Pagina 21 van 30 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •