De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: ONKYO DV SP501

  1. #1

    Standaard ONKYO DV SP501

    Hallo mede HT liefhebbers.
    Ik was eens aan het zoeken naar een dvd spelertje en kwam een mooi instap model tegen van Onkyo, de DV SP501.
    Heeft er iemand ervaring met dit model, zowel positief als negatief?
    Ik zag op kieskeurig dat hij A:leuk geprijst was en B:best positief werd gevonden.
    Maar ik wilde toch wat meer ervaringen horen van de gebruikers over het beeld en de geluidskwaliteiten.
    Groetjes en alvast bedankt.
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  2. #2

    Standaard

    Niemand
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  3. #3

    Standaard

    Je bent ook wel erg ongeduldig .
    Maar nee ik heb er geen ervaring mee. ONKYO, zal zeker betreft geluidskwaliteit geen slechte zijn!!!

  4. #4
    djoeri
    Guest

    Standaard

    Ik heb hem weleens geluisterd en moet zeggen dat ie het niet verkeerd doet voor de prijs. Zowel stereo als surround. Je moet er niet high-end van verwachten maar verder is hij heel goed. En speelt ook alles af behalve sacd en dvd-a. Maar je moet gewoon eens luisteren en zelf oordelen.

    gr djoeri

  5. #5

    Standaard

    Thanks.
    Voor die prijs verwacht ik ook geen high end speler.
    Je hoort ook praktisch niemand die een onkyo dvd speler heeft, het zijn meestal dezelfde gangbare merken waarover je hier op 't forum leest.
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DAYWALKER
    Thanks.
    Voor die prijs verwacht ik ook geen high end speler.
    Je hoort ook praktisch niemand die een onkyo dvd speler heeft, het zijn meestal dezelfde gangbare merken waarover je hier op 't forum leest.
    Ik heb ook een Onkyo, zij het een wat ouder model (DV-535). Die speelt tot nu toe perfect. Alleen gebrande CD's en DVD's speelt ie niet. Da's wel jammer, maar op zich geen probleem, gezien ik alleen originelen afspeel.

    Wanneer ik echter met digitale foto en video aan de gang zal gaan, ben ik genoodzaakt een andere speler te kopen. Dat zien we dan wel weer.

    Tot dusver nooit problemen gehad met deze speler. Hij geeft een perfect beeld (vooral zwartniveau is erg goed). Als CD-speler is ie wat minder, maar daar heb ik mijn losse CD speler voor.

    De SP501 is een mooi apparaat dat een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding heeft. Daarbij past ie mooi bij je Onkyo 601
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •