De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Memento: Special Edition (2 Discs) (5.1/DTS) (RCE)

    deze is te koop bij Play

    heeft deze nou wel of geen engelse subs????

    er staat bij dat ie closed captioned is, wat houd dat in??

    weet iemand dit toevallig?

    bijvoorbaat dank!!
    do you like white stockings?

  2. #2

    Standaard

    close captioned,dan heeft ie engelse ondertiteling.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    houd je er wel rekening mee dat er de kans bestaat dat je deze RCE-disk niet kunt afspelen op je dvd-speler.

    RCE is een extra beveiliging van een aantal maatschappijen om te voorkomen dat de dvd's buiten de regio afgespeeld kunnen worden (op regiovrije dvdspelers) dan waar ze voor gemaakt zijn (R1 in dit geval dus)

    Of heb je al eens een RCE-uitvoering getest en bleek het op jou speler wel te werken?
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  4. #4

    Standaard

    Memento heeft inderdaad Engelse ondertitels (voor doven).

    Closed Captions is eigenlijk een beetje verkeerd gebruikt begrip: eigenlijk is het om aan te duiden dat er een ondertitelsignaal mee wordt gezonden, dat door een "Closed Caption Decoder" gedecodeerd kan worden, en veel doven en slechthorenden in Amerika hebben dan ook zo'n decoder. Dat signaal kan ook gewoon in TV-uitzendingen, video- en Ld-materiaal meegezonden worden.....

    Omdat dvd het mogelijk maakt ondertitels uit/aan te zetten, is zo'n decoder eigenlijk overbodig en zouden alle ondertitelsporen (dus ook die voor doven) als "gewone" ondertitel op de dvd gezet kunnen worden.
    Bij de meeste dvd's, waaronder dus Memento, is dat ook inderdaad, maar sommige hebben nog steeds echt Closed Captions die dus alleen met zo'n decoder bekeken kunnen worden.

  5. #5

    Standaard

    hee te gek jongens! bedankt voor de uitleg

    en ik weet niet of ik RCE beveiligde dvd"s kan afspelen, ik denk het wel
    ik ga eens een gokje wagen

    nogmaals dank,

    :wink:
    do you like white stockings?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enzo
    en ik weet niet of ik RCE beveiligde dvd"s kan afspelen, ik denk het wel
    Da´s heel makkelijk, als je met jouw DVD-speler handmatig regio´s kunt kiezen dan kan het zeker weten, zo niet, dan kan het waarschijnlijk niet.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Da´s heel makkelijk, als je met jouw DVD-speler handmatig regio´s kunt kiezen dan kan het zeker weten, zo niet, dan kan het waarschijnlijk niet.
    Ik kan met mijn speler (Sony DVP-NS 705) niet handmatig regio's kiezen, maar hij kan wel RCE disks (waaronder deze Memento disk) lezen! Het is welliswaar een Sony maar hij is softwarematig regiovrij gemaakt en schakelt automatisch tussen de verschillende regio's (maar ik kan zelf niet bij dit "instelmenu" komen, heb ik mij laten vertellen).

  8. #8

    Standaard

    ik heb een Pioneer DV-525 regiovrij via chip..

    weet iemand of ik dan RCE dvd's kan afspelen?
    8)
    do you like white stockings?

  9. #9

    Standaard

    Mijn regiovrije dv444 kan het wel! Dus die van jou waarschijnlijk ook, maarja, enkel de eerste rce dvd die je erin stopt levert het daadwerkelijke bewijs!

    (en als het niet werkt kun je hem op het forum zo verkopen, voor Memento zijn altijd gegadigden!)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Mijn regiovrije dv444 kan het wel! Dus die van jou waarschijnlijk ook, maarja, enkel de eerste rce dvd die je erin stopt levert het daadwerkelijke bewijs!

    (en als het niet werkt kun je hem op het forum zo verkopen, voor Memento zijn altijd gegadigden!)
    ok thanks! ik ga het gokje wagen 8)
    do you like white stockings?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enzo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Mijn regiovrije dv444 kan het wel! Dus die van jou waarschijnlijk ook, maarja, enkel de eerste rce dvd die je erin stopt levert het daadwerkelijke bewijs!

    (en als het niet werkt kun je hem op het forum zo verkopen, voor Memento zijn altijd gegadigden!)
    ok thanks! ik ga het gokje wagen 8)
    succes, en laat je nog even weten als het gelukt is.

  12. #12

    Standaard

    Weet iemand of deze Special Edition van Memento op korte termijn ook in een Regio 2 uitvoering gaat verschijnen?
    I hope I can make it across the border... I hope to see my friend and shake his hand... I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams... I hope...

  13. #13

    Standaard

    Zeker dat deze RCE is?
    Hij staat nl niet in dit lijstje: http://www.dvdtalk.com/rce.html

  14. #14

    Standaard

    Hoort deze thread niet eigenlijk bij Regio 1?
    Om hem dan nog meer 'niet op z'n plaats' te laten zijn ook nog even een pricewatch: bij DVDSoon kost ie maar 16euri ipv 29 bij Play....

  15. #15

    Standaard

    Ja hij iz zeker RCE.

  16. #16

    Standaard

    Heb de DVD net binnen (mooie verpakking!) en hij speelt gewoon af op mijn regiovrije speler... dus geen RCE lijkt mij.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •