De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DE STEM BUS (alleen voor 18 Jaar en ouder)

    Wie van julie is al naar de stem bus geweest (en wat heb je gestemt) of moet je nog ?
    Of denk je der aan om niet te gaan ?


    Ik zelf ben al geweest en heb gestemt voor Groenlinks ...

  2. #2

    Standaard

    Ik wil wel gaan stemmen maar we mogen onze huizen niet uit in schiedam, er schijnt een boot in vlaardingen met chemische stoffen in de brand testaan de wind waait over schiedam heen.
    we hoorden al rond half 5 vanmiddag de sirenes loeien en advies werd geven om de deuren en ramen dicht tehouden.

    dus wil ik nog langer leven dan vandaag moeten we binnen blijven.

    VVD zou ik gestemd hebben.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #3

    Standaard

    In Bilthoven doen ze dit jaar niet aan de verkiezingen mee...

    Ga in mei wel voor de landelijke verkiezingen!

    Ik had overigens Leefbaar ik gestemd met de lokale verkiezingen
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  4. #4

    Standaard

    stadspartij harderwijk, 'k was wel de enige in het stembureau
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #5

    Standaard

    Vanmiddag direct na school===>Groenlinks
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de hele dag op het stembureau gezeten. Verder daarna nog gestemd op CDA.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  7. #7

    Standaard

    Net ook gestemd hier in Arnhem...zaten 4(!) man/vrouw achter dat buro, waarvan 1 duidelijk "er maar bij zat"Twee lijkt mij zat, toch? Ideologisch stem ik gemeentelijk nooit hetzelfde als landelijk...

  8. #8

    Standaard

    ik ook niet...

    heb vandaag ook gestemd en ik had er een goed gevoel over moet ik zeggen....

    De Politieke Partij Scheveningen....
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    ik ook niet...

    heb vandaag ook gestemd en ik had er een goed gevoel over moet ik zeggen....

    De Politieke Partij Scheveningen....
    Hahaha..hilarisch!

  10. #10

    Standaard

    hehe... Ik zag ineens dat er ook een Leefbaar Haarlemmermeer was

    Maar jah, wij komen hier in Nieuw Vennep altijd in dezelfde uitgaansgelegenheid, en laat de baas van die tent nou ook op de lijst staan..

    Nr. 12 - VVD - Fred Scheffers - a.k.a. Fred van de Bolle Olifant
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  11. #11

    Standaard

    Ik heb zoals bij de andere thread hier op het forum al gezegd wel gestemd. Heb het rond 17.00 gedaan en ik was de enige bij het stembureau en in ze zaten er met zijn 3en, ja ze hadden het zeer druk.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    ik mocht gister wel naar buiten en heb dus maar weer op gestemd en wel op de VVD

    (dat staat toch voor veel vrije dagen ? )


    Brimme

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brimme
    ik mocht gister wel naar buiten en heb dus maar weer op gestemd en wel op de VVD

    (dat staat toch voor veel vrije dagen ? )
    Ikke ook VVD gestemd.

    Maar ik dacht dat dat voor Vooral Veel Dvd's stond???
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  14. #14

    Standaard

    Ik heb gisteren niet zelf kunnen stemmen, vanwege journalistieke verplichtingen zeg maar...

    Via volmacht heb ik toch mijn stem nog kunnen uitbrengen op Gemeentebelang, want voor de rest valt er hier in dit gat niet veel te kiezen... geen eens SP ofzo, allemaal van die vage christelijke partijtjes....

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    nou in de binnenmaas maar d66 en ze hebben nu ene zetel gehouden
    smart boms now bush

  17. #17

    Standaard

    Zelf op SP gestemt, maar ook wel tevreden over het feit dat Groen Links nu de grootste partij in Nijmegen is geworden.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb lekker op een ex-buurjongen van me gestemd, lokale politiek interesseert me voor de rest (op dit moment) niet zo

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •