je neemt me de woorden uit de mond!Oorspronkelijk gepost door hare
2 juni is de officiële release datum. de groothandels zullen hem mischien al wel binnen hebben?! :wink:
je neemt me de woorden uit de mond!Oorspronkelijk gepost door hare
2 juni is de officiële release datum. de groothandels zullen hem mischien al wel binnen hebben?! :wink:
Met stof van binnen??..net als de UK versie?...zijn ze ook net zo groot?
Greetz,
Toine
de foto's die ze bij play op de site hebben staan zijn gewoon in een keepcase! geen tin!Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
Link:
http://www.play.com/play247.asp?page...3&p=57&c=&g=72
Ik heb tot nu toe alle R! Treasures (tenminste alles is shipped en tomorowland is alleen al binnen van dvdsoon) en heb de twee UK Treasures in tin en voor NLversie bij BOL al sinds 11-04 en heb daar de bevestiging dat ze in tin komen bij mij.Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
Dus vraag is...zien de NL hetzelfde eruit als de UK groter en iets slapper en met tin en fluweeltje....
Bedankt..
Greetz,
Toine
Of de nederlandse treasures hetzelfde zijn als de engelse weet ik niet. Ik heb alleen de Amerikaanse versies en nu dus de twee nederlandse. De nederlandse komen inderdaad pas ergens in juni uit. Dit zijn de exemplaren voor de pers. Van binnen zijn ze met stof bekleed, zijn groter en dikker dan de amerikaanse versies, geen boekje, kaartje of nummering ed erbij en op de dvd's zelf staat hetzelfde plaatje: een zittende Mickey Mouse die naar het woord Treasures kijkt. De achtergrond is grijs.
Heeft even geduurt maar collectie is weer up to date alle 4 binnen!!!
Zeer bijzonder materiaal, inderdaad jammer dat ze niet meer op de tin genummerd zijn.
ik heb ze ook binnen
Niet om te ouwehoeren ofzo maar deze thread ging over de lang verwachtte nieuwe R1 disney treasures en toch niet over de R2 disneys die nu op de markt komen.
Daar is een andere thread over namelijk:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=17081
ik heb de 4 R1 tins ook binnen maar wel jammer dat ze niet meer genummerd zijn!
of zit het nummer in de tin? daar heb ik nog niet gekeken want ik vind het zonde om de seal eraf te halen!!!
Five-Star Trader / SafeTrader
934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)
en ik lees net dat de UK tin anders zijn dan de NL tin??? klopt dat?
Er zit een certificaat bij met de nummering :wink:Oorspronkelijk gepost door mokka
bedankt dat weet ik dan ook weer.Oorspronkelijk gepost door M@drox
ik laat ze voorlopig (misschien wel altijd) nog in de seal :wink:
bedankt dat weet ik dan ook weer.Oorspronkelijk gepost door M@drox
ik laat ze voorlopig (misschien wel altijd) nog in de seal :wink:
Heeft iemand al wat gehoord van cdwow? Ik heb daar donald en front lines al in november gepreordered, maar ze zijn nog steeds niet verzonden. Ik heb alleen 1 mailtje gehad, dat 't tot 21 mei vertraagd zou zijn, maar dat is inmiddels al voorbij en nog niets gehoord. Het is echt klote dat je al betaald hebt, maar ik zit er als nog over na te denken om ze ergens anders te bestellen, want als dit zo door gaat zijn ze straks nergens meer te krijgen....
Dat snap ik niet hoor, je koopt ze toch om de filmpjes te bekijken. Ik ben al ijverig begonnen met de Donald Duck filmpjes.Oorspronkelijk gepost door mokka
Turn around and feel the vibe.....
Ik vrees dat er bij die Treasures door heel veel mensen extra gekocht wordt om nadien tegen woekerprijze door te verkopen eenmaal ze uitverkocht zijn.Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat jullie dat doen hoor. Maar 't is wel een reden waarom velen ze in de seal zouden laten als ze meer dan 1 exemplaar hebben
Eindelijk is dan mijn Mickey verstuurd door soon, de andere 3 zijn al binnen, raar.
Ik heb ze alle vier gisteren binnen gehad. Vorig jaar al gepreordered bij Play USA. Vindt het ook jammer dat de boxen niet meer genummerd zijn maar zo'n certificaat zal wel een stuk goedkoper om te maken zijn.
JAAA eindelijk zijn ook bij cdwow de treasures verstuurd!
De mijne zijn trouwens als volgt genummerd:
Mickey: 115.906 / 175.000
Donald: 1.546 / 165.000
Tomorrowland: 1.810 / 105.000
Frontlines: 145.791 / 250.000
Opvallend: lage nummers bij Donald en Tomorrowland
De mijnw als volgt
Chronological Donald: 118,476
On The Front Lines: 28,541
Tomorrow Land: 8,654
Mickey Mouse II: 159,731
Je ziet dat "The Chronological Donald" bij mij een stuk hoger genummerd is. "Tomorrow Land" en "On the Front Lines zijn relatief laag genummerd.
Pure willekeur me dunkt ... ik vraag me wel af of er iemand is die nou werkelijk nummer 1 heeft
Ikzelf zou zeggen: Roy Disney (of Leonard Maltin)Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
Lucky bastard! :wink: Heb nog helemaal niks van CD-WOW gehoord mbt. mijn Donald Duck bestelling, afgezien van dat ene emailtje dat ze hoopten op 21 mei te kunnen versturen.Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
En aangezien het op dit moment niet goed botert tussen Disney en Disney (pun intended) lijkt het me wel mogelijk dat Maltin die heeftOorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke