De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard VFE: Venice, eerste 2 Meter Sessies op DVD

    VFE: Venice, eerste 2 Meter Sessies op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wat zijn 2 meter sessies?
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    2 meter sessies was een programma op de nederlandse televisie waarin Jan Douwe Kroeske bekende en minder bekende gasten ontving en meestal deden die artiesten een exclusieve live-set

    Heel veel goede versies gehoord van artiesten die hun bekende nummers toch net evn anders brachten.

  4. #4

    Standaard

    Leuk concept wel...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    2 meter sessies was een programma op de nederlandse televisie waarin Jan Douwe Kroeske bekende en minder bekende gasten ontving en meestal deden die artiesten een exclusieve live-set

    Heel veel goede versies gehoord van artiesten die hun bekende nummers toch net evn anders brachten.
    De muziek werd in 99% van de gevallen akoestisch gespeeld en dat al sinds 1987 (ver voordat MTV Unplugged bestond)

    Is ook een mooie serie van cd's van verschenen

  6. #6

    Standaard

    De CD's waren super, deze dvd koop ik dus ook per direct.

    MegaStarTrader | mariner_blues@hotmail.com
    | Wishlist | Muziekdvd's, SACD en Superbits R2 zijn (bijna) altijd welkom....

  7. #7

    Standaard

    Venice is na de Dire Straits de saaiste Band ter wereld. Ik hou al niet zo van muziek om naar te kijken maar de 2 meter sessies is echt saai, saai saai.

  8. #8

    Standaard

    Dit zijn twee van m'n favoriete bands en deze bands kunnen LIVE waarmaken wat ze in de studio ook produceren. Hulde hiervoor!!
    :P

  9. #9

    Standaard

    Venice is echt een fantastische band. Daar waar the Eagles en Crosby Stills Nash zijn opgehouden gaan zij verder.
    En inderdaad zijn ze ook live een Top band.
    Ik heb ze al diverse malen gezien (en gesproken, want ze houden steevast een Meet & Greet voor de fans).

    In december komen ze dan oolk zomaar in mijn eigenste woonplaats Winterswijk spelen. Natuurlijk heb ik kaartjes...

    Gr. Theo

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitchberg
    Venice is na de Dire Straits de saaiste Band ter wereld. Ik hou al niet zo van muziek om naar te kijken maar de 2 meter sessies is echt saai, saai saai.
    en geloof maar dat ik veel saaiere bands ken.... 8)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitchberg Bekijk bericht
    Venice is na de Dire Straits de saaiste Band ter wereld. Ik hou al niet zo van muziek om naar te kijken maar de 2 meter sessies is echt saai, saai saai.
    Wat een stompzinnige opmerking. Je hebt niet veel kaas gegeten van muzikale klasse en smaak zo te zien. OK, Dire Straits misschien wel, maar Venice is kwaliteit en kilometers kippevel, ga maar eens live kijken!!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •