Pagina 5 van 33 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 803 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    ik nog wel een plaat van Bassie en Adriaan compleet gesigneerd en wel
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Net even wat dingen geordend en online gezet.
    klik hier voor een compleet overzicht; klik op de naam om een afbeelding van de foto te zien

    Ik verwacht binnenkort weer wat cools trouwens.... 8)
    Ziet er netjes uit Dennis Ben benieuwd wat dara binnenkort voor cools bij komt
    1 hint: een of meer retro-helden.
    Komende week hoor ik meer hierover.
    Kreeg gisteren de bevestiging:
    hou je vast......
    gesigneerde foto's van: Richard Hatch (Apollo), Herb Jefferson (Boomer), Laurette Spang (Cassiopeia), Terry Carter (Colonel Tigh), John Dullaghan (Dr.Wilker), George Murdock (Dr.Salik), Felix Silla (Lucifer)
    Oftwel: zowat de gehele cast van Battlestar Galactica!

    Waar een Galacticon al niet goed voor is :wink:

    Dirk "Starbuck" Benedict had ik al; nu is de collectie dus zo goed als compleet Helaas zijn John Colicos en Lorne Greene overleden, dus die zullen niet in de collectie komen.

    Felix "Lucifer" Silla had ik overigens al (1,5 jaar geleden ontmoet); maar dan een foto van Twiki uit Buck Rogers (die speelde hij ook)

  3. #103

    Standaard

    Ik ben nieuw hier, wist niet eens dat dit forum bestond maar nu ik het heb gevonden komen jullie niet zo makkelijk meer van mij af... :wink:

    Ik reageer maar meteen met mijn vermelding van mijn collectie;

    -Handtekening Nicolas Cage en Sean Connery op filmfoto "the Rock"
    -Handtekening George Clooney op filmfoto "The Peacemaker" (is er maar 1 van )
    -Handtekening Harisson Ford op filmfoto "Indiana Jones and the last Crusade"
    -Handtekening Bruce Willis op Filmfoto "Die Hard 3"
    -Handtekening Antonio Banderas en Anthony Hopkins op Filmfoto "Mask off Zorro"
    -Handtekening Arnold Schwarzenegger op filmfoto "T2"
    -Handtekening John Travolta en Nicolas Cage op filmfoto "Face/Off"

    Alles prachtig ingelijst met een inlay van de film erbij en een gegraveerd plaatje. Vooral die van George Clooney en Arnold Schwarzenegger zijn plaatjes... 8)

    Verder heb ik nog Sylvester Stallone gehad (Rambo 3) maar die heb ik verkocht...

    Bovendien heb ik overal Certificaten van echtheid erbij hoewel ik zeker weet dat ze echt zijn omdat een vriend van mij die gasten nog wel eens tegenkomt... :wink:..en dan gauw een handtekening vraat en ook krijgt...

    Ik hoop dat dit een beetje een leuke binnenkomer is....

    gr.Ordell

  4. #104

    Standaard

    Je mag blijven hoor Ordell!

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79
    Je mag blijven hoor Ordell!
    Daar ben ik blij om.... 8)

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Kreeg gisteren de bevestiging:
    hou je vast......
    gesigneerde foto's van: Richard Hatch (Apollo), Herb Jefferson (Boomer), Laurette Spang (Cassiopeia), Terry Carter (Colonel Tigh), John Dullaghan (Dr.Wilker), George Murdock (Dr.Salik), Felix Silla (Lucifer)
    Oftwel: zowat de gehele cast van Battlestar Galactica!

    Waar een Galacticon al niet goed voor is :wink:

    Dirk "Starbuck" Benedict had ik al; nu is de collectie dus zo goed als compleet Helaas zijn John Colicos en Lorne Greene overleden, dus die zullen niet in de collectie komen.

    Felix "Lucifer" Silla had ik overigens al (1,5 jaar geleden ontmoet); maar dan een foto van Twiki uit Buck Rogers (die speelde hij ook)
    *KWIJL*

    Die zou ik ook allemaal wel willen hebben! Mocht je er ooit om 1 of andere reden afstand van willen doen, laat het dan even weten...

    Overigens Galcticon was al vorig jaar september, waarom krijg je ze nu pas??? Had ook na Galacticon wel een overspoeling van gesigneerd materiaal van Galactica castleden verwacht, maar dat valt dus tegen...

    Ik neem aan dat ze wel even online zet???

    Ik heb van de week zelf deze bij mijn collectie mogen voegen:



    Weet niet of hij echt is, maar de dealer toonde een foto van het signeermoment (zegt overigens nog niets) en voor €11,- incl. verz. naar Nederland durfde ik dat risico wel te lopen. Zoals ik in een vorige post al zei: ik geloof niet dat ze dit soort, zeg maar "B-acteurs" met dit soort prijzen (de verzending is alleen al €4,-) nog gaan vervalsen. Maar goed, je weet het inderdaad nooit en ik blijf graag in de waan dat ze echt zijn...

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Kreeg gisteren de bevestiging:
    hou je vast......
    gesigneerde foto's van: Richard Hatch (Apollo), Herb Jefferson (Boomer), Laurette Spang (Cassiopeia), Terry Carter (Colonel Tigh), John Dullaghan (Dr.Wilker), George Murdock (Dr.Salik), Felix Silla (Lucifer)
    Oftwel: zowat de gehele cast van Battlestar Galactica!

    Waar een Galacticon al niet goed voor is :wink:

    Dirk "Starbuck" Benedict had ik al; nu is de collectie dus zo goed als compleet Helaas zijn John Colicos en Lorne Greene overleden, dus die zullen niet in de collectie komen.

    Felix "Lucifer" Silla had ik overigens al (1,5 jaar geleden ontmoet); maar dan een foto van Twiki uit Buck Rogers (die speelde hij ook)
    *KWIJL*

    Die zou ik ook allemaal wel willen hebben! Mocht je er ooit om 1 of andere reden afstand van willen doen, laat het dan even weten...

    Overigens Galcticon was al vorig jaar september, waarom krijg je ze nu pas??? Had ook na Galacticon wel een overspoeling van gesigneerd materiaal van Galactica castleden verwacht, maar dat valt dus tegen...

    Ik neem aan dat ze wel even online zet???

    Ik heb van de week zelf deze bij mijn collectie mogen voegen:



    Weet niet of hij echt is, maar de dealer toonde een foto van het signeermoment (zegt overigens nog niets) en voor €11,- incl. verz. naar Nederland durfde ik dat risico wel te lopen. Zoals ik in een vorige post al zei: ik geloof niet dat ze dit soort, zeg maar "B-acteurs" met dit soort prijzen (de verzending is alleen al €4,-) nog gaan vervalsen. Maar goed, je weet het inderdaad nooit en ik blijf graag in de waan dat ze echt zijn...
    Ik denk niet dat ik hier ooit afstand van zal doen 8)
    Voor € 11? Idd, voor zulke luttele bedragen vervalsen ze zon "onbekende" niet nee...lijkt mij ook. Zon Herb Jefferson heeft na Galactica geen grote rol meer gehad!
    En de Galacticon was idd najaar 2003 al.
    Weer een "via-via" geval. Om een gelijksoortige reden wacht ik al sinds oktober op oa Gollum, Samwise en Robocop (deze waren op CollectorMania) De persoon in Engeland durft ze niet op te sturen ivm kwijtraken.....
    Ik heb ze nog niet in huis, volgende week ga ik ze eens ophalen.
    Plaatjes komen dan uiteraard op mn site te staan.

  8. #108

    Standaard

    Vooral deze:

    Laurette Spang (Cassiopeia), Terry Carter (Colonel Tigh), John Dullaghan (Dr.Wilker), George Murdock (Dr.Salik), Felix Silla (Lucifer)
    zijn allen vrij zeldzaam. Ben dus benieuwd. Miste nog wel Dirk Benedict in je rijtje... Vreemd, want die is eigenlijk bij elek conventie wel aanwezig.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Vooral deze:

    Laurette Spang (Cassiopeia), Terry Carter (Colonel Tigh), John Dullaghan (Dr.Wilker), George Murdock (Dr.Salik), Felix Silla (Lucifer)
    zijn allen vrij zeldzaam. Ben dus benieuwd. Miste nog wel Dirk Benedict in je rijtje... Vreemd, want die is eigenlijk bij elek conventie wel aanwezig.
    Dirk heb ik al he!
    In t echt gezien op de NewStarCon vorige maand 8)

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Vooral deze:

    Laurette Spang (Cassiopeia), Terry Carter (Colonel Tigh), John Dullaghan (Dr.Wilker), George Murdock (Dr.Salik), Felix Silla (Lucifer)
    zijn allen vrij zeldzaam. Ben dus benieuwd. Miste nog wel Dirk Benedict in je rijtje... Vreemd, want die is eigenlijk bij elek conventie wel aanwezig.
    Dirk heb ik al he!
    In t echt gezien op de NewStarCon vorige maand 8)
    Was ik al weer vergeten...

  11. #111

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Mijn aanwinsten van de starcon:


    http://members.home.nl/jpm.bosch/PeterMayhem.jpg
    Peter MAYHEM?!?!?
    Volgens mij heet de beste man Mayhew...
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Deze van de hele Hellraisercast is echt cool! Maareh... Moest je hier nou ook €20,- per handtekening voor betalen (m.a.w. €80,- voor deze foto)???

    Ik baalde zo dat ik niet geweest ben. Hoorde er pas van toe het al over was. MAAR.... Een vriend van mij is wel geweest en deed mij gisteren deze cadeau voor mijn verjaardag! Mooiste cadeau ooit!


  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Mijn aanwinsten van de starcon:


    http://members.home.nl/jpm.bosch/PeterMayhem.jpg
    Peter MAYHEM?!?!?
    Volgens mij heet de beste man Mayhew...
    Klopt, maar ik ben te lui om de url te wijzigen (want dan moet ik ook de bestandsnaam op de server weer veranderen etc.) Het is iig duidelijk wie er bedoeld wordt!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Deze van de hele Hellraisercast is echt cool! Maareh... Moest je hier nou ook €20,- per handtekening voor betalen (m.a.w. €80,- voor deze foto)???
    Nee, de eerste moest je 15 betalen en de volgende drie dan ieder 5, in toaal dus 30 Euro.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Kreeg gisteren de bevestiging:
    hou je vast......
    gesigneerde foto's van: Richard Hatch (Apollo), Herb Jefferson (Boomer), Laurette Spang (Cassiopeia), Terry Carter (Colonel Tigh), John Dullaghan (Dr.Wilker), George Murdock (Dr.Salik), Felix Silla (Lucifer)
    Oftwel: zowat de gehele cast van Battlestar Galactica!
    En jawel: ze zijn nu allemaal binnen: Hatch inclusief 8)

  17. #117
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Nou ik vind het echt belachelijk om een acteur te betalen voor een handtekening zou het van triestigheid niet eens willen hebben (sorry) handelaren snap ik nog wel maar kom op zeg, hoe laag kan je zinken!!!!!
    Ik heb vorige week handtekening van Gunther op een van mijn Friends dvd's laten plaatsen (GRATIS)

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Nou ik vind het echt belachelijk om een acteur te betalen voor een handtekening zou het van triestigheid niet eens willen hebben (sorry) handelaren snap ik nog wel maar kom op zeg, hoe laag kan je zinken!!!!!
    Ik heb vorige week handtekening van Gunther op een van mijn Friends dvd's laten plaatsen (GRATIS)
    Duidelijk dat je eea niet weet:
    1-sommige acteurs signeren voor een goed doel (oa Elijah Wood vorig jaar nog in London) Goede doelen zijn zo geholpen.
    2-sommige acteurs zijn non-actief en voor hen is dit een bron van inkomsten. Neem nu een Peter Mayhew die Chewbacca speelde in StarWars. Waarom had hij deze rol? Alleen maar omdat ie toevallig zo groot is! Niet omdat ie geweldig kan acteren. Dus wat kan hij doen? van 9 tot 5 gaan werken? Of de hele wereld afreizen voor conventies?
    Tja, dan zou ik ook het laatste kiezen.

    Dus voortaan niet meteen hysterisch gaan doen voordat dat je bepaalde feiten weet.

    PS: ik zou van triestigheid geen Friends DVD willen :P

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Nou ik vind het echt belachelijk om een acteur te betalen voor een handtekening zou het van triestigheid niet eens willen hebben (sorry) handelaren snap ik nog wel maar kom op zeg, hoe laag kan je zinken!!!!!
    Ik heb vorige week handtekening van Gunther op een van mijn Friends dvd's laten plaatsen (GRATIS)
    idd, absurd dat acteurs die geen vast inkomen meer hebben naar een conventie gaan waar ze foto's signeren die afkomstig zijn uit hun films of series....over 5 jaar zal er ook een friends conventie gehouden worden en dan dokt iedereen ook geld voor die handtekening van gunther...
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #120
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Hysteries ik blijf het triest vinden UITERAARD NIET ALS IETS GEHEEL TEN GOEDE KOMT VAN EEN GOED DOEL

  21. #121
    DonnieDarko
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Hysteries ik blijf het triest vinden UITERAARD NIET ALS IETS GEHEEL TEN GOEDE KOMT VAN EEN GOED DOEL
    maar je gaat wel een handtekening op je dvd van friends laten zetten door een triest figuur die eigenlijk alleen maar op de achtergrond stond :P

    ik heb ook liever mn handtekeningen gratis en daar heb ik er dan ook al een paar van (Regisseur van Versus, een hoop DVD's laten signeren door Brian Yuzna, en een poster laten signeren door de regisseur van Bubba Ho-Tep)

    maar opzich vind ik het geld niet zo erg om door mijn helden een foto te laten signeren (en ermee op de foto te gaan) vandaar dat ook ik op the newstarcon een vermogen heb uitgegeven

  22. #122

    Standaard

    Vandaag deze binnen:


    Maat van me (forumlid Aart Staartjuz) sprak Paul Verhoeven een paar weken geleden voor zn werk.
    Hij was zo vriendelijk om em dit voor mij te laten signeren 8)

  23. #123

    Standaard

    Ik heb een foto van Spawn met een krabbel van Michael Jai White:

    Roy aka Kakihara

  24. #124

    Standaard

    Heb me een tijd terug ook eens bij dat StarArchive ingeschreven en een stapeltje brieven verstuurd... Beginnen nu langzaam foto's binnen te druppelen:


    Travolta is identiek aan een door PSA/DNA al echt bestempelde handtekening, dus ik ga er van uit dat deze echt is..


    Finney krijgt heel weinig post, Engels adres, schijnt ook echt te zijn... Krijg ook een x van 'm


    James Caan schijnt nep te zijn..

    Mja, als ik een stapeltje heb lijst ik de boel in, staat leuk, nep of niet.. Niet teveel bij nadenken idd

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Mijn aanwinsten van de starcon:
    http://members.home.nl/jpm.bosch/PeterMayhem.jpg
    Peter MAYHEM?!?!?
    Volgens mij heet de beste man Mayhew...
    Misschien is de man zijn handschrift niet duidelijk genoeg
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 5 van 33 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •