De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    The Blue Planet gaat over de zee en alles wat daarin leeft.
    Prachtige serie en ik vroeg mij af of er meer van zulke titels te krijgen zijn. Natuur is zowiezo een favo genre dus als iemand nog tips heeft.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #2

    Standaard Re: Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    The Blue Planet gaat over de zee en alles wat daarin leeft.
    Prachtige serie en ik vroeg mij af of er meer van zulke titels te krijgen zijn. Natuur is zowiezo een favo genre dus als iemand nog tips heeft.
    De untamed series die A-Film onlangs heeft uitgebracht:
    Untamed Amazonia
    Untamed Africa
    Untamed Asia
    Untamed Australia
    Untamed North America

    DVD-Home heeft een recensie"
    http://www.dvd-home.nl/review/divers/untamaz.htm

    Verder de prachtige boxsets van David Attenborough:

    A Box Set containing the beautifully made documentaries; 'Trials Of Life', 'Life In The Freezer' and 'Life Of Birds' all hosted by Sir David Attenborough



    Three groundbreaking series from Britain's best-known natural history filmmaker, Sir David Attenborough: Life On Earth (1979), The Living Planet (1984), and The Private Life Of Plants (1995).


    Of deze:


    en zie deze thread:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...light=wildlife
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    Zelf ken ik er geen maar op deze site staan meer van dit soort documantaires over de zee

  4. #4

    Standaard Re: Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Three groundbreaking series from Britain's best-known natural history filmmaker, Sir David Attenborough: Life On Earth (1979), The Living Planet (1984), and The Private Life Of Plants (1995).
    Bovenstaande zou ik graag willen hebben. Is deze ook in NL te koop? (heb geen c.c.)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]
    Zelf ken ik er geen maar op deze site staan meer van dit soort documantaires over de zee
    Thanx voor de tip
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #5

    Standaard

    Life of Birds schijnt wel heel erg mooi te zijn (vriend van mij was daar laatst naar op zoek).

    Zelf heb ik alleen de IMAX film "Africa, the Serengeti" in mijn collectie. Overigens wel een mooie! (en over een paar dagen sta ik zelf op de Serengeti )
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  6. #6

    Standaard Re: Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Bovenstaande zou ik graag willen hebben. Is deze ook in NL te koop? (heb geen c.c.)
    Hij is (nog) niet in Nederland uitgegeven. Denk niet dat dit snel zal gebeuren maar je weet maar nooit. Misschien eens bij winkels met import DVD's kijken.

    Life of Birds is wel uitgegeven volgens de site van Universal:
    http://www.universalpictures.nl/cata.../new-releases/

    Overigens zijn ook andere green label DVD's van Universal wel de moeite waard. Met name Wild South America en Wild Indonesia.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #7

    Standaard Re: Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    [quote="Martin Stanneveld"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Three groundbreaking series from Britain's best-known natural history filmmaker, Sir David Attenborough: Life On Earth (1979), The Living Planet (1984), and The Private Life Of Plants (1995).



    Bovenstaande zou ik graag willen hebben. Is deze ook in NL te koop? (heb geen c.c.)
    Jazeker!

    Heb 'm bij boekhandel Donner in Rotterdam zien staan. Mooi boxsetje, maar ook los te koop.

  8. #8

    Standaard Re: Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Jazeker!

    Heb 'm bij boekhandel Donner in Rotterdam zien staan. Mooi boxsetje, maar ook los te koop.
    Jammer dat dat niet echt om de hoek is
    Weet je trouwens ook wat hij moet kosten?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  9. #9

    Standaard Re: Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Bovenstaande zou ik graag willen hebben. Is deze ook in NL te koop? (heb geen c.c.)
    Hij is (nog) niet in Nederland uitgegeven. Denk niet dat dit snel zal gebeuren maar je weet maar nooit. Misschien eens bij winkels met import DVD's kijken.

    Life of Birds is wel uitgegeven volgens de site van Universal:
    http://www.universalpictures.nl/cata.../new-releases/

    Overigens zijn ook andere green label DVD's van Universal wel de moeite waard. Met name Wild South America en Wild Indonesia.
    Life of birds hoop ik binnenkort aan mijn collectie te kunnen toevoegen.
    Bedant voor de tips, ik zal een rondneuzen bij verschillende online shops.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #10

    Standaard Re: Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Jazeker!

    Heb 'm bij boekhandel Donner in Rotterdam zien staan. Mooi boxsetje, maar ook los te koop.
    Jammer dat dat niet echt om de hoek is
    Weet je trouwens ook wat hij moet kosten?
    Dat zou ik zo niet durven zeggen, maar de Donner is van die grote keten en daar zit ook Scholtens Wristers uit Groningen bij (dat is meer om de hoek). Je zou daar kunnen bestellen, als ze 'm al nietzelf hebben, vanuit Rotterdam, dan sturen ze 'm op. Weet je ook meteen de prijs.

  11. #11

    Standaard

    Ik weet niet of je hem al hebt maar ik zou The Travelling Birds aanschaffen als ik jou was, weet bijna zeker dat je er geen spijt van zult krijgen.

    http://dvd.nl/reviews.php?reviewid=1084

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JaapM
    Ik weet niet of je hem al hebt maar ik zou The Travelling Birds aanschaffen als ik jou was, weet bijna zeker dat je er geen spijt van zult krijgen.

    http://dvd.nl/reviews.php?reviewid=1084
    Thanx voor de tip.
    Die komt zeker in mijn collectie.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Dit is zeker ook mijn pakkie an, maar lang niet alle natuur documentaires zijn van hetzelfde hoge niveau als 'The Blue Planet'.
    Dat komt denk ik door de combinatie van de mooie muziek, het prachtige Engels van sir David en natuurlijk de unieke beelden.
    Neemt natuurlijk niet weg dat andere documentaires niet de moeite waard zijn. The life of birds komt zeker ook in mijn collectie .

  14. #14

    Standaard

    Een aardige documentaire is ook Microcosmos, waar de camera bovenop een stel oorlogvoerende insecten zit. Voor 10 Euro bij Play te krijgen http://www.play.com/play247.asp?sear...os&page=search

  15. #15

    Standaard

    The live of birds is momenteel in het nederlands te verkrijgen in België Fnac ongeveer 40 euro en in Media Markt ongeveer 35 euro. Ik ben aan het wachte tot de volledige reeks verkrijgbaar is met nederlandse ondertitelingen. De andere green label dvd's zijn echt de moeite waard.

  16. #16
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  17. #17

    Standaard

    Kijk eens op play.com voor Atlantis.

  18. #18

    Standaard Re: Gezocht: vergelijkbare titels met The Blue Planet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    The Blue Planet gaat over de zee en alles wat daarin leeft.
    Prachtige serie en ik vroeg mij af of er meer van zulke titels te krijgen zijn. Natuur is zowiezo een favo genre dus als iemand nog tips heeft.
    Martin als je interesse hebt ik heb Life Of Bird's van David Attenborough te koop,bij interesse geef me maar een pm.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •