Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 95 worden weergegeven.

Discussie: Man on Fire

  1. #1

    Standaard Man on Fire

    Kijk naar trailer. Benieuwd of ie staaltje acteren kan herhalen uit Training Day. Vond em daar zeer overtuigend.Wel andere film, maar kan hier weer een sterk karakter mee wegzetten aan de trailer te zien.Tony Scott geeft ook altijd spectakel natuurlijk ...

    http://www.apple.com/trailers/fox/ma...ire/large.html
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  2. #2

    Standaard

    Net de trailer gezien van Talking lives en nu deze... 2004 belooft
    een goed jaar te worden :wink:

    Leuke cast....
    Denzel Washington en Chistopher Walken

    HC

  3. #3

    Standaard

    Ziet er goed uit......ben heel erg benieuwd!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Denzel Washington speelt over het algemeen toch wel goed in films en de films zelf zijn meestal ook wel goed. Ik heb ook vertrouwen in deze. De trailer belooft in ieder geval veel goeds.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Op zich ziet het er wel aardig uit.

    Er staat op de site: Only in Theaters, bedoelen ze daarmee dat hij niet op DVD komt?

  7. #7

    Standaard

    Na de teaser is er sinds vandaag een trailer uit:

    Trailer:
    QuickTime, Super Hi-Res
    QuickTime, Hi-Res
    QuickTime, Med-Res
    QuickTime, Lo-Res

    Windows Media en RealOne formaat

  8. #8
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    De eerste recensies zien er goed uit, ik ben benieuwd. Verder nog in deze film Christopher Walken , Marc Anthony en Mickey Rourke .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Op zich ziet het er wel aardig uit.

    Er staat op de site: Only in Theaters, bedoelen ze daarmee dat hij niet op DVD komt?
    dat zeggen ze bij (bijna) elke film...


  10. #10

    Standaard

    zojuist gezien, wat een geweldige film!
    Echt keihard en met een zeer goede vertolking van Denzel Washington! vergeet zijn Training day en laat je omver blazen door deze geweldadige thriller met een emotionele ontknoping!


  11. #11

    Standaard

    hier sluit ik me bij aan

    geniale film, hoewel iets te veel gebruik gemaakt van snel opeenvolgende camera angles

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    zojuist gezien, wat een geweldige film!
    Echt keihard en met een zeer goede vertolking van Denzel Washington! vergeet zijn Training day en laat je omver blazen door deze geweldadige thriller met een emotionele ontknoping!
    Nu raak ik zachtjesaan wel heeel nieuwsgierig :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    zojuist gezien, wat een geweldige film!
    Echt keihard en met een zeer goede vertolking van Denzel Washington! vergeet zijn Training day en laat je omver blazen door deze geweldadige thriller met een emotionele ontknoping!
    Ik sluit me hier ook volledig bij aan. En inderdaad zijn de camera soms iets te snel... maar de film is boeiend tot het einde.
    Mijn DVD's
    Co-StarTrader

  14. #14

    Standaard

    In het vliegtuig op weg naar Canada gezien, en hij was zeker de moeite waard! Best spannend en behoorlijke actie. Als ie op dvd uitkomt kan ik hem denk ik niet laten liggen.

  15. #15

    Standaard

    Ga ik ook zeker kopen als hij op dvd uitkomt. Het sterke acteren van Washington en de visuele flair van Scott maken van deze film een topper.

  16. #16

    Standaard

    heb hem al besteld maar nog niks van gezien dus ben benieuwd.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #17

    Standaard

    Soundtrack is trouwens van Harry Gregson-Williams, erg degelijke componist.

  18. #18

    Standaard

    gisteren gezien, topper, een van de beste films van dit jaar, en de beste rol van denzel tot nu toe.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #19

    Standaard

    boek heb ik gelezen en was zeer goed en denzel ziet er in de trailer alleen al zeer goed uit qua acteerprestatie
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  20. #20

    Standaard

    ik denk dat dit de beste film is met denzel, die man straalt zoveel uit dat ik soms het gevoel heb dat hij niet eens acteerd, echt een aanrader!!

  21. #21

    Standaard

    Inderdaad een erg sterke film. De film heeft wat moeite met de opbouw, maar de tweede helft maakt dat meer dan goed!

  22. #22

    Standaard

    ik vind de opbouw in deze film juist perfect, aangezien je zo de relatie tussen Denzel & Dakota ziet groeien die leiden tot de uitermate geweldadige 2e helft


  23. #23

    Standaard

    ben ik het helemaal mee eens, dat samen spel tussen denzel en dakota is fantastisch!!
    dit is een film voor in de collectie, helemaal omdat het een waargebeurd verhaal is vind ik het een heftige film[/quote]
    I'm going home, I'm going to Blue Bayou.

  24. #24

    Standaard

    Een van mn favoriete films dit jaar. Visueel top, Denzel speelt de sterren van de hemel en is een echte bad-ass. Je kunt duidelijk zien dat Tony Scott en Ridley Scott broers zijn, ze delen hetzelfde visuele talent. Ook de andere rollen van Dakota Fanning (een keer geen irritant kind-acteur), Christopher Walken, Radha Mitchell en Mickey Rourke is ook top. Raar dat deze film nog steeds niet in de bios draait in Nederland.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard ..

    Wat een topfilm!!!!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •