De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Creative pc-speakers

    Ik wil de volgende speakers-systeem gaan kopen:

    Creative fps 1600
    Actief pc-speakersysteem
    4 kanaals waarheidsgetrouwe 3d-sound, subwoofer (houten behuising), satelliet-speakers (4x) met per kanaal 6 Watt efectief continu-vermogen (4 kanalen), ruissstand 80 db

    Mijn geluidskaart (ook van creative) ondersteund ook 5.1 zou ik dan ook 5.1 geluid (ivm dvd's die ik kijk op m'n pc) krijgen met deze set. En is ze 59 euro waard?

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Met deze set zal je geen DD5.1 krijgen, aangezien dit setje maar 4 speakers heeft (de center mist). Je kan wel DD5.1 krijgen op je pc door een bijna zelfde setje van creative te kopen waarwel 5 speakers + subwoofer + evt. decoder kastje te kopen.

    Deze zijn wel wat prijziger dan 59 euro.
    Peter

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    ik denk dat het setje waar jij op doelt behoorlijk nutteloos is. Als je nu 5.1 dvd gaat kijken dan zal je gewoon weg 80% van al het stemgeluid missen omdat je een centerspeakers mist.

    Ik denk dat je dvd beter met 2 dan met 4 speakers kan kijken. 5 speakers is natuurlijk weer mooier.
    Peter

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Zie deze link voor veel testen!
    http://www.tweakers.net/nieuws/21111

    Hopelijk heb je er wat aan?

  7. #7

    Standaard

    ik denk dat niet gaat lukken en je moet het ook niet willen denk ik.
    Peter

  8. #8

    Standaard ik ga hem toch kopen

    ik ga hem toch kopen, ik gebruik mijn pc namelijk ook (nog meer) voor muziek. In de test zegt dat voor het geld wat het kost best wel ok is. En aangezien ik maar 70 euro heb wordt het hem ~! Bedantk voor jullie hulp1

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door refused
    ik denk dat het setje waar jij op doelt behoorlijk nutteloos is. Als je nu 5.1 dvd gaat kijken dan zal je gewoon weg 80% van al het stemgeluid missen omdat je een centerspeakers mist.
    Dat is dus niet waar...
    Aan mijn PC hangt ook een 4-kanaals setje van Cambridge Soundworks. Voor het afspelen gebruik ik Power-DVD 4.0
    Met deze combinatie kan ik prima naar 5.1 audio luisteren zonder daarbij iets van het Center-kanaal te moeten missen... Dit wordt namelijk naar het centrum van de frontspeakers gemixt.

  10. #10

    Standaard OK!

    Dat is dus niet waar...
    Alex ik ga ze zoieso kopen, als het me niet lukt. Zou je me dan misschien kunnen uitleggen hoe het moet?

    MVG Kasper

  11. #11

    Standaard Re: OK!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Alex ik ga ze zoieso kopen, als het me niet lukt. Zou je me dan misschien kunnen uitleggen hoe het moet?
    Hoi Kasper,

    Het zal je vast wel lukken... en zo niet, dan geef maar een gil.
    Ik moet er voor de duidelijkheid wel bijzeggen dat niet iedere softwarespeler ook werkelijk meerkanaals geluid geeft.

    In mijn geval had ik het dus over Power-DVD 4.0

  12. #12

    Standaard YES GEWELDIG!

    Ik heb net alles aangesloten en alles doet het (). En voor het geld: ik vind het geluid verbluffend! Goede verdeling van het geluid met bijna aan 5.1 gelijke kwaliteit! En zeker veel beter dan twee speakers!

  13. #13

    Standaard Re: YES GEWELDIG!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Ik heb net alles aangesloten en alles doet het
    Gefeliciteerd!!
    En nu maar sparen voor het "grote" spul...

  14. #14

    Standaard Dat gaat nog even duren!

    Dat sparen zal nog lang gaan duren aangezien dat ik niet veel geld heb. En als ik dit heb koop ik er dvd's van!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •