Pagina 47 van 283 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 7067 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Gisteravond the pilot episode van The Sopranos. Lachen man, met die eenden. Ben op zich wel benieuwd naar de serie nu.
    die eenden zijn niet om te lachen, die eenden vertegenwoordigen een bepaalde symboliek. kom je nog wel achter!

    gister 1 aflevering van seizoen 3 gezien. nog een paar en dan is ook s 3 bekeken...
    Precies :wink: !!!! Ik ben nu bij de tweede aflevering van het 2e seizoen de serie is weer goed en verslafend .

  2. #1152

    Standaard

    Fear and loathing in Las Vegas


    Een wel heel erg 'vage' film, maar wel leuk

  3. #1153

    Standaard

    The Birdbot of Ice-catraz (Futurama - Volume Three, Disc One, Ep. 5)
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  4. #1154
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Batman: The Animated Series - Volume 1

    Naast alle Disney, Looney Tunes en MGM filmpjes is dit zowat dé serie die ik het meest anticipeerde op DVD ... en het moet gezegd worden: na al die jaren is het nog steeds een even sterke serie !

  5. #1155

    Standaard

    En weer een aflevering van The A-team gekeken, nummertje 9....

  6. #1156

    Standaard

    Nog altijd bezig met The Sopranos. Zo elke avond een paar afleveringen. Toppertje! 8)
    Four-Star Trader (236)

  7. #1157

    Standaard

    Lost in Translation- Prachtige stijlvolle film, heb er van genoten...alleen zou ik hem zelf niet snel weer nog eens kijken ondanks dat een verdiende 8
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #1158

    Standaard

    Vanochtend:

    Final Destination

    Goede thriller. Het is nu de derde keer dat ik deze film heb gezien en hij blijft goed. Had wel iets bloederiger mogen zijn 7/10

  9. #1159

    Standaard

    3 afleveringen van the sopranos. seizoen 3 is nu afgelopen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1160

    Standaard

    Being John Malkovich
    Een erg aparte film van Spike Jonze. Laatst zag ik ook Adaptation, die ik denk ik wel iets beter vind, maar deze film is ook absoluut een must-see. [spoiler:5988c824be]Die scene dat John Malkovich in zijn eigen hoofd kruipt, schitterend. [/spoiler:5988c824be]
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  11. #1161

    Standaard

    The Shining.. het blijft gewoon een enge, sfeerhoudende film.
    Een film waarvan je moet houden en ik vind hem uitstekend.
    Geweldige rol van Jack Nicholson en Heeeere's Johnny !! krijgt van mij ook een verdiende 9

  12. #1162

    Standaard

    Hidalgo- Deze avontuur film kon me maar matig boeien en viel me gewoon tegen, langdradig 5.5

    Big Fish- Na alle goede recensies/meningen had ik hoge verwachtingen maar dat ie zo goed zou zijn had ik niet kunnen vermoeden...visueel schitterend en qua verhaal een droom, voor mij persoonlijk de beste film van Burton 8.7

    Out of Time- Spannende en vooral boeiende thriller met Denzel Washington...Denzel doet gewoon waar die goed in is, hij zet een personage neer waar je sympathie voor krijgt..voordurend hou je het idee van hoe gaat hij dit oplossen als het net om hem heen steeds sneller sluit...goede huurtip 7.2
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #1163
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Begin van de avond zat Marillion - Live From Loreley in de speler. Beeld valt eigenlijk best wel tegen, dat komt in de buurt van VHS kwaliteit, maar het geluid is erg lekker (zowel pcm als dd 5.1). Belangrijkste is echter dat dit concert van Marillion uit 1987 gewoon een heel fijn concert is en mijns inziens uit de beste periode van de band is.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #1164

    Standaard

    The tunnel(Der tunnel)-Geweldige film op ware feiten gebaseerd over de ontsnapping van oost naar west duitsland via de titel zegt het al een tunnel,De film komt misschien wat traag op gang,maar daarna kom je steeds meer in het verhaal tot een razend spannend einde.Er word erg goed geacteerd door de hele cast,goed verhaal en spanning opbouw en realistiche weergave.
    Beeld(16:9) en geluid(5.1/DTS) zijn dik in orde,de film is over 2 dvds verdeeld en mocht je hem niet in een keer kijken op disc 2 krijg je een kleine inleiding als geheugen steuntje wat er op disc 1 gebeurde.Jammer genoeg geen extra,s maar dat is dan het enige minpuntje.Toppertje die je gezien moet hebben en voor de prijs van 7,99 hoef je het niet te laten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #1165

    Standaard

    My Sassy Girl

    Geen woorden voor...


  16. #1166

    Standaard

    Pulp Fiction- Redelijk vermaak :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #1167

    Standaard

    Gisteren Beverly Hills Cop 2 gekeken en vandaag de trilogy afgemaakt met deel 3. Deel 3 is duidelijk minder als 1 & 2 die toch van vergelijkbaar niveau zijn.

  18. #1168

    Standaard

    Vandaag:

    The Nutty Professor

    Leuke komedie met Eddie Murphy hoewel hij lang niet zo grappig is als in zijn vorige films. Niveau daalt een beetje moet ik eerlijk zeggen. 7/10

    Groundhog Day

    Dat was alweer een tijd geleden dat ik deze komedie zag. Goed gespeeld door Bill Murray en Andie McDowell. [spoiler:6947428812]Vooral het gedeelte waarbij Phil meerdere malen probeert zichzelf om zeep te helpen is hilarisch[/spoiler:6947428812]. 8/10

    The Mummy

    Het was weer even tijd om de buren gek te maken. Versterker aan en DTS 5.1 selecteren. Ik vond de track eerlijk gezegd nogal tegenvallen. De film die ik al meerdere malen heb gezien blijft geweldig. Lekker veel actie en veel hilarische momenten. 8/10

  19. #1169

    Standaard

    Nogmaals de Usual Suspect!.. kan het nog steeds niet geloven. :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  20. #1170
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    the simpsons s3
    Bart the murderer
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  21. #1171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LockStock
    My Sassy Girl

    Geen woorden voor...
    Bedoel je nu goed of slecht :wink:

  22. #1172

    Standaard

    Star Trek Voyager: Seizoen 3. En dan gelijk maar de laatste aflevering op dvd7: The Scorpion Part 1. Dit is de aflevering waarin Janeway en haar bemanning worden geconfronteerd met een vijand die nog sterker en gevaarlijker is dan de Borg: Species 8472.
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  23. #1173

    Standaard

    Episode 8, 9 & 10 van seizoen 3 van The X-Files
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  24. #1174

    Standaard

    Lost in Translation: Prachtige film, zeer goed in gespeeld. Gewoon een mooi verhaaltje.

    Big Fish: Een beetje raar, maar heel lekker. Burton op z`n best. Heel mooi vorm gegeven.

    MIB 2: Had ik even zin in, blijft leuk.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  25. #1175

    Standaard

    de nare smaak van èen zeer lange cursusdag lekker weggespoeld door 2 sopranos afleveringen.

    wat een serie...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 47 van 283 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •