Pagina 22 van 36 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 895 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike...
    Vaag iets over gehoord...

    Ik heb trouwens ook gelezen dat iemand problemen had met de EX flag. Deze zou namelijk niet aanwezig zijn op de ANH disc. Wel op de andere twee. Nou heb ik geen EX receiver, maar misschien kan iemand hier dit eens uitzoeken.
    Dat klopt. Ik heb het lampje voor surround-back ook niet zien branden bij ANH, wel bij RotJ. Maar er zijn zoveel discs die wel DD-EX hebben en niet het vlaggetje (Harry Potter!)... gewoon je versterker handmatig op EX zetten. Is wel een foutje, maar niet storend.

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan smets
    Morgen na school (12 uur) ga ik de Star Wars box dus halen in de FRS. Ik hoop dat er dan nog zijn !
    Tuurlijk zijn ze er dan nog! Ben ik blij dat ik het eerste 2 uur vrij bent, k hoef pas om 10.25 te beginnen. Dus dat wordt morgenochtend lekker shoppen
    idd...t lijkt me sterk dat half NL morgen in de rij staat....
    Voor de zekerheid toch maar spijbelen morgen :wink: .

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan smets
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan smets
    Morgen na school (12 uur) ga ik de Star Wars box dus halen in de FRS. Ik hoop dat er dan nog zijn !
    Tuurlijk zijn ze er dan nog! Ben ik blij dat ik het eerste 2 uur vrij bent, k hoef pas om 10.25 te beginnen. Dus dat wordt morgenochtend lekker shoppen
    idd...t lijkt me sterk dat half NL morgen in de rij staat....
    Voor de zekerheid toch maar spijbelen morgen :wink: .
    Smoesjes... dat is gewoon zodat je meer tijd hebt om de films te zien :P
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  4. #529

    Standaard

    Vandaag gereld bij de MusicStore.

    Ze hadden me zoals ik al zei een mail gestuurd gisteren waarin stond dat ik de box kon komen ophalen!

    Dus ik daar heen....

    kom ik aan, mik ik de geprinte mail daar neer. Die gast kijkt, loopt naar de boxen.....en draait om!

    "Nee meneer, morgen pas"

    Dus ik [Al Pacino Modus=ON] "wat is dat nou, hiervoor kom ik speciaal hierheen etc etc, waarom mailen jullie dan etc etc.

    Die gast belt zn baazzz op: mooi niet dat ik em meekreeg.

    Kon zelfs geen excuus vanaf.....bij t weglopen zei ik nog snel: "dan haal ik em morgen wel bij de FRS"

    Ik hield me natuurlijk van de domme, natuurlijk wist ik van de datum af, en uiteraard wist ik dat ik weinig kans had, maar toch....op zich is t een slechte zaak:
    -Misleidende mails
    -slechte, zeeeeer slechte service (ze wilden geen excuus maken, want het was een fout van t hoofdkantoor.....) Yeah right!!!!

    Ik geef de MusicStore even een extra service nu: slechte reclame op DVD.nl


  5. #530

    Standaard

    weet iemand hier wat de mm zwolle met de prijs gaat doen??

    alvast bedankt
    gr bas

  6. #531

    Standaard Starwars

    Ik heb hem eindelijk.!!!!!! 8)
    Rodisc verkopen ze hem voor 39.99 maar alleen voor de mensen die hem tijdje geleden had besteld voor die prijs..Ik ben blij met me box!!!!!!!

  7. #532

    Standaard Re: Starwars

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    Ik heb hem eindelijk.!!!!!! 8)
    Rodisc verkopen ze hem voor 39.99 maar alleen voor de mensen die hem tijdje geleden had besteld voor die prijs..Ik ben blij met me box!!!!!!!
    Hoi DvdFre@k !!

    even een vraagje: is het zwart op de box nu ook echt (donker) zwart ???
    Want ik heb zo'n 'demo' exemplaar in m'n handen gehad, en dat ding zag er gewoon niet uit. het zwarte gedeelte was bijna lichtgrijs te noemen.

    (om nog maar over de kop van luke te zwijgen :P )

  8. #533

    Standaard

    Jullie kunnen morgen om Star Wars gaan, ik zal mogen wachten tot donderdag - vrijdag want www.dvdzone2.be heeft hem pas vandaag verzonden dus kan ik hem onmogelijk morgen al hebben
    BD (1243) What i Watch

  9. #534

    Standaard

    Ik heb hem gisteravond ook pas besteld bij FRS online, dus waarschijnlijk wordt dat ook pas einde van de week. Erg vind ik dat niet, het gaat mij er om dat ik die box voor een aardige prijs (39.99) heb..Ik weet toch van mezelf dat als ik hem eenmaal binnen heb, dat ie dan toch een week of 2, 3 op de plank staat voordat ik ook maar enigzins tijd heb om er lekker voor te gaan zitten.

  10. #535
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Jullie kunnen morgen om Star Wars gaan, ik zal mogen wachten tot donderdag - vrijdag want www.dvdzone2.be heeft hem pas vandaag verzonden dus kan ik hem onmogelijk morgen al hebben
    Interessant ... de mijne is nog steeds niet verzonden bij DVDZone2, moesten ze dat vandaag toch nog doen dan heb ik hem naar alle waarschijnlijkheid morgen nog

  11. #536

    Standaard Re: Starwars

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    Ik heb hem eindelijk.!!!!!! 8)
    Rodisc verkopen ze hem voor 39.99 maar alleen voor de mensen die hem tijdje geleden had besteld voor die prijs..Ik ben blij met me box!!!!!!!
    Hoi DvdFre@k !!

    even een vraagje: is het zwart op de box nu ook echt (donker) zwart ???
    Want ik heb zo'n 'demo' exemplaar in m'n handen gehad, en dat ding zag er gewoon niet uit. het zwarte gedeelte was bijna lichtgrijs te noemen.

    (om nog maar over de kop van luke te zwijgen :P )
    Hij is gewoon donker zwart

    Maar nu zie dat de menu FRANS is!!!

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Vandaag gereld bij de MusicStore.

    Ze hadden me zoals ik al zei een mail gestuurd gisteren waarin stond dat ik de box kon komen ophalen!

    Dus ik daar heen....

    kom ik aan, mik ik de geprinte mail daar neer. Die gast kijkt, loopt naar de boxen.....en draait om!

    "Nee meneer, morgen pas"

    Dus ik [Al Pacino Modus=ON] "wat is dat nou, hiervoor kom ik speciaal hierheen etc etc, waarom mailen jullie dan etc etc.

    Die gast belt zn baazzz op: mooi niet dat ik em meekreeg.

    Kon zelfs geen excuus vanaf.....bij t weglopen zei ik nog snel: "dan haal ik em morgen wel bij de FRS"

    Ik hield me natuurlijk van de domme, natuurlijk wist ik van de datum af, en uiteraard wist ik dat ik weinig kans had, maar toch....op zich is t een slechte zaak:
    -Misleidende mails
    -slechte, zeeeeer slechte service (ze wilden geen excuus maken, want het was een fout van t hoofdkantoor.....) Yeah right!!!!

    Ik geef de MusicStore even een extra service nu: slechte reclame op DVD.nl

    Maar toch vind ik dat jij gelijk heb, hadden ze die brief maar niet zo vroeg moeten versturen, dan konden ze er op wachten natuurlijk.

  13. #538

    Standaard Re: Starwars

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    Maar nu zie dat de menu FRANS is!!!
    Klik op onderstaande link en lees de tips.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=27437

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Jullie kunnen morgen om Star Wars gaan, ik zal mogen wachten tot donderdag - vrijdag want www.dvdzone2.be heeft hem pas vandaag verzonden dus kan ik hem onmogelijk morgen al hebben
    Interessant ... de mijne is nog steeds niet verzonden bij DVDZone2, moesten ze dat vandaag toch nog doen dan heb ik hem naar alle waarschijnlijkheid morgen nog
    Bij een vriend van ik is zijn star wars box van dvdzone2 gisteren al verzonden, heb e-mail naar hen gezonden en daardoor mijn box vandaag verzonden

    Ze verzenden ze volgens de bestellingen dat ze gekregen hebben
    BD (1243) What i Watch

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Maar toch vind ik dat jij gelijk heb, hadden ze die brief maar niet zo vroeg moeten versturen, dan konden ze er op wachten natuurlijk.
    Of op z'n minst vermelden dat de box pas op woensdag afgehaald kon worden.

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Maar toch vind ik dat jij gelijk heb, hadden ze die brief maar niet zo vroeg moeten versturen, dan konden ze er op wachten natuurlijk.
    Of op z'n minst vermelden dat de box pas op woensdag afgehaald kon worden.
    idd....iig lopen ze nu € 50 mis

    en ome Hans B. lacht in zn vuistje

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Maar toch vind ik dat jij gelijk heb, hadden ze die brief maar niet zo vroeg moeten versturen, dan konden ze er op wachten natuurlijk.
    Of op z'n minst vermelden dat de box pas op woensdag afgehaald kon worden.
    zo stond t er trouwens:

    Geachte heer X,

    U kunt uw bestelling vanaf de eerst volgende afleverdag (di t/m za)
    ophalen bij onderstaande Music Store vestiging:

    Klantnummer: X
    Ordernummer: X
    Artikelnummer: 842449
    Product: DVD SPEELFILM - STAR WARS TRILOGY BOX
    Prijs: 49.99
    Bestel datum: 2004-09-08 17:13:59

    Aflever adres:
    Bladiebla

    Bedankt voor uw bestelling en graag tot een volgende keer.

    Music Store

  18. #543

    Standaard

    Die ene dag maakt me geen f*k uit, maar t wordt dan een principekwestie

  19. #544

    Standaard

    Ik denk persoonlijk dat je beter van muziek de achter kanalen verkeerd om kunt hebben dan geluidseffecten want dat is pas echt irritant. Wel een enorme blunder als het echt zo is. Hebben ze jaren de tijd gehad om het goed te doen, is er een of andere hansworst met stront in zijn oren die DE dvd release tot dusver verpest!!!. Gelukkig is The Empire Strikes Back mijn favoriete film.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Die ene dag maakt me geen f*k uit, maar t wordt dan een principekwestie
    Precies!! DIE, DIE, DIE!!! may the force be strong!!!! haha! :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kever53/bas
    weet iemand hier wat de mm zwolle met de prijs gaat doen??
    Ik heb de box daar net gekocht voor 45 euro.

  22. #547
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Bij een vriend van ik is zijn star wars box van dvdzone2 gisteren al verzonden, heb e-mail naar hen gezonden en daardoor mijn box vandaag verzonden

    Ze verzenden ze volgens de bestellingen dat ze gekregen hebben
    De mijne is besteld de dag dat ie beschikbaar werd voor pre-order :-S

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Bij een vriend van ik is zijn star wars box van dvdzone2 gisteren al verzonden, heb e-mail naar hen gezonden en daardoor mijn box vandaag verzonden

    Ze verzenden ze volgens de bestellingen dat ze gekregen hebben
    De mijne is besteld de dag dat ie beschikbaar werd voor pre-order :-S
    Tjah, rare boel... ik heb ook de dag dat hij bestelbaar was besteld maar heb wel maar 2 weken voor release betaald.

    Dit was de mail :

    Hallo,

    De leveringen vertrekken volgens binnenkomst van bestellingen.

    U zending staat klaar om te vertrekken vandaag. Gezien de grote hoeveelheid klaar te maken bestellingen voor deze titel kan alles helaas niet op één dag klaargemaakt worden.

    Bedankt
    BD (1243) What i Watch

  24. #549

    Standaard

    Ik denk ik fiets nog ff langs de MM in Groningen, toch laat open, nog niets, dan de VenD, ook tot 8-en open. En ja hoor voor 49 euro en netjes in de seal. Groeten Martin

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X-MenFan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike...
    Vaag iets over gehoord...

    Ik heb trouwens ook gelezen dat iemand problemen had met de EX flag. Deze zou namelijk niet aanwezig zijn op de ANH disc. Wel op de andere twee. Nou heb ik geen EX receiver, maar misschien kan iemand hier dit eens uitzoeken.
    Dat klopt. Ik heb het lampje voor surround-back ook niet zien branden bij ANH, wel bij RotJ. Maar er zijn zoveel discs die wel DD-EX hebben en niet het vlaggetje (Harry Potter!)... gewoon je versterker handmatig op EX zetten. Is wel een foutje, maar niet storend.
    Totaal geen ervaring met EX, maar als het meer voorkomt is het inderdaad niet zo'n probleem. Wel knullig van die mensen, maar niet zo'n probleem.

    Bedankt voor de reactie overigens.

Pagina 22 van 36 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •