Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees

    Wat raden jullie dan aan? er is zo verdomd veel van HCS te koop,wat zijn nou de echte goeie,hoeveel ben je er aan kwijt?
    Lees eens wat rond op het forum dan weet je genoeg.
    Feit blijft dat dit echt niets is.
    moet je het eerst eens horen. :wink:
    Nee. Echt niet. Bij dit soort setjes durf ik er op te zweren dat die spotgoedkope dingen van 50 euro bij de blokker gewoon pure crap zijn. Echt waar. Het is onmogelijk om voor dat geld wat schokkends neer te zetten (of je moet het over stroomschokken hebben )
    Niet mee eens! Juist bij dit soort setjes kan je iets zeer schokkends neerzetten, alleen dan wel in de negatieve zin van het woord :wink:

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar
    (KNIP)
    Ten tweede denk ik dat als je gewoon een simpele eenvoudige stereo radio/versterker combinatie of TV gewend bent en ineens overstapt naar 5.1, ongeacht even de kwaliteit, dat dat ten alle tijde een vebetering zal zijn. Vergelijk het met je eerste auto, wie was daar niet blij mee, terwijl het achteraf meestal een oud ding was, maar altijd beter dan geen auto?
    (KNIP)
    Met die 'ten tweede' ben ik het niet geheel eens. Wat veel mensen over het hoofd zien is dat ze vaak thuis al een redelijk tot goede stereo-installatie hebben staan. Als je je TV-geluid over die installatie laat spelen heb je voor weinig geld (alleen wat tulp-kabeltjes, die niet eens superkwaliteit hoeven te zijn) een enorme (!) verbetering van het geluid en het geluidsbeeld (in de zin van 'waar komt het geluid vandaan') vergeleken met de meeste tv's.

    De stap van TV+stereo naar een HT-systeem ... ik heb geen HT-systeem (z.g. alles-in-één) kunnen vinden waar een redelijk aanvaardbaar geluid uit kwam (in mijn oren), ook niet de systemen van boven de duizend euroën. Mijn 20 jaar oude stereo kwam met veel prettiger geluid (o.a. qua verstaanbaar, qua verschillende geluiden door elkaar toch allemaal horen en qua 'indrukwekkend' (o.a. vliegtuid, bom)). Dat ik geen geluid achter me hoorde vond ik een prijs die ik voor dat kwaliteitsverschil graag betaalde.
    Ik heb die situatie (TV+stereo) ook een aantal keren aan vrienden laten horen die van plan waren een HT-systeem te kopen. Elk van hen was het met mij eens dat dit stukken beter klonk dan een HT Alles-in-één.

    Wat ik vervolgens heb gedaan (maar nu begin ik off-topic te raken) is een losse DSP-versterker kopen en die aansluiten op mijn 4 bestaande stereoboxen. Dat bleek wel bevredigend.

    Maar terug naar de topic:
    Ik verwacht dat zo'n kruitvat-setje een grote verbetering is ten opzichte van geluid uit de TV zowel qua sound als qua ruimtelijkheid. Een groot verschil voor een kleine prijs.
    Maar verwacht niet dat je ook maar in de buurt komt van 'echte' HT.

    Als je een bovengemiddelde stereo hebt (en kennelijk geluidskwaliteit kunt horen en waaarderen) raad ik een dergelijk HT-produktje nadrukkelijk af, sluit dan liever je TV of DVD aan op je bestaande stereo voor meer tevredenheid.

    om mezelf even de poten onder mijn stoel vandaan te zagen:
    Over smaak valt niet te twisten

  3. #28

    Standaard

    k verwacht dat zo'n kruitvat-setje een grote verbetering is ten opzichte van geluid uit de TV zowel qua sound als qua ruimtelijkheid.
    Zelfs daar denk ik dat dit setje niet toe in staat is....
    Het lijkt me opzich nog wel een erg leuke om dit setje even bij de Marskramer te kopen en zelf een te luisteren wat het nu precies voor geluid geeft. Maar ik durf er bijna wat onder te verwedden dat de gemiddelde tv beter geluid geeft dat dit setje.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Zelfs daar denk ik dat dit setje niet toe in staat is....
    Het lijkt me opzich nog wel een erg leuke om dit setje even bij de Marskramer te kopen en zelf een te luisteren wat het nu precies voor geluid geeft. Maar ik durf er bijna wat onder te verwedden dat de gemiddelde tv beter geluid geeft dat dit setje.
    Hmm... enige oplossing: kopen onder garantie: "niet tevreden geld terug" en dan maar proberen.
    We kunnen lullen (excusé le mot) tot we een ons wegen, maar elk mag voor zichzelf bepalen wat hij/zij prettig vindt klinken.

    IMHO

    Adriaan

  5. #30

    Standaard

    Zelf denk ik dat je beter stereo kunt gaan kijken dan op zo'n 5.1 set. Het geluid komt nu wel van alle kanten, maar dat is ook daadwerkelijk het enige.

  6. #31
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar
    dus in principe als we spreken over prijs-kwaliteit verhouding zou dit nog best goed uit de bus kunnen komen, je betaald er immers bijna niets voor. Maarja, dan hebben we het wel over prijs-kwaliteitverhoudingen, niet over kwaliteit in het algemeen....
    Hier moeten we wel reeel in blijven.
    Dit kan en zal nooit enige vorm van kwaliteit zijn.
    Er komt geluid uit en daar heb je het mee gehad.
    Je betaald bijna niets en je krijg er ook bijna niets voor, €25,- weg gegooid geld dus in mijn ogen, ook als je het puur op prijs/kwaliteit bekijkt.

    Ten tweede denk ik dat als je gewoon een simpele eenvoudige stereo radio/versterker combinatie of TV gewend bent en ineens overstapt naar 5.1, ongeacht even de kwaliteit, dat dat ten alle tijde een vebetering zal zijn.
    Hier ben ik het zeker niet mee eens maargoed, dat is mijn mening.
    Vergelijk het met je eerste, wie was daar niet blij mee, terwijl het achteraf meestal een oud ding was, maar altijd beter dan geen auto?
    Geluid is geen auto en heeft ook een ander doel.
    Een auto is vaak noodzaak om van A naar B te komen.
    Geluid waar wij het hier over hebben is om jouw te vermaken en zal nooit als noodzaak gezien kunne worden.

    Maar uiteindelijk is Kees er happy mee en daar gaat het om, alleen moet men niet serieus gaan beweren dat we het hier over kwaliteit hebben.

  7. #32
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Hmm... enige oplossing: kopen onder garantie: "niet tevreden geld terug" en dan maar proberen.
    Ik vrees dat je niet eens normale garantie heb op zoiets laat staan een geld terug garantie.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    k verwacht dat zo'n kruitvat-setje een grote verbetering is ten opzichte van geluid uit de TV zowel qua sound als qua ruimtelijkheid.
    Zelfs daar denk ik dat dit setje niet toe in staat is....
    Het lijkt me opzich nog wel een erg leuke om dit setje even bij de Marskramer te kopen en zelf een te luisteren wat het nu precies voor geluid geeft. Maar ik durf er bijna wat onder te verwedden dat de gemiddelde tv beter geluid geeft dat dit setje.
    Hoe kom je daar in Godsnaam bij?Tuurlijk is dit wel beter dan een normale tv.Die is veel zachter,en je hoort er nouwelijks wat uit.(vooral bij dvd,maar dat lag denk ik aan de playstation 2)

    En inderdaad,zoals iemand zei.Het is maar net wat je gewend bent.Ik vind dit voor nu een hele verbetering (mijn ouders hebben veel last van het lawaai,maar goed :wink: ).

    je moet gewoon weten wat goed en slecht is,dus ik zal nog wel wat mensen vragen of dit echt goed is.(maar om gelijk te zeggen dat tv nog beter is dan een setje erbij,dat slaat helemaal nergens op.)

    maar goed,morgen zal ik het allemaal wat beter doorlezen,nu geen tijd meer. :wink:

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    je moet gewoon weten wat goed en slecht is,dus ik zal nog wel wat mensen vragen of dit echt goed is.(maar om gelijk te zeggen dat tv nog beter is dan een setje erbij,dat slaat helemaal nergens op.)
    Welke medicijnen slik jij ?? Dit kun je toch niet seriuus menen dat je met een setje van € 25 kwaliteit in huis heb gehaalt.

    Mijn wekker radio was nog duurder, kom zeg WAKE UP.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    En inderdaad,zoals iemand zei.Het is maar net wat je gewend bent.Ik vind dit voor nu een hele verbetering (mijn ouders hebben veel last van het lawaai,maar goed :wink: ).
    Dat je ouders last hebben van het lawaai kan ik me goed voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Tuurlijk is dit wel beter dan een normale tv.Die is veel zachter,en je hoort er nouwelijks wat uit.
    Dit is natuurlijk een interessante maatstaf van kwaliteit, hoe hard kan het. In dat opzicht zit de hele bus vol met kwaliteitspul want het is verbazend om te zien hoe goed(hard) geluid uit al de walkman's e.d. komt.
    Ik geloof direct dat er een enorme bas uitkomt. Of tenminste dreunend laag 'geluid', en inderdaad dat doet een tv niet.

    Oplossing:
    Koop voor 25 euro een koptelefoon. Die zal ook nog niet super van kwaliteit zijn maar het resultaat is dan in ieder geval dat je muziek hoort en niet alleen geluid.
    Je ouders zullen hier overigens ook erg blij mee zijn.

    ps. De gemiddelde tv kan dermate hard dat je buren ook alles kunnen verstaan. Het feit dat je je tv nauwelijks hoort, samen met het feit dat je overtuigd bent van de kwaliteit van de KV set doet me denken dat je serieus een hoortest moet laten uitvoeren. Niet lullig bedoeld ofzo. De andere optie is natuurlijk dat je tv bijna stuk is en dat je nog nooit iets van enige kwaliteit hebt gehoord.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  11. #36

    Standaard

    Kees maakt toch hopenlijk een grapje he? Please, zeg me dat dit niet waar! Ach ja, als Kees er maar gelukkig mee is he
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  12. #37

    Standaard

    Mijn tv is echt van goede kwaliteit.

    maar op de playstation 2 kan je het volume op 100 zetten,dan heb je nog geen topgeluid en niemand heeft daar echt last van.Als je hem dan op een gewone tv zender zet,weet je niet hoe snel je hem zachter moet zetten.

    Ik weet dat dit bij een gewone dvd speler wel anders is. 8)

    En ik ben echt niet doof,ook ik besef wel dat dit waarschijnlijk één van de minste HC's is,maar ik zie het dan ook meer als wat luidsprekers en ik ben blij dat ik nu vele malen beter geluid heb.

    maar hoe jullie hier reageren,vind ik wel weer wat overdreven.Werkelijk,zo slecht is het niet,en anders moet je maar eens langskomen. :wink:

  13. #38

    Standaard

    maar op de playstation 2 kan je het volume op 100 zetten,dan heb je nog geen topgeluid en niemand heeft daar echt last van.Als je hem dan op een gewone tv zender zet,weet je niet hoe snel je hem zachter moet zetten
    Hoe heb je dat aangesloten dan, want dat zou natuurlijk gewoon goed moeten werken. Ik neem aan dat je je ps2 nu op je hc hebt aangesloten, hoeft het volume dan niet achterlijk hoog?
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    maar op de playstation 2 kan je het volume op 100 zetten,dan heb je nog geen topgeluid en niemand heeft daar echt last van.Als je hem dan op een gewone tv zender zet,weet je niet hoe snel je hem zachter moet zetten
    Hoe heb je dat aangesloten dan, want dat zou natuurlijk gewoon goed moeten werken. Ik neem aan dat je je ps2 nu op je hc hebt aangesloten, hoeft het volume dan niet achterlijk hoog?
    Bij games is het volume gewoon goed,maar bij films kijken op ps 2 is het gewoon veel minder dan een normale tv zender.En ik heb alleen mijn dvd speler op de HC verbonden,daar kijk ik namelijk de films op.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    maar hoe jullie hier reageren,vind ik wel weer wat overdreven.Werkelijk,zo slecht is het niet,en anders moet je maar eens langskomen. :wink:
    Wij overdrijven niet ! Jij overdrijft met dat jou setje zo goed is.

    Bekijk het maar eens van die kant. En over langskomen kun je beter niet bij ons doen, kans is groot dat je dan thuis wat uit het raam gaat gooien

  16. #41
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door G. Zandman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    je moet gewoon weten wat goed en slecht is,dus ik zal nog wel wat mensen vragen of dit echt goed is.(maar om gelijk te zeggen dat tv nog beter is dan een setje erbij,dat slaat helemaal nergens op.)
    Welke medicijnen slik jij ?? Dit kun je toch niet seriuus menen dat je met een setje van € 25 kwaliteit in huis heb gehaalt.

    Mijn wekker radio was nog duurder, kom zeg WAKE UP.

  17. #42

    Standaard

    Kees jij maakt grappen, ik denk dat menig TV beter zal klinken dan deze 5.1 set.
    Iemand die zoveel geld besteed aan DVD's en dan serieus denkt er volledig van te kunnen genieten met deze set........
    Smaken verschillen.

    Menig TV zal beter klinken dan deze set, of via je stereo afspelen zal in veel gevallen beter zijn. Dan te bedenken dat menigeen op dit forum misschien wel 100 keer meer uitgegeven heeft aan zijn of haar set. Kees zijn die allemaal gek en/of dom?

    Als jij er kan van genieten, dat is wel het aller belangrijkste en ik hoop dat je dat ook echt kunt! Misschien wat DVD-tjes testen op die set?

  18. #43

    Standaard

    Wat ik nog wel even kwijt wil is dat ik een ieder hier respecteer met z'n ideeen en apparatuur die ze gebruiken !!

    Ik zal niet zeggen dat Kees niet kan genieten van zijn set, echter waar ik problemen mee heb is dat hij denkt voor € 25,00 iets fantastisch in huis te
    hebben gehaald.

    Een ieder weet dat dit gewoon niet mogelijk is.

    Gerrit

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    En ik ben echt niet doof,ook ik besef wel dat dit waarschijnlijk één van de minste HC's is,maar ik zie het dan ook meer als wat luidsprekers en ik ben blij dat ik nu vele malen beter geluid heb.

    maar hoe jullie hier reageren,vind ik wel weer wat overdreven.Werkelijk,zo slecht is het niet,en anders moet je maar eens langskomen. :wink:
    Ik ben het heftig met Kees eens: de reacties zijn zonder meer overdreven.

    In de eerste plaats: enige maatstaf voor geluidskwaliteit is wat je er zelf van vindt. Kees is tevreden dus is het goed genoeg.
    (wat niet wil zeggen dat het in de buurt komt van etc.)

    In de tweede plaats: je kunt het systeem pas beoordelen als je het gehoord hebt. Kees heeft het gehoord en weet dus waar hij over spreekt, de mensen die zeggen dat het niet goed KAN zijn hebben het apparaat niet gehoord en ... hoe zeg ik dit netjes ... kletsen wat in de ruimte? ... in ieder geval: hebben slechts een mening/verwachting

    In de derde plaats: de eerste stappen zijn het goedkoopst. De laatsten het duurst. Als je een radiootje wil met aardig geluid dan kun je voor 10 tot 25 Euro aan je wensen voldoen. Kwaliteits-/prijsverhouding: super. Je kunt ook een betere kopen voor zeg 100 - 200. Die klinkt echt beter, maar naar mijn idee niet 2x zo goed als de goedkope (radio praten we nog over). Voor een GOEDE radio betaal je wellicht meer dan 500-750 Euro. En als je iets wilt wat ongeveer perfect is ... meer dan 3000 Euro (incl. speakers en versterker).
    Waaruit blijkt dat de kwaliteit-prijscurve geen rechte is, maar een kromme.
    En ik geef toe dat het kwaliteitsverschil aanzienlijk is tussen die radio van 25 en die van >3000. Maar niet in verhouding tot de prijsverhouding.
    De consumentenbond heeft altijd wat de neiging om prijskwaliteitsverhouding zwaar te laten wegen, zodat super-installaties het in hun ogen niet goed doen. en toch: in hun ogen hebben ze gelijk ...
    [Ik heb een stel (twee) speakers die ik 2e hands kocht voor 1500 gulden en dat was een koopje]

    in de vierde plaats: onze verwachtingen kúnnen er ook naast zitten. Hoe verbaasd etc was iedereen met de Aldi-aanbiedingen van PC's enzo? Dat kon toch ook niet goed zijn?!?! Nou, mooi wel dus! Niet het-beste-van-het-beste, maar zeeer acceptabel en ontzettend scherp geprijsd. Het is MOGELIJK (ook al vind ik het niet zeer waarschijnlijk) dat iets dergelijks hier ook geldt.

    in de vijfde plaats: ik ken stereosetjes waar een simpel equalizertje zit ingebouwd die de zwakheden van de boxen wat compenseert. (ter vergelijking: in winkels staat 'loudness' vaak aan en staan hoge en lage tonen (als die apart te regelen zijn) lekker open gedraaid. Ik trap daar niet in, maar het KLINKT in eerste instantie heel nie gek.

    maar dus vooral: (2) Kees weet waar hij het over heeft en mag dus meepraten en (3) als Kees tevreden is dan is het goed, of in ieder geval goed genoeg.

    mag ik een slotje voorstellen?

    A3aan

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar
    dus in principe als we spreken over prijs-kwaliteit verhouding zou dit nog best goed uit de bus kunnen komen, je betaald er immers bijna niets voor. Maarja, dan hebben we het wel over prijs-kwaliteitverhoudingen, niet over kwaliteit in het algemeen....
    Hier moeten we wel reeel in blijven.
    Dit kan en zal nooit enige vorm van kwaliteit zijn.
    Er komt geluid uit en daar heb je het mee gehad.
    Je betaald bijna niets en je krijg er ook bijna niets voor, €25,- weg gegooid geld dus in mijn ogen, ook als je het puur op prijs/kwaliteit bekijkt.

    Ten tweede denk ik dat als je gewoon een simpele eenvoudige stereo radio/versterker combinatie of TV gewend bent en ineens overstapt naar 5.1, ongeacht even de kwaliteit, dat dat ten alle tijde een vebetering zal zijn.
    Hier ben ik het zeker niet mee eens maargoed, dat is mijn mening.
    Vergelijk het met je eerste auto, wie was daar niet blij mee, terwijl het achteraf meestal een oud ding was, maar altijd beter dan geen auto?
    Geluid is geen auto en heeft ook een ander doel.
    Een auto is vaak noodzaak om van A naar B te komen.
    Geluid waar wij het hier over hebben is om jouw te vermaken en zal nooit als noodzaak gezien kunne worden.

    Maar uiteindelijk is Kees er happy mee en daar gaat het om, alleen moet men niet serieus gaan beweren dat we het hier over kwaliteit hebben.
    Zou ik ook absoluut niet durven, natuurlijk is dit geen kwaliteit, dat heb ik ook niet gezegd. Ik bedoelde alleen aan te geven dat zo'n simpel 5.1 setje voor iemand die eigenlijk niets gewend is al een hele veretering zal zijn omdat er 5.1 geluid uitomt. De kwaliteit van het geluid is onbesproken.

    En de vergelijking met de auto was eigenlijk meer bedoeld van:
    Je eerste aankoop is meestal een oud barrel waar je trots op bent, maar meestal als je eenmaal een auto hebt, wil je toch weer een betere, grotere, nieuwere, mooiere, net zoals dat meestal geld voor aanschaf van 51 geluid. Sommige mensen blijven in oude barrels rondrijden omdat ze er geen problemen mee hebben, sommige mensen blijven kruidvat setjes kopen omdat ze wel 5.1 geluid willen, maar het ze niets kan schelen hoe dat klinkt.

    Ik bedoel alleen te zeggen, dat als iemand een wekkerradio als geluidsbron gewend is, zal dit voor die iemand een hele verbetering zijn.

    Maar zoals al gezegd, Kees is er blij mee, dus in dit geval : klaar is kees.
    Nu maar hopen dat ook Kees zich zal bekeren tot het echte HT werk :wink:
    @ A3aan: Jij snapt precies wat ik bedoelde met Prijskwaliteitsverhouding.
    Ben het helemaal met je eens op elk punt.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door G. Zandman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    maar hoe jullie hier reageren,vind ik wel weer wat overdreven.Werkelijk,zo slecht is het niet,en anders moet je maar eens langskomen. :wink:
    Wij overdrijven niet ! Jij overdrijft met dat jou setje zo goed is.

    Bekijk het maar eens van die kant. En over langskomen kun je beter niet bij ons doen, kans is groot dat je dan thuis wat uit het raam gaat gooien
    Ik had het over hier langs komen.

    En dat heb ik helemaal niet gezegd,ik zei dat ik het helemaal niet slecht vind klinken.Ik ben waarschijnlijk niet veel gewend,maar ik ben er tevreden mee.Later hoor ik ook vast wel wat beters,of ik ga langs bij een vriend of familie,ik geloof best dat er veel betere sets zijn.

    Verder ben ik het eens met A3aan en Edgar,misschien valt het jullie ook wel mee.Nu lijkt het meer op,zoveel mogelijk afkraken. 8)

  22. #47

    Standaard

    Ik ga geen oordeel geven over deze setjes, ik heb ze idd niet gehoord. Setjes van 250 euro klinken naar mijn mening echt bagger (degenen die ik wel heb gehoord). Ik denk dat deze discussie zinloos is omdat we hier op dit forum vaak met puristen en echte liefhebbers van HT (daar schaar ik mijzelf langzamerhand ook onder) te maken hebben, waarvoor dit soort setjes vloeken in de kerk is. Dit wil niet betekenen dat anderen die geen purist zijn er geen lol aan kunnen beleven. Alleen ben je op dit forum een beetje aan het verkeerde adres.
    HT: Marantz SR7400 - Marantz DV-4500 - Yamaha DVD S-530 Titanium - NAD C-352 CT - 6x Magnat Vintage 620 en Center 6 - SVS PB10-ISD - Acer AL2671W.
    Stereo: Marantz: PM 17 MKII M - CD 17 MkIII - ST 17 M - Focal JMlab Electra 927 Be - Kimber: 8TC - PBJ

  23. #48
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mariusz
    Ik ga geen oordeel geven over deze setjes, ik heb ze idd niet gehoord. Setjes van 250 euro klinken naar mijn mening echt bagger (degenen die ik wel heb gehoord). Ik denk dat deze discussie zinloos is omdat we hier op dit forum vaak met puristen en echte liefhebbers van HT (daar schaar ik mijzelf langzamerhand ook onder) te maken hebben, waarvoor dit soort setjes vloeken in de kerk is. Dit wil niet betekenen dat anderen die geen purist zijn er geen lol aan kunnen beleven. Alleen ben je op dit forum een beetje aan het verkeerde adres.

    ik werk zelf in een electronica zaak en ik moet zeggen dat ik nog geen 1 setje onder de 400 euro gehoord/gezien heb die naar mijn oren warm klinkt en zuiver geluid uit komt. de enige die er in de buurt komen zijn de setjes van yamaha, sony(losse componenten) en pioneer(losse componenten).

    De rest haalt het gewoon niet! en klinkt ronduit bagger.

    Misschien ben ik gewoon wel iets té verwend met mijn huidige setup thuis

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Ik ben het heftig met Kees eens: de reacties zijn zonder meer overdreven.
    Je kan dit natuurlijk verwachten als iemand dit gaat posten als de gouden tip voor beginners.

    En de reactie zijn niet overdreven in tegendeel de wetten der economie sluiten op voorhand al uit dat je hier over een fatsoenlijke set kunt praten.
    (een avond bios met z'n 2en is al duurder)

    Nu ben ik zelf erg veel gewend qua apparatuur maar lees en kijk ik toch met veel interesse naar jongens als Christiaan, Johan of Herjan om maar een paar voorbeelden te noemen en die geven echt geen bakken geld uit.
    Dus daar gaat het niet om, maar om de manier hoe je het doet.

    Gerrit

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door G. Zandman
    Je kan dit natuurlijk verwachten als iemand dit gaat posten als de gouden tip voor beginners.

    En de reactie zijn niet overdreven in tegendeel de wetten der economie sluiten op voorhand al uit dat je hier over een fatsoenlijke set kunt praten.
    (een avond bios met z'n 2en is al duurder)

    Gerrit
    Ik vond het alleen zeker niet slecht,en voor mensen die er geen bakken geld aan uit willen geven,is het toch wat om over na te denken.

    En de bioscoop is bij jullie wel duur! :wink:

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •