Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Hellraiser Box Set

  1. #51

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de verschillende audio commentaries ook engels ondertiteld zijn? Ik hoop dat het zo is, dan bestel ik het meteen.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaffaboy
    Kan iemand mij vertellen of de verschillende audio commentaries ook engels ondertiteld zijn? Ik hoop dat het zo is, dan bestel ik het meteen.
    Reken daar maar niet op. Dat heeft Anchor Bay nog nooit gedaan.

    Er staat bij de info van de dvd's 'Optional English Subtitles for the Hard of Hearing'.
    Dit is echter alleen voor de film. Niet voor de extra's en audio commentaar.

    Op het AB forum klaagde iemand daar laatst nog over.
    http://www.anchorbay.co.uk/forum/sho...&threadid=4514

  3. #53
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    ik ben blij met deze box, na 3 zakte het echt ongelooflijk in

    sterker nog: deel 3 is al een controversiele love it or hate it film volgens velen; die hebben liever puur een 1 & 2 box

  4. #54

    Standaard

    Ik heb hem in ieder geval besteld

    En voor degene die toch nog de andere delen er bij willen kopen die gewoon apart. Er is precies toch genoeg plaats in de box dus kan je eventueel de DVD's los in die box leggen.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Splatterhead

    Reken daar maar niet op. Dat heeft Anchor Bay nog nooit gedaan.

    Er staat bij de info van de dvd's 'Optional English Subtitles for the Hard of Hearing'.
    Dit is echter alleen voor de film. Niet voor de extra's en audio commentaar.

    Op het AB forum klaagde iemand daar laatst nog over.
    http://www.anchorbay.co.uk/forum/sho...&threadid=4514
    Kan me wel in die discussie vinden. Ben ook slechthorend dus ook echt afhankelijk van ondertiteling. Damn, wou zo graag de AC van Clive Barker horen op Hellraiser 1

  6. #56

    Standaard

    Ik heb hem net ge pre-ordered bij play.com. Ik neem aan dat de box van karton is... Hoe zou zoiets aankomen per post: Heel of helemaal kapot..? Iemand ervaring met ontvangen van dit soort boxen?
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  7. #57

    Standaard

    Ik mag aannemen dat het heel aankomt, ze zullen het wel goed verpakken!

    Verder staat ie nu bij mij bij play.com niet meer in de pre-order maar in de order placed, dus binnenkort gaan ze geld afschrijven en het eens opsturen hoop ik!

  8. #58

    Standaard

    Ik laat deze hellraiser box links liggen. Ik vind hem wel zeek gaaf maar, voor mij stopt Hellraiser bij deel 2. Dus daarom bestel ik hem niet.
    Marilyn Manson;
    Haters call me bitch
    Call me faggot call me whitey
    But I am something that you'll never be

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master
    Ik laat deze hellraiser box links liggen. Ik vind hem wel zeek gaaf maar, voor mij stopt Hellraiser bij deel 2. Dus daarom bestel ik hem niet.
    dan koop je toch de hellraiser TIN met daarin deel 1 en 2 :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  10. #60
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    OK, maar dan heb je 3 van de huidige 6 delen.. Incompleet dus. Maar goed, dat doosje als verpakking zou echt vet zijn ja!

    Inderdaad, dat zou Zeeerrrrrrr mooi staan in de collectie

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Voor allen (net als ik) die bij Play hebben gepre-ordered voor 28 GBP. Direct cancellen en opnieuw bestellen. Hij is nu bij Play verlaagd naar 22,49 GBP! (ik weet niet of ze automatisch het bedrag van de "oudere" pre-orders verlagen dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen en opnieuw besteld)
    Cancelen is niet nodig. Als je iets hebt gepreordered bij Play staat er dit bij je bestelling:
    "Please note: If the price of this item changes before it is dispatched, you will be charged the lower price."
    Netjes dus.

    Overigens had ik graag gezien dat deel 4 er bij zat. Vind hem niet slecht met de geschiedenis van het doosje. 5 en 6 zijn zo slecht dat ik ze nooit meer hoef te zien.

    (reagerend op het postje hieronder: ik vind de box er 'in het echt' toch minder uitzien helaas: recensie + artwork op dvd-times.

  12. #62

    Standaard

    the "box" eromheen ziet er wel HEEL stoer uit! Ik ben niet eens echt een fan van hellraiser films, alhoewel ze niet echt slecht zijn! Maar mocht het er echt zo uit komen te zien zou ik hem alleen al voor de buitenkant in mijn collectie willen hebben..

    Women are meant to be loved, not to be understood.

  13. #63

    Standaard

    en hij is verzonden! Nu is het wachten dus... 3-5 dagen zeggen ze.

  14. #64

    Standaard

    de 23e zouden ze heb verstuurd hebben.. Nu een week later nog niet binnen. Iemand ervaring met levertijden? Ze zeiden 3-5 dagen... Nu is het natuurlijk een wat groter pakketje....
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    de 23e zouden ze heb verstuurd hebben.. Nu een week later nog niet binnen. Iemand ervaring met levertijden? Ze zeiden 3-5 dagen... Nu is het natuurlijk een wat groter pakketje....
    Wanneer een DVD aankomt verschilt regelmatig, althans dat is mijn ervaring. De ene keer gaat het heel snel (minder dan een week), de andere keer duurt het eventjes (hooguit twee weken) en soms krijg je helemaal niets (bij de Engelse post raken per jaar een ongekend aantal pakketjes kwijt).

  16. #66

    Standaard

    Ik heb het mijne al ontvangen hoor. Ook rond den 23ste verstuurd, 28ste stond de postbode met een mooi doosje in zijn handen
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Ik heb het mijne al ontvangen hoor. Ook rond den 23ste verstuurd, 28ste stond de postbode met een mooi doosje in zijn handen
    Lekker hoor. Is ie helemaal intact aangekomen? Ziet ie er echt gaaf uit?
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  18. #68
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Mijn is ook binnen, zxat ine en doos. Ziet er gaaf uit, alleen jammer van de stickers op de Kubus

  19. #69

    Standaard

    Helemaal intact. Was goed verpakt. Het materiaal is wel allemaal niet zo stevig als ik gehoopt had maar dat was te denken voor zo'n prijs. Moet wel nog de DVD's eens controleren want er gaan geruchten rond van afspeelproblemen... Dat ga ik vanavond eens moeten doen.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  20. #70

    Standaard

    Ik heb hem gezien,ik vind het doosje kleiner dan ik verwacht had,en inderdaad die stickers erop vind ik ook niks.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #71

    Standaard

    Tja, ik vond ze ook niks en daarom is mijn box nu ook stickerloos met uitzondering van de sticker op de onderkant.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik heb hem gezien,ik vind het doosje kleiner dan ik verwacht had,en inderdaad die stickers erop vind ik ook niks.
    wat voor stickers?
    kun je die eraf halen?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik heb hem gezien,ik vind het doosje kleiner dan ik verwacht had,en inderdaad die stickers erop vind ik ook niks.
    wat voor stickers?
    kun je die eraf halen?
    Ja hoor, geen probleem alleen een beetje geduld :wink:

    Er staat twee keer een "18 jaar en ouder logo" op en een sticker met "Hellraiser boxset"
    En op de onderkant staat een stikker met de inhoud van de box en het nummer van de box.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deathnote
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik heb hem gezien,ik vind het doosje kleiner dan ik verwacht had,en inderdaad die stickers erop vind ik ook niks.
    wat voor stickers?
    kun je die eraf halen?
    Ja hoor, geen probleem alleen een beetje geduld :wink:

    Er staat twee keer een "18 jaar en ouder logo" op en een sticker met "Hellraiser boxset"
    En op de onderkant staat een stikker met de inhoud van de box en het nummer van de box.
    o is ie ook genummerd dan???
    hoeveel zijn er dan van gemaakt?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik heb hem gezien,ik vind het doosje kleiner dan ik verwacht had,en inderdaad die stickers erop vind ik ook niks.
    -edit-
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •