Pagina 66 van 283 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 7067 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Vanmorgen vlak voor ik naar school ging The Mothman Prophecies gezien.

    Het was ok, precies een lange aflevering van The X-Files.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  2. #1627

    Standaard

    De beste JB ooit: Goldeneye

  3. #1628
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Arahan

    Urban martial arts, vreemde grappige Koreaanse film met af en toe supergave effecten

    7,3

  4. #1629

    Standaard

    De negotiator
    Ik ben sowieso al enorme fan van Samuel L. Jackson. Dit was vind ik een van zijn beste:
    9/10

  5. #1630

    Standaard

    En ook aflevering 5 en 6 van Friends S2 gekeken.

  6. #1631

    Standaard

    Donnie Darko DC
    Extra scènes maken het verhaal ietsje duidelijker, weet nog niet echt of het nou een verbetering is. Zou ik de theatrical weer eens moeten kijken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1632

    Standaard

    Resident evil-Leuke popcorn film met top geluid.,maar vind het jammer dat ze het verhaal van het spel niet gevolgd hebben.De grootste stoorings factor is toch wel Michelle Rodriguez,die denk dat ze stoer is en alleen maar boos kan kijken,om over haar acteren nog maar te zwijgen.
    Maar goed,in deze film draait het niet om het acteerwerk.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #1633

    Standaard

    Big Fish , opzeker een juweeltje !

    8.5
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  9. #1634

    Standaard

    the empire strikes back.

    mijn favo deel van de serie. Het beeld is echt super, evenals het geluid...lijkt me beter dan a new hope, maar ik kan het me ook verbeelden. Met name de scene's op Hoth zijn een lust voor je oog.
    Ford is weer goed op dreef (mijn favo karakter) en ook de anderen zijn weer leuk van de partij. Ik zelf vond het niet storend dat Boba Fett de nieuwe stem had....kon me de oude niet echt voor de geest halen

    al met al, suoer! 8.2/10

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1635

    Standaard

    Weer eens naar The Big Lebowski gekeken. Vorige keer was ik er niet echt voor in de stemming en dan komt de humor niet echt over. Deze keer wel, en ik heb me bij vlagen kapot gelachen om met name The Dude (Jeff Bridges), maar ook Walter Sobchak (John Goodman) en Jesus Quintana (John Turturro). Erg coole, droge film van de Coen broertjes met hele strakke personages en een goede cast.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  11. #1636

    Standaard

    Indiana Jones and the raiders of the lost ark.

    Box al sinds de release in huis, toen meteen bonus disc gekeken. Daarna is ie de kast ingegaan.

    Is toch absolute top-film beste uit de serie beeld en geluid zijn echt top

    maar moet Harrison Ford echt nog een keer Indy spelen, de man is al 62
    vrij naar Jndiana Jones: You're not the man I knew all those years ago.
    Indiana : It's not the years, honey, it's the mileage.

  12. #1637

    Standaard

    Confessions of a dangerous mind. Ik vond deze film zeer tegenvallen, ik ben zelfs in slaap gevallen bij deze film.

  13. #1638

    Standaard

    The Fog (geweldige sfeerfilm)
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  14. #1639

    Standaard

    Gisteravond We Were Soldiers gekeken..ultiem gewoon 8/10
    En de helft van Sw Eps. 5..vandaag afkijken

  15. #1640

    Standaard

    Verkeerde thread :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #1641

    Standaard

    Mystic River, vondje dat niks?

    Ik vond die best goed

  17. #1642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Mystic River, vondje dat niks?

    Ik vond die best goed
    De scene tussen de broers was intens (en dus goed), het einde ging echt helemaal nergens over... En toevallig belt die agent z'n vrouw dan op net als het mysterie is opgelost. How convenient... Nee, het gedeelte daarvoor was in principe prima, het einde was 3x niets.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #1643

    Standaard

    Deze week eerst THX 1138 DC gekeken. Intrigerende film die ik nog wel een paar keer moet bekijken voordat ik er wat van ga begrijpen. Had geen idee wat ik kon verwachten. Qua sfeer deed het me vaag denken aan 2001 Space Odyssee.

    Vervolgens The Last Samurai gezien en dat is heel wat anders. Ik vind dit wel een goede film met een goed verhaal. Veel mooie landschappen, veel sfeer en mooie muziek. [spoiler:2d0f754a07] Het echte Hollywood einde is wel een minpuntje. [/spoiler:2d0f754a07] Geen idee of het historisch allemaal verantwoord is, maar er zal best wel een kern van waarheid inzitten. Heb me dus best wel vermaakt met deze film.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  19. #1644

    Standaard

    Vannacht:

    The Big Lebowski

    weer eens gekeken. Fantastische film.

    Misschien binnenkort toch eens Fargo kijken, schijnt soortgelijke film te zijn en tevens is de "Shut the fuck up, Donny" dialoog daar een verwijzing naar

    Wil toch wel eens weten hoe dat zit.
    You are free to do as we tell you!

  20. #1645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Vannacht:

    The Big Lebowski

    weer eens gekeken. Fantastische film.

    Misschien binnenkort toch eens Fargo kijken, schijnt soortgelijke film te zijn en tevens is de "Shut the fuck up, Donny" dialoog daar een verwijzing naar

    Wil toch wel eens weten hoe dat zit.
    Ik heb er weinig van gemerkt...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #1646

    Standaard

    Final destination net gezien nu alleen deel 2 nog die ook in de box zat
    maar voor deel een een dikke 8

  22. #1647
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Tja, wat moet ik hier over zeggen? Het is is absoluut één van de vreemdste films die ik gezien heb tot nu toe: Häxan. Het is een quasi-documentaire uit 1922 met soms realistisch gespeelde scenes, maar soms ook weer hele komische. Het gaat van objectief naar subjectief, van fantasie en droom naar realiteit. Dit alles wordt door regisseur Benjamin Christensen middels tekstborden aan elkaar gepraat. De beelden zijn schilderachtig en er wordt prachtig met licht gewerkt. Het is dan wel een hele aparte film, maar wel een hele mooie.
    Criterion heeft de muziek zowel in 2.0 als in 5.0 op dvd gezet en deze klinkt erg mooi. Verder is er nog een audiocommentaar, een alternatieve versie van deze film uit 1968 met een jazzscore en nog een aantal extra's op deze dvd gezet. Top!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #1648

    Standaard

    The empire strikes back, fenomenaal geluid!

  24. #1649

    Standaard

    Star Wars: Attack of the Clones.

    Beter als ik me herinnerde. Geweldig geluid en beeld net als de boxset.

  25. #1650

    Standaard

    Basic gekeken. Aardige thriller met John Travolta en Samuel L Jackson. Leuk om eens te zien, zitten een paar leuke plotwendingen in.

Pagina 66 van 283 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •